ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 99 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 49 89 97 98 99 100 101 109 149 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.941 - 2.970 / 5219

Aihe: Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

  1. #2941
    Liittynyt
    10/2005
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.421
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Voi rähmä, nyt läskiä saa Prismastakin. Jumbon Prismassa oli Mongoose hintaan 899,-
    Saatika Inseralta. On ylipainoinen läskiksi, eli pudonnee Mongoosen kanssa samaa kategoriaan.

  2. #2942
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Lohja/Koisjärvi
    Viestit
    1.421
    ^ Näkyy KTM:n Fat Rat olevan sekin 16,5 kiloinen. Sentään liki kahden rahan hintainen munamankeli kyseessä


    Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

  3. #2943
    Liittynyt
    11/2014
    Paikkakunta
    Lpr:n kupeessa
    Viestit
    1.629
    Mikäs se painoraja näissä sitten on,ettei tarvii häpeillen huppu silmillä ajaa ?

  4. #2944
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Sopusuhtaisen läskin standardi paino on 12kg.
    Kaikki ylimenevä on väärin ja tuomittavaa.

  5. #2945
    Liittynyt
    11/2014
    Paikkakunta
    Lpr:n kupeessa
    Viestit
    1.629
    Ok, poistun foorumilta....

  6. #2946
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Laihoja on Läskit voi kauhia paikka...

  7. #2947
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    ^ Näkyy KTM:n Fat Rat olevan sekin 16,5 kiloinen. Sentään liki kahden rahan hintainen munamankeli kyseessä
    Surlyn jätskiauto näyttää olevan 16.2kg, 3.8" ops-rengastuksella ja M520-polkimilla.

  8. #2948
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    kg
    Viestit
    304
    Oma jätskiauto on nyt 13.2kg xt polkimilla ja 4.8 renkuloilla. Ei mikään laihaläski sarjalainen

  9. #2949
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Mulle ei aukene nää painohypetykset. Ei ole koskaan auennut. Edes xc-aikoina.
    Kisahommissa tietty ymmärrän.

    Kuntoilijalle paino, iso vierintävastus ym. on vaan plussaa; tehokkaampaa treeniä. IMO
    Ja huonolle kuskille kunnon pitävä rengastus on siunaus. Se tuli taas tänään todettua.
    Budin ja Loun kanssa ajaminen tuolla metsässä oli lähes naurettavan helppoa. Ja turvallisen tuntuista.
    Toki mulla ei koskaan ole kiire minnekkään.

  10. #2950
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Noux
    Viestit
    121
    Noinhan se menee. Tosin laitteen hinta saisi olla paino/laatu suhteessa kohdillaan. Näin ei sitten ihan joka velossa ole, valitettavasti.

  11. #2951
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Taisi näissä painokommenteissa unohtua joillain hymiöt pois lopusta. Ei minustakaan ole mikään erittäin tärkeä juttu.

  12. #2952
    IncBuff Guest
    Yli 12kg on sellainen ankkuri ettei sellaisella vain voi yksinkertaisesti ajaa.

  13. #2953
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Jos ei yli 12 kiloinen kulje, menisin lääkäriin.
    Tai kuntoilisin hetken sillä +12-kiloisella.

  14. #2954
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Riihimäki
    Viestit
    184
    Läskiprojektia tässä aloittelen. Olisko jollain mittoja Hopen Fatsno navoille (190mm taka ja 150mm etu)? En löydä niitä mistään intterrwebistä ja olis ihan jees, jos sais pinnat tilattua napojen ja kehien kans samaan tilaukseen. Tai kaikkein siisteintä olis, jos joku olis laskenut valmiiks pinnojen mitat noille navoille ja Surly Clown Shoe kehille. Keskelle puolataan, kun menee ICT...


    Sent from my iPad using Tapatalk

  15. #2955
    Liittynyt
    09/2003
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    846
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Yli 12kg on sellainen ankkuri ettei sellaisella vain voi yksinkertaisesti ajaa.
    Hyvin tuo Moonlanderi on liikkunu talven mittaan.
    Make war, then love.

  16. #2956
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Valkeakoski
    Viestit
    394
    Onkoos täällä kellään tuota Blutoa? Kiinnostaisi hommata mutta ei viitsisi 400€ laittaa hömppään jos ei merkittävää ero jäykkään.
    Miten tuo Bluto reagoi jos rengaspaineet muutenkin alhaalla ja siihen vielä 100mm joustoa päälle niin meneekö vallan suossa pomputtamiseksi? Meinaan tartteeko olla enempi painetta eturenkaassa että haarukka toimii?

  17. #2957
    Liittynyt
    10/2005
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.421
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti no-saint Katso viesti
    Onkoos täällä kellään tuota Blutoa? Kiinnostaisi hommata mutta ei viitsisi 400€ laittaa hömppään jos ei merkittävää ero jäykkään.
    Miten tuo Bluto reagoi jos rengaspaineet muutenkin alhaalla ja siihen vielä 100mm joustoa päälle niin meneekö vallan suossa pomputtamiseksi? Meinaan tartteeko olla enempi painetta eturenkaassa että haarukka toimii?
    Olen koittanut säätää niin että kumi ottaa pikku rypyt ja iskari isommat töyssyt. Ei kovia paineita, joustokeula vähentää vanteelle lyömisen vaaraa.
    Kiva on ajella alamäkeen, ei pelkkää hömppää.
    Silti jos omasta mielestä vauhtiajo ei ole läskin ominta aluetta, ei paljon häviä jäykkäkeulalla, joka usein on parempi tarkkuuden ja keveyden puolesta.
    Että maun mukaan, ei ole kuitenkaan hirmu kallis kokeilu.
    edit: oikean puolen vaimennusnamikalle on tässä keulassa tullut käyttöä, remote säätö olisi kiva

  18. #2958
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    ?
    Viestit
    1.152
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti no-saint Katso viesti
    Onkoos täällä kellään tuota Blutoa? Kiinnostaisi hommata mutta ei viitsisi 400€ laittaa hömppään jos ei merkittävää ero jäykkään.
    Miten tuo Bluto reagoi jos rengaspaineet muutenkin alhaalla ja siihen vielä 100mm joustoa päälle niin meneekö vallan suossa pomputtamiseksi? Meinaan tartteeko olla enempi painetta eturenkaassa että haarukka toimii?
    Mulla on trekissä bluto. Ensin ajattelin, että vaihdan talveksi jäykän keulan, mutta kun joustoon tottui, ei siitä halua luopua. Eturenkaassa voi tarvittaessa pitää vähän kovempia paineita, jolloin pyörä rullaa kevyemmi. Kesällä huomasi, että alamäkiin uskaltaa laskea reippaammin kun etupyörä pysyy varmemmin maassa, eli pito on parempi.

    Mitään ylimääräisiä pompotteluita läskirenkaasta johtuen en ole huomannut. Lukitustakaan en ole käyttänyt, eli ainakin minä olen saanut keulan säädettyä omaan ajoon sopivaksi.

  19. #2959
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    460
    Muk 3 vaparista taas kynnet pskna. Mut emmä hermostu. En. Millonkahan mä otan opikseni ja vaihdan johonkin kestävämpään. Ja mikähän se olisi?

    *menee valkkaamaan vapareiden hautuumaalta vähiten huonoja kynsiä*

  20. #2960
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Valkeakoski
    Viestit
    394
    Kiitoksia kommenteista ja kyllä se tarvii laittaa Bluto ostoskoriin. Aiemmin Fattyn kanssa tosiaan juuri alamäissä paukutti joko vanteelle tai ranteelle niin eiköhän tämä ratkaise tuon ongelman.
    Mites muuten noiden vapaarattaiden kanssa nykyään kun tuntuu että kaikki nuo on ihan sulatejuustoa? Just itse n.30min urakalla revin pakan irti ja viilailin taas muljuja poies... Olisko jossain kestäviä vaparin runkoja vaikka sitten painon kustannuksella? Esim: teräs...

  21. #2961
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Hopen teräsvapari, talven yli oli pakka kiinni, irtosi "puhaltamalla" eikä rungoss mitään jälkeä.. Toiminnassa ei muutenkaan valitettavaa..

  22. #2962
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mni Katso viesti
    Muk 3 vaparista taas kynnet pskna. Mut emmä hermostu. En. Millonkahan mä otan opikseni ja vaihdan johonkin kestävämpään. Ja mikähän se olisi?

    *menee valkkaamaan vapareiden hautuumaalta vähiten huonoja kynsiä*
    Muk 3 vapareita saa 40-50€ netistä. Itse poistin "suljetusta" systeemistä syksyllä, uudesta vaparista, heti kaikki mahdolliset rasvat rasvanpoistoaineella, Bräkleen tai vastaava, ja nyt tuo "puhditettu" vapari on toiminut noin 4kkm ihan hienosti. Pakissa on uusi varalla. Kulutustavaraa.
    Muissakin, jopa huollettavissa on tosiaan ollu ongelmia, varsinkin alkuperäisrasva on tahmeaa, tarkoitettu kuumaan ilmastoon, tai johonkin, ja nuo kannattaa omasta mielestäni aina puhdistaa heti, ja laittaa vaikka Mobil 1 ja tarkistaa että jouset nostaa kynnet viiveettä.
    Kokemus siis vain Muk3 "umpi" mallista ja uudemman Trek F6/F8 huollettavista vapaarataspaketeista.
    Hopesta, Sarmasta, Salsan paremmista etc ei oo pitkäaikaista kokemusta.

  23. #2963
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Valkeakoski
    Viestit
    394
    Täytyy tutkia saako tuohon DD30 takanapaan tuota Hopen teräsvaparia tai muuta sitten kun aika tulee. Tosin tein taas pyhän lupauksen että kun ostin uuden pyörän niin en romplaa, pura tahi speksaa vaan ajan vaan ja nautin... Nyt vasta keula menossa vaihtoon, jarrut, sisurit, vaparin runko 😜...

  24. #2964
    Liittynyt
    06/2012
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    188
    Mulla on Borealiksella 1070 km takana. Turnagainin navat, heti "uutena" (esittelypyörä) otin vaparin auki ja vaihdoin vaseliinit. Kerran välissä olen tarkastanut, eikä ole ollut mitään ongelmia tuon vaparin kanssa (knok knok). Tosin mikäs kuivan kesän oravan alla hajoaiskaan.

  25. #2965
    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    33
    Sattupa "sopivasti". Aamun pikkulenkillä polkaistaessa kuului hillitön pamahdus takanavasta ja matka loppu siihen. White liten vaparin kynnet palasina. Aika höttöä ovat, eivät kestäneet edes yhtä ketjusettiä.

  26. #2966
    Liittynyt
    04/2001
    Paikkakunta
    Kokkola
    Viestit
    269
    Hope Pro2 Evot ajettu >5000km. 2x puhdistettu vapaaratas ja vaseliinit vaihdettu. Toimii edelleen moitteettomasti vaikka onkin alumiininen. Sen verran luotettavan kuvan tuo on antanut että ostin samat navat täpärin kiekkopariin.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Maastopyöräilijän kuuluisia viimeisiä sanoja:
    "Ei tuo oja varmaan ole syvä!"
    "Kyllä on hyvät pitkospuut!"
    "Bunnyhopillahan tuosta pääsee!"

  27. #2967
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.105
    Hopesta paljon lukenut eri foorumeilta että alkup. laakerit olis ihan kuraa mutta ei sitten vissiin koske kaikkia.

  28. #2968
    Liittynyt
    11/2008
    Viestit
    201
    Mulla kesti 190 navassa vetopuolen laakeri n.500km

  29. #2969
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Nuuksion kupeessa
    Viestit
    3.483
    Salsan Mukluk2 napa (Formulan tekemä) ja Salsan Conversions on samoja napoja, orkkiskiekot Muk2 navalla ajettu vuodesta -11 ehkä 8-9tkm maastossa, viime kesänä vaihdoin vapaarattaaseen kynnet ja jousen kun olivat kuluneet, kustannus alle kympin samalla vaihettiin vapaarattaan laakerit joissa oli pientä rahinaa. Laakerit ei ole ikinä ollu auki, vapaarattaaseen olen kerta vuodessa vahtanut vassut, eli hiilarikiekkojen napoja ei tarvinnu kauaa miettiä.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

  30. #2970
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    645
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gauss Katso viesti
    Sattupa "sopivasti". Aamun pikkulenkillä polkaistaessa kuului hillitön pamahdus takanavasta ja matka loppu siihen. White liten vaparin kynnet palasina. Aika höttöä ovat, eivät kestäneet edes yhtä ketjusettiä.
    Jos siinä samat chosenin navat kuin pro:ssa niin nämä sopii: http://www.chainreactioncycles.com/f...y/rp-prod26325

    XXL kyllä takuusta lähettää uuden vapaarattaan mutta mulla ainakin siinä kesti jonkinaikaa...

    Noi sun ringlet ollut talvesta paikallaan ja viimeksi kun katsoin olivat uuden veroiset.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •