^Hyvin ehtii! Odottele mua siellä sitten...
^Hyvin ehtii! Odottele mua siellä sitten...
Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.
^ Tuota kun polulla repis perässään, niin tietäs olevansa karavaanari. 😀
Palis79 muokkasi tätä : 01.04.2015 at 16.51
^tonhan vois jättää parkkiin johonkin tien varteen ja lähteä fillarilla poluille.
JA SITTEN APRILLIPÄIVÄN KUNNIAKSI NELJÄ VUOTTA VANHOJA FOTOJA
Atlantin rannalla maaliskuun lopulla
ja hiihtomajan mettässä aprillipäivänä 2011
Halkiassa joskus huhtikuussa
sitten tähän väliin kesää odotellessa (kesäkuun alussa)
ens kesänä ei sitten leikitä tulen kanssa tolleen
kaliaakin oli reisussa
sitten vähän ryhtiä kehiin
![]()
^Toi oli kyllä ihan mahtava Poronpolku+Melkuttimet retki.
^Niin oli. Parasta mitä melkein ikänä on tullut tehtyä pyöräily- tai muutkaan housut jalassa. Ja olise olunen kyllä hyvä noin kesken matkan. Tuo Melkuttimien rantojen rakentamattomuus muistaaksein silloin ihastutti ja ihmetytti; ovat rannat kuulemma metsäyhtiöiden omistuksessa eikä niiden tarvii rahapulassa (siis rahapulattomuudessa) myydä niitä.
Mentäiskö taas keyvväämmällä?
FillaRilla muokkasi tätä : 02.04.2015 at 19.42 Syy: lukivika
onks pakko, jos ei haluu
^ kahtellaan mitä keksitään
Mulla on Hecculle puhtaaksi pesty sisuri odottamassa seuraavaa tapaamista. Kiitos suuri lainasta!
Nyt on sen verran hiilaria ropassa, jotta huomenna vois jonkun pitemmän retken suhasta. Onko muilla innostusta? Heccun ja Kasarin paidat taitaa olla vielä mulla kaapissa. Jos kyseiset sankarit on huomenna viivalla, voin ottaa paidat reppuun. Eilen kävin pari tuntia noilla lähipoluilla, oli yllättävän jees kunnossa.
Koitan saapua paikalle aamulla,aikaa on johonkin yhteen asti. Häivyn kun aika loppuu.
hiljaista oli keskiviikon porukkalenkillä, kahden kuskin voimin oltiin liikenteessä.
taktiikaksi otettiin ajaa myötätuuleen asfalttia P-Paippisiin ja sieltä polkuja takaisin.
paikat ovat kuivuneet yllättävän paljon muutamassa päivässä, märkää oli ainoastaan hautuumaan mettässä.
Kävin moottorisahailemassa hiihtomajan kivikkoisesta alamäestä polulle myrskyssä kaatuneen ison puun,eli polku on taas ajettavissa![]()
^kiitos! Puu oli ikävässä paikassa ja ylitys oli taitojen rajoilla.
Polut on kyllä tosi hyvässä kunnossa, ihan kesäkeli oli ainakin eilen Hiihtomajalla. Tänään uudestaan, kaatiksen metsään illalla. Aikataulu auki, jos tiedän lähtöaikani edes tuntia aiemmin, huutelen täällä.
Edit: kaatiksen metsässä kostean kesän fiilis, mutapainia. Taitaa mennä vielä viikko kaksi ennen kuin siellä on mukava ajella.
TuomasR muokkasi tätä : 10.04.2015 at 20.58
Haukionkala, haukionkala, koskas ne perataan herrat hyvät. Ens viikolla ti, ke, ja to illat sopii mullen.
Onko huomenna ns. Yhteislenkkiä?
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Minä olen tulossa kaupalle ysiks. Ruuvatkaahan muutkin ne piket ja keket läjään ja sit ajamaan! Ne vehkeet tykkää, että niillä ajetaan! Eli aamulla kaikki lenkille siellon KESÄ!
^Hep, joo torstai vois onnistua juu. Mihin aikaan? 1800 liian myöhään vai just hyvä?
Muksulla oli eilen kaverin synttärit Keravan HopLopissa, joten kävin piiitkästä aikaa ajamassa Keinukalliosta Palaneelle Talolle (RIP) ja takas. Heti alkumatkasta seuraan tarttui tuoreehko Keravalainen. Nimi jäi just niin lähtemättömästi mieleen, kuin nimet minulla yleensä jää, eli noin kahdeksi minuutiksiJos luet tätä, niin kiitos vielä kerran seurasta! Kannattaa tosiaan selailla tätä ja Los GueRavas ketjuja ajoseuran ja GPS-jälkien kannalta. Ja Meri-Teijossa vapun jälkeen sitten viimeistään törmäillään, eiks je
![]()
^oliko kaverilla Spessun 29 enska alla, näin semmoisen kaverin Kaskelassa viikko sitten.
tämmöinen porukkalenkura saatiin tänään aikaiseksi. Timbe joutui jättämään kesken kun Ibis rupesi murenemaan alta.
![]()
^^^Ei ollu Spessu, Konalla ajoi.
^^Saatanpa ehtiä itsekin ennen kuutta. Kahtotaan.
Hola!
Mites huomenna on tulijoita maalikaupalle? Keli näyttäs olevan ok.
Ottakaa joku pyöränkorjausteline mukaan iltamiin. Mulla on 2 telinettä niin sit riittää.
^Jääpi keulanhuoltoiltamat minulta väliin tällä erää nyt sitten kuitenkin. Eipä tuo homma vielä keulan puolesta ajankohtaista olisikaan.
Jos kuun ja tähtien asennot pysyvät suotuisina, minulla ei ole sunnuntaina erityisemmin ohjattua toimintaa. Jos näin, olen todennäköisesti menossa vähän potkimaan risuja katsastuskonttori - lumenkaatopaikka välille. Jos semmonen ketään kiinnostaa?
Heips,
risutalkoita pitäis touhuta myös tällä.
100m pätkä on risua ja pikkurunkoa pullollaan. Tarvittais ehkä pientä sahaa myös tai paria raavasta miestä siirtämään moton "jätökset" sivuun.
Tulevana viikonloppuna olen reissussa, mutta sen jälkeen onnistuisi.
Antsu muokkasi tätä : 16.04.2015 at 19.19
Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen
kävin samoilla hoodeilla joskus kolmisen viikkoa sitten ja kuvittelin että moto jatkaa riehumistaan pohjoiseen päin mutta ei ole näköjään
jatkanut tuhotöitään. kannattaishan tuo raivata niin pääsis mastolle asti.
viime syksynä linjattiin Jorin kanssa tuolta uusi polku lännenpuoleiselle polulle mutta se puoli metsästä taitaa olla tuhoutunut.
Ajoin tänään tuon saman "väärinpäin" eli keravalta jäkeen. Kiersin sen risukon ajamalla maston juureen ja sieltä yläkautta tiputtelin polulle. Tunkkausta
ei kovin paljon, mutta kannattaishan se alaosa siivota. Sinnehän oli tullut muuten viimenäkemän muutama omakotitalo. Tukkipinoa oli siinä tien varressa vaikka muille asti.
Tuosta jokunen matka jäkeen päin. Siinä talon kohdalla, jonka läpikin on ajettu. En ajanut sitä talon tienpätkää, vaan heti tien alusta painoin idänpuolen metsään . Siinä oli ikäänkuin joku polkuyritelmä, mutten muista että olisin siitä ajanut. Pienellä siistimisellä tulisi hyvä polku.
Kirjanmerkit