ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 45 / 168 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35 43 44 45 46 47 55 95 145 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.321 - 1.350 / 5029

Aihe: Helsingin Polkupyöräilijöiden kuntolenkit

  1. #1321
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.660
    Keskiviikkolenkin lähtöpaikka (ainakin vielä) on Lattamiehentien ja Vanhan Porvoontien risteys klo 18.40. Auton saa parkkiin esim. kadun varteen (ja Sotungintien kautta sitten paluu Vandaalle lenkin jälkeen). -- Huomatkaa, että aurinko laskee jo klo 20.38...
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

  2. #1322
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    66
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka Sirkiä Katso viesti
    J.j.k. Kokeillaan eri reittejä lähiviikkoina, kun ei ole vielä niin paljon osallistujia.
    Viime vuonna ajetulla reitillä itseäni ainakin hirvitti kun Söderkullantieltä käännyttiin alamäen jälkeen varsin vauhdikkaasti Uudelle Porvoontielle stop-liikennemerkistä juurikaan piittaamatta niin, että muu etuajo-oikeutettu liikenne joutui usein väistämään. Porukka vielä yleensä hajosi risteyksessä epämääräiseksi häröpalloksi josta osa meni ajoradalle ja osa klv:lle, mikä varmaankin lisäsi hämmennystä.

    Söderkullantiellä on liikennettä sen verran, että ajaminen siellä sujui yleensä parhaiten yhdessä jonossa.

  3. #1323
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.660
    ...Boxintien ja Uuden Porvoontien risteys on paljon yksinkertaisempi... Jos ja kun Boxintie ajettaisiin "vapaalla vauhdilla", porukka hajoaisi tehokkaasti pienempiin ryhmiin, mutta hitaammat keskariryhmät tulisivat perässä, jolloin porukasta ei voisi kukaan kokonaan tipahtaa. Em. risteyksessä odoteltaisiin sitten jengi kasaan. Tavoitteellisempi väki voisi ajaa (Boxin jälkeen) toisen (2.) vapaan vauhdin Immersbyn mäkien kautta - mikä olisi aika lailla täydellinen iltaharjoitus kilpakuntoilullisesti suuntautuneille(kin)... Stadiin saapuisi väsynyttä, mutta kaikkensa antanutta väkeä, jonka ei enää tarvitsi "loppukiritellä" Uudella Porvoontiellä tai kehän III:n tuntumassa, kun noin 60 km:n lenkillä olisi ollut peräti 2 kpl "pikataipaleita" aiemmin.
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

  4. #1324
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Itä-Vantaa
    Viestit
    62
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka Sirkiä Katso viesti
    ...Boxintietä on tarkoitus kokeilla. Ajomatka pitenee, mutta renkaat kiittävät Söderkullantien ja Boxintien risteys (tien ylitys) on tosin ongelmallinen isommalla pääjoukolla... harjoitusvaikutus Boxintiellä on kuitenkin ylivoimainen...

    j.k. Sellainen uudistus myös, että Immersbyn mäet voi jättää väliin, jos haluaa, eli jatkaa Söderkullasta suoraan Uutta Porvoontietä/kevaria Stadiin. Näin alkukaudesta etenkin hitaammissa ryhmissä tähän voisi rohkaista keskenkuntoisempia (...ts. Boxintien ajaminen on jo tarpeeksi rasittavaa, imho). Uudella Porvoontiellä pitää ajaa myös varovasti, eli yhdessä jonossa ja/tai pienissä ryhmissä mieluiten.

    J.j.k. Kokeillaan eri reittejä lähiviikkoina, kun ei ole vielä niin paljon osallistujia. Ja tuo Kuninkaanmäen jälkeinen asvalttipätkä on sen verran ongelmallinen, juu, että voitaisiin siirtää lähtö vasta mäen jälkeen johonkin sopivaan kohtaan. Tätä vakavasti pitää pohtia, ennen kuin joku aiheuttaa "massakolarin" tai muun onnettomuuden heti mäen alla.
    Kuninkaanmäentie on surkeassa kunnossa.
    Keskellä tietä se on ajettu aina.


    Miten tämä toimisi :
    Uusi lähtöpaikka Palmenin kauppa ja reitti Boxintie & Immersbyn mäet.
    (oma siirtymä jatkuu sotungintietä kuninkaanmäkeen ja siitä pohjoiseen / saa liittyä siihenkin).

  5. #1325
    Liittynyt
    10/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    111
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti k.t.s. Katso viesti
    Kuninkaanmäentie on surkeassa kunnossa.
    Keskellä tietä se on ajettu aina.


    Miten tämä toimisi :
    Uusi lähtöpaikka Palmenin kauppa ja reitti Boxintie & Immersbyn mäet.
    (oma siirtymä jatkuu sotungintietä kuninkaanmäkeen ja siitä pohjoiseen / saa liittyä siihenkin).
    Voisi toimiakin. Mitäs jos tutkitaan porukalla Kuninkaanmäen kunto 15.4. ja päätetään sitten sen jälkeen. Palmen varmasti tykkäisi ;-)

  6. #1326
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Pääkaupunkiseutu
    Viestit
    1.708
    Harmittavasti menee lähtöpaikka vain minun kannaltani etäämmäksi ja etäämmäksi. Täytynee sitten harkita toisia lähtöpaikkoja.

  7. #1327
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Mitäs jos ajaisitte reikäiset ja liikenteellisesti vilkkaat paikat siististi jonossa sen sijaan että siirrätte lenkit kokonaan maaseudulle?

  8. #1328
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Kuninkaanmäen alla oleva pätkä on siitä ikävä että pahimmat röykyt ulottuvat ihan reunaan asti. Jonossa joutuu siis ajamaan kaistan vasemmassa reunassa, se ei ihan paras idea ole.

    Ratkaisua en nyt tähän hätään keksi, mutta palmenilta lähtö ei olisi mahdottoman huono idea, sillä ajomatkahan olisi edelleen kaikille korkeintaan sama kuin kuninkaanmäestä lähtiessä.

  9. #1329
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.660
    Palmén ei olisi ollenkaan huono lähtöpaikka... Tulee kuitenkin ottaa huomioon ns. sosiaalitila-ulottuvuus, jonka olette varmaan nähneet toiminnassa nykyisellä lähtöpaikalla Yxi mahdollisuus olisi viedä lähtö em. sosiaalitilaltaan sopivaan kohtaan, mutta ei liian kauaksi nykyiseltä lähtöpaikalta, siis jonnekin Lattamiehentien ja Palménin välille.

    Jos ja kun Kunkun mäen jälkeinen asvaltti joskus korjataan, voidaan palata takaisin "evakosta".

    J.k. Boxintien etuja: hyvä pinta, vaihteleva profiili, hiljainen liikenne (vrt. Söderkullantie/Hindsbyntie). Huonoa on puolestaan Uuden Porvoontie osuus, etenkin Söderkullan keskustan risteyksen ohitus.

    J.j.k. Olen joskus pohtinut, että kaikkein hitaimmat ryhmät, ts. 25-28 km/h, voisivat ajaa oman, lyhyemmän reitin, joka olisi Hindsbyntie/Massbyntie/Uusi Porvoontie (kevaria pitkin). Näin hitaampien kuskien reitti ei missään kohdassa (aivan alku- ja loppuvaiheita lukuunottamatta) kulkisi samaa puolta nopeampien ryhmien kanssa ja olisi myös lyhyempi (sisältäen muutaman maltillisen mäen). Näin Boxintien ajaminen (tavoitteellisempi 30+ -väki) ei aiheuttaisi lainkaan ns. kiinniajamisongelmaa (Immersbyn mäissä) hitaampien/lyhyempää matkaa ajavien kanssa. Ehkä jo pidempi reittii auttaa, siis että hitaammat ehtivät "alta pois".
    Pekka Sirkiä muokkasi tätä : 15.04.2015 at 10.01
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

  10. #1330
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Käpylä
    Viestit
    2.052
    Reitti oli mun mielestä ihan hyvä. Käännöksessä Boxintielle on hyvä näkyvyys ja Söderkullassa selviää kyllä kun edes vähän varoo. Tein Stravaan segmentin uudesta reitistä, alkaen Kuninkaanmäen mäen päältä ja päättyen aavistuksen ennen Immersbyntien loppua.
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

  11. #1331
    Kovat nopeudet kärjessä Uustulokkaana ko. reitillä kommentoisin, että vain yksi tienpätkä, jossa isoja kuoppia oli paha, muuten ok. Tuolla pahalla osuudella riittävän ajoissa tulevat käsimerkit olisivat suuressa arvossa, jotta välttyy äkkiliikkeiltä. Ja kesän mittaan varmaan kuoppien sijainnitkin varmaan jo muistaa. Kiitokset lenkistä.

  12. #1332
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    219
    Tänään tuntui hyvältä ajaa niin, että Boxintien reippaan ajon jälkeen Uuden Porvoon tien osuus Massbyntielle asti ajeltiin ns. palautellen kelvillä. Sitten voi taas ajaa kovaa Massbyntien ja Immersbyntien ja palautella jälleen Uudella Porvoon tien kelvillä takaisin stadiin. Kokonaiskeskarihan tästä kärsii, mutta on treenillisesti paljon fiksumpi, ainakin jos vetomiehet on vähissä.

  13. #1333
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    186
    32-ryhmä ajeli varsin tiiviinä pakettina 33-keskarilla uudelle Porvoontielle, mistä loppusiirtymät pienemmissä ryhmissä. Boxintien risteyksessä käytiin lyhyt neuvottelu reitistä ja päädyttiin Söderkullantielle. Jälkikäteen ajatellen Boxintie olisi ehkä ollut hyvä valinta, Söderkullantielä oli tosiaan liikennettä (pitkä jono perässämme risteykseen tultaessa) ja Immersbyntiellä idän TGV joutui ohittamaan meidät (mikä kyllä kävi nopeasti).

  14. #1334
    "Loppusiirtymät pienemmissä ryhmissä" lienee eufemismi sille että (kuten niin monta kertaa eri vauhtiryhmissä edellisinäkin kausina) Immersbyntien jälkeisen sykkeenrauhoittamis- ja juomatauon jälkeen porukan kärki lähtee vetämään (parhaassa tapauksessa eli silloin kun kärkeen asettuneille on jäänyt vielä menohaluja nopeusryhmävauhtia kovempaa) odottamatta ja varmistamatta sitä että porukan häntäkin on ehtinyt lähteä liikkeelle ja päästä vauhtiin.

    Kokemus siitä kuinka edessä olevaa ryhmää ei millään tahdo saada kiinni, kuinka väli vain hitaasti kasvaa ja kuinka raskasta yksinäinen ajo vastatuuleen tai sivariin sen jälkeen voikaan olla on tietenkin aivan olennainen osa maantiepyöräilyä, mutta kaikki eivät osaa siitä nauttia ja joillekin tämä pitkältä tuntuva taival voi jäädä viimeiseksi kokemukseksi keskiviikkolenkeistä.


    No, pikkuseikka muutoin fiksusti sujuneella a (sikäli kuin kuuntelin ja katselin) hyvissä fiiliksissä ajetulla lenkillä, (Englantilainen ehkä sanoisi kitisijälle "Grow a pair!") Muuten: ymmärsin että Boxintie jätettiin vielä tällä kertaa ajamatta lähinnä siksi että lenkki olisi pidentynyt juuri sen verran että illan pimeys olisi ehtinyt yllättää meidät hitaammat viimeistään kotimatkalla - eli jo ensi kerralla (kun päivä on sen 17 minuuttia pitempi) myös 32-ryhmä ajaa Boxintien kautta. Ja kun näin tehdään, kannatan nikib:n kuvaamaa protokollaa,




    Lopuksi muutama (edellisinä kausina saamani ja kuulemani) "käyttöohje":

    (1) Kun huomaat joutuvasi vetäjän paikalle, vastusta tunnetta siitä että ajat liian hitaasti jos et heti tunne rasituksen lisääntyneen "tarpeeksi". Vältä äkillistä nykäystä, anna vaihdon kestää aikansa.

    (2) Kun vedät (tuntuvaan) alamäkeen, pudota kädet kahvoilta ja keskity pyörittämään. Alamäessä vetäjä kärsii, muut nautiskelevat.

    (3) Kun vastaavasti vedät (pitempään) ylämäkeen, himmaa ja himmaa sen jälkeen vielä pykälä. Jotta peesissä ajavilla pysyisi sama tasainen rasitus, vetäjällä pitää olla ylämäessä helpompaa kuin tasaisella.

    (4) Kun vaihdat vetäjän paikalta (tai telaketjussa toiseen jonoon), älä tee sitä ylämäessä tai ylämäen alkuun. Se ei ole tyylikästä ja se aiheuttaa tarpeettomia nykäyksiä ja/tai hidastuksia.

    (5) Jos jäät ns. vapaan vauhdin osuudella porukan hännille, yritä pitää silmällä oletko kenties viimeinen tai montako ajajaa on vielä takanasi. On mukavampaa kun porukan kokoontuessa saadaan heti ilmoitus siitä että kaikki ovat paikalla eikä tarvitse odottaa ketään. Ja jos päätätkin jättäytyä porukasta, muista ilmoittaa siitä muille ennenkuin he ovat jo karanneet huutoetäisyyttä kauemmaksi.

    (6) Jos tunnet itsesi (liian) vahvaksi, keskity ajamaan vapaan vauhdin osuus kovempaa tai ajattele siirtyväsi seuraavalla kerralla nopeampaan ryhmään. Älä rupea vetovuorollasi nostamaan keskaria.

    (7) Muista että tämän on tarkoitus olla mukavaa touhua.

  15. #1335
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.660
    Juu, menkää vaan nopeampiin ryhmiin, jos ja kun kuntoa on. Samoin nopeusmittarin (keski)nopeusnäytön seuraaminen on hyödyllistä... teillä (melkein) kaikillahan on käytössä jos jonkinlaista gepsiä ym. hilavitkuttimia, joista voi seurata ihan mitä tahansa dataa matkan varrella, reaaliajassa... miksei siis ajonopeuttakin?

    J.k. Olipa oikein sopiva porukkalenkkeilyn aloitus Valitsin vieläpä oikean ryhmän - 25:n - jossa "köröteltiin" välillä 27:kin. Söderkullantien viimeisissä nosuissa alkoi (n. 3 kk:n sohvalepäilyllä rakennettu) kunto pettää sen verran nopeasti, että katsoin parhaimmaksi jättään väliin Immersbyn mäet ja jatkaa suoraan Stadiin Uuden Porvoontien kevarilla - samaan johtopäätökseen päätyi 3/4 ryhmästämme.

    J.j.k. Sipoonrannan kohdalla vasta alkoivat ensimmäiset krampit tuntua oikeassa pohkeessa...
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

  16. #1336
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    186
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    "Loppusiirtymät pienemmissä ryhmissä" lienee eufemismi sille että (kuten niin monta kertaa eri vauhtiryhmissä edellisinäkin kausina) Immersbyntien jälkeisen sykkeenrauhoittamis- ja juomatauon jälkeen porukan kärki lähtee vetämään (parhaassa tapauksessa eli silloin kun kärkeen asettuneille on jäänyt vielä menohaluja nopeusryhmävauhtia kovempaa) odottamatta ja varmistamatta sitä että porukan häntäkin on ehtinyt lähteä liikkeelle ja päästä vauhtiin.
    Osittain, mutta ei ihan. Minusta liikkeelle lähdettäessä erityisesti varmistuttiin että kaikki ovat paikalla ja valmiina. Ajoin itse kärkiporukassa edessä menevän renkaan perässä ja tiesin koko ajan että takanani on lisää ajajia; en usko että keskari oli nopeusryhmävauhtia kovempaa. Yllätys tuli kun aloin pudottautua kohti porukan häntää eikä sitä enää ollut. Tässä vaiheessa arvelimme, että osa porukasta tosiaan oli hajautunut eri loppusiirtymille (esim. Sotungintien kautta). Ajelimme lopun varsin rauhallisesti kelveille eikä ketään muuta porukasta enää missään vaiheessa näkynyt.

    Edit: muotoilun korjaus

  17. #1337
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti Salonen Katso viesti
    Reitti oli mun mielestä ihan hyvä. Käännöksessä Boxintielle on hyvä näkyvyys ja Söderkullassa selviää kyllä kun edes vähän varoo. Tein Stravaan segmentin uudesta reitistä, alkaen Kuninkaanmäen mäen päältä ja päättyen aavistuksen ennen Immersbyntien loppua.
    Liiankin hyvä...

    Toinen nopeusryhmä jakautui aika luonnollisesti lahteen ryhmään. Kolmen kovan jengi ampaisi karkuun ja ajoivat aika reipasta tahtia loppuun asti. Hitaammassa näistä ryhmistä keskityttiin vetämisen taidon saloihin. Boxintien jälkeen yhteistyö alkoi sujumaan oikein hyvin ja homma toimi hienosti loppuun asti. Vauhtia ei kauheasti ollut, mutta noin luvattua 34km/h nopeutta mentiin.

  18. #1338
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    189
    Sunnuntain sää näyttää epävarmalta, kun taas huomenna todennäköisesti parempaa. Maunulasta lähtijöitä 80-100 km lenkille klo 10.30?

  19. #1339
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Paloheinä, Helsinki
    Viestit
    134
    Olen tulossa Majalle 10.30.

  20. #1340
    Liittynyt
    07/2013
    Paikkakunta
    Vähäkyrö
    Viestit
    320
    Minkäslaista vauhtia te sedät meinasitte pitää? Vähän kun on tuo kunto vielä kysymysmerkki näin talven jäljiltä.
    Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä

  21. #1341
    There is a 30 km/h 112 km group leaving from Viikki at 11:00 tomorrow. Half an hour is plenty to move to Viikki from Maunula
    Info:
    https://www.facebook.com/groups/6988...4104571975042/

  22. #1342
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    189
    Viikin lähtö klo 11 kiinnostaa. Liittynen siihen, mutta Maunulan kautta.

  23. #1343
    Liittynyt
    04/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    255
    Maunulassa oli tänään mukavasta porukkaa. Suurin osa suuntasi Viikkiin ja sieltä sitten ISOLLA porukalla maantielle.

    Maunulasta lähti myös 4 kuskin "treenilenkki", matkan varalta värväsimme viellä 2 vahvistusta mukaan.
    Ajoimme 3h nousevalla teholla, ei ihan 100% onnistettu koska vedettiin jo toinen tunti liian kovaa.
    Mutta hei, hyvä treeni. Kerrankin sai itseä sen verran niskasta kiinni että lähti "mukavuusalueelta" pois.
    Kaksi ekaa tuntia ajettiin enemmän tai vähemmän vastatuuleen, kolmas tunti myötäiseen.
    Numeroina lenkki näytti tältä
    1.h 27km/h, 207W (NP 228W)
    2.h 32km/h, 239W (NP 253W)
    3.h 35kmh, 238W (NP 260W)

    Huomenna 19.4. Vantaakoskelta 25-lenkki klo11.
    Voin kipparoida 25-ryhmän.

  24. #1344
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    439
    Kovat lukemat!

    Viikissä porukka jaettiin kahtia, pidemmän ja lyhemmän lenkin ajajiin. Pidemmälle lenkille tuli lopulta 13 kuskia. Ajeltiin tasaisella teholla 28 km/h mennessä ja paluu myötäiseen 32 km/h. Aika tarkkaan speksiin osuttiin.

    Huomenna sitten uudestaan, kun kelikin näyttää olevan kohdallaan.

  25. #1345
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeemuF Katso viesti
    Maunulassa oli tänään mukavasta porukkaa. Suurin osa suuntasi Viikkiin ja sieltä sitten ISOLLA porukalla maantielle.

    Maunulasta lähti myös 4 kuskin "treenilenkki", matkan varalta värväsimme viellä 2 vahvistusta mukaan.
    Ajoimme 3h nousevalla teholla, ei ihan 100% onnistettu koska vedettiin jo toinen tunti liian kovaa.
    Mutta hei, hyvä treeni. Kerrankin sai itseä sen verran niskasta kiinni että lähti "mukavuusalueelta" pois.
    Kaksi ekaa tuntia ajettiin enemmän tai vähemmän vastatuuleen, kolmas tunti myötäiseen.
    Numeroina lenkki näytti tältä
    1.h 27km/h, 207W (NP 228W)
    2.h 32km/h, 239W (NP 253W)
    3.h 35kmh, 238W (NP 260W)

    Huomenna 19.4. Vantaakoskelta 25-lenkki klo11.
    Voin kipparoida 25-ryhmän.
    Hyvä treeni, en valita
    Kun ajaa tarpeeksi epämukavuusalueella huomaa jossain vaiheessa sen muuttuneen mukavuusalueeksi.
    Ei tasatehoisissa (PK1) lenkeissä sinällään mitään vikaa ole, mutta miten paljon ne sitten kehittää onkin toinen juttu.

    Harmi kun ei ole tota hattiWattimittaria. Olis kiva tietää viimeisen 6:n vedetyn kilsan keskiwatit.

  26. #1346
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    366
    Missään ei näy mitään reittilinkkiä huomiselle joten tässä ehdotus (HePo-arkistosta kaivettu ja joskus ajettu):

    http://ridewithgps.com/routes/7539089

    Tauko: Kahvila Roosa (40 km), puh: 044 771 7776


    Edit: Tulikin meno muualle joten en ole guidaamassa mitään ryhmää.
    jjyrki muokkasi tätä : 18.04.2015 at 21.25
    Ehkä ajoin, ehkä ajoin.

  27. #1347
    Ipa Guest
    Lyhyemmän (vajaan satkun) lenkin Paippinen-Pornainen kiersi 7 kuskia keskarilla ~28-29 km/h. Kaffeet ja uunituoreet viinerit nautittiin Pornaisten Shellillä.

  28. #1348
    Liittynyt
    03/2011
    Paikkakunta
    hki
    Viestit
    629
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeemuF Katso viesti
    Maunulassa oli tänään mukavasta porukkaa. Suurin osa suuntasi Viikkiin ja sieltä sitten ISOLLA porukalla maantielle.

    Maunulasta lähti myös 4 kuskin "treenilenkki", matkan varalta värväsimme viellä 2 vahvistusta mukaan.
    Ajoimme 3h nousevalla teholla, ei ihan 100% onnistettu koska vedettiin jo toinen tunti liian kovaa.
    Mutta hei, hyvä treeni. Kerrankin sai itseä sen verran niskasta kiinni että lähti "mukavuusalueelta" pois.
    Kaksi ekaa tuntia ajettiin enemmän tai vähemmän vastatuuleen, kolmas tunti myötäiseen.
    Numeroina lenkki näytti tältä
    1.h 27km/h, 207W (NP 228W)
    2.h 32km/h, 239W (NP 253W)
    3.h 35kmh, 238W (NP 260W)

    Huomenna 19.4. Vantaakoskelta 25-lenkki klo11.
    Voin kipparoida 25-ryhmän.
    Kiitoksia vaan speksistä ja lenkkiseurasta. Viimeinen setti oli meikäläiselle ihan kyllä maksimirajoissa, mitä pystyy edes peesissä ajamaan. Ylämäkiin nousseet tehot katkaisivatkin tämän kamelin selän. Putosinkin sitten 5 km ennen Vantaankoskea, mutta ihan hyvä mieli jäi, että pysy edes näin hyvin messissä Otetaan joku kerta uusiksi taas. Tulikos niitä kilsoja n. 100 majalta majalle...

  29. #1349
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    189
    Tänään "keskiryhmä" ajoi Vantaankoskelta (V-koskelle) 8 kuskin voimin n. 28,5 km keskarilla pääosin hidasta telaketjua. Polar-mittarini asteikon mukaan (ja minun asetuksilla) pohjoisen 40,3 km (keskari n. 27.5) osuus oli 'perus- ja keskitehoinen, pitkä' ja saman pituinen paluu (keskari n. 29.5) oli 'kovatehoinen'. Syke-ero 13 pykälää.

    Kiitos vetäjille ja muille hyvästä lengistä.

  30. #1350
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Mitkäs on speksit huomiselle maanantaille ja ylihuomiselle tiistaille? Vietän ensi viikon Helsingissä ja ajattelin ajaa sekä maanantaina että tiistaina, toisen lenkin Nikkilään omalla aikataululla ja toisen voisi ajaa porukassa.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •