Hieno Rose✌😎
Se oli jossakin keskustelussa eli harva korjaaja(liike) osasi edes keskittää...
se mun ohje oli hiukan enemmän. En löytänyt netistä sitä alkuperäistä enään. Minulla oli löysä kahva ja meni melkein pohjaan koko ajan. Ilmauskaan ei auttanut. Kun teki niinkuin videossa, mutta ilman paloja - waude! Lieneekö taikauskoa, että piti olla pyörä ylösalaisin välillä. Sen oli yks heepo opastanut ja tein just niiko se käski :-) Kantsii olla jotain siellä mäntien välissä, jotta saa ne takaisinkin. Siinä alkuperäisessä ohjeessa oli normi kiintolenkkiavain. Mulla oli kyllä niin vähän nestettä vissiin, ettei männät tulleet kunnolla ulos.
Sori offtopic...kuuluis jo tuonne jarrut osioon...
jcool muokkasi tätä : 13.04.2015 at 16.39
Charles Kaupin metsässä pistämässä poikki ja pinoon.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maastoonpolje!
Komia Cruzi, Soloko tuo on?
Roots, bloody roots
Eka maantiekonkeli, nyt vaan odotellaan kelien lämpenemistä!
![]()
Sessu on saanut sitten viimekuvasta päivityksen 1x10 voimansiirtoon sekä alleen keväisemmät renkaat.![]()
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
^^^totta, meni tuo pikku vinkki ohi. Huuliharppukostajahan se. Kaunis kun kyy.
Roots, bloody roots
Blue arkisessa työasussa. On toi niin ujo, kun aerokiekot meni takaisin tri-konkeliin. Mennään kevät nyt noilla visioneilla. Ovat itseasiassa aika kivat kiekot. N. 1500gr, hemmetin jäykät ja muutenkin ihan soivat pelit. Tuntuvat rullaavan tosi herkästi. Ainoa miinus tulee rengastöiden hankaluudesta. Ihan m*lkkua touhua vääntää renkaita noille vanteille. Kaikenkaikkiaan oon kyllä 200% tyytyväinen tuohon runkoon. Ihan hemmetin hyvä ajaa ja mitoitus itselle juuri passeli. Zefiro sarvista olen tykännyt tosi paljon. Tänäänkin painelin kaikki tasamaat muna-asennosta, kun se tuolla käy niin kätevästi. Ihan hyvin tuntui kulkevan, kevään eka nopea 78km@34,7km/h. Tästä on hyvä lähteä kesää kohti kiristämään. Kyllä mä ne citecin CX6000 kiekot tohon vielä joskus hankin... Sitten saa aeroo, hiilaria, kevyet kiekot ja kunnon jarrupinnan samassa paketissa. Ei ihan hirveesti oo noilla spekseillä kiekkoja tarjolla. Ei tartte vuodattaa työmatkalla ja sateessa kyyneliä, jos vaikka hiekkaakin vähän eksyisi palan ja vanteen väliin.
Tuollainen markettimopo Wheeler 6900zx Trail 2001 vuodelta. Täytyy ottaa parempia kuvia kun ajokunnossa, eilen pelastettu
![]()
jperala muokkasi tätä : 16.04.2015 at 07.05
Tätä fättiä on odotettu kuin kuuta nousevaa. Tänään saapui viimein suoraan Saksasta.
![]()
No voi viiksi! Nyt nousee hattu niin että tukka pöllyää.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
ompa hieno sähköfätti,mitä makso ja mistä?
Ei oo halpa kattelin tosta lehdestä. .minkä sain saksan tulijaisia✌😎 Hieno on..
Kummipojan synttärilahja saapui =)
![]()
Hieno sähköläski. Olis kiva testaa, mutta tuskin kannattaa. Fiilistely ketjuun sitte koe-ajo rapsaa vaadimme.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Minkä takia pyörään laittaa sähköt? Onko sähköt veteliä varten![]()
Kiinassa satamiljoonaa sähköpyörää, ja Hollannissakin joka kymmenes myyty fillari on sähköavusteinen. Ihmiset löysistyy, ja kohta tuo helppous ja hauskuus rantautuu tänne peräpohjolaankin. Sit on Spandex-setämiehet ahtaalla..
Sähköflätti olis kyllä tuolle mun ~20km työmatkalle täydellinen talvikulkine ja tuo hai71:n malli on vielä todella hienon näköinen. Ja varmasti hauska peli poluillakin.
Tällainen saapui viimeviikolla meidän talouteen
![]()
Missä on mun 29er
Mua alkaa kohta ahdistaa nää täysjäykät teräs-29erit. Hieno on tuokin Unit.
Minustakin noi Unitit on hienoja! Ja muutkin täysjäykät teräs-29erit. Niitähän olikin iso setti tarjolla jokunen viikko sitten![]()
Kirjanmerkit