Kyllä ajellaan vuoden ympäri. Nyt ollaan ajeltu maastopyörillä sivu-ja pyöräteitä. Peltoteitä rymyytellään, kun sellasia sattuu matkan varrelle. Lenkit on joko lauantaina tai sunnuntaina liikuntahallilta. Yhteydenpito on tapahtunut tekstareilla. Pitänee taas laittaa tännekkin foorumille viestiä. Jos haluat tekstiviestiketjuun,voi lähettää minulle tekstarin numeroon nollaneljänollanolla 837558.
Maantielenkki Liminka
Collapse
X
-
Hei! Täällä olisi yksi innostunut Liminkalainen pyöräilijä. Olen ajeleskellut nelisen vuotta suurimmaksi osaksi yksin ja olen etsinyt infoa lähellä sijaitsevista ajoporukoista ja huomasin tämän vanhan ketjun. Kysymykseni on; päteekö liikuntahallilta lähteminen sunnuntaisin vielä klo. 10:00 vuoden ympäri?
EDIT1. Taidampa pistää tekstaria tulemaanLast edited by Vieras; 31.01.2015, 17.57.
Comment
-
Olen reilu vuosi sitten Kempeleeseen muuttanut ja pari kesää pyöräillyt (cyclocrossilla), aivan maantie ajaja. Takana ajokilometrejä 1700 tälle suvelle, entinen juoksija/hiihtäjä. Mukavaa olisi päästä eri pyöräilyporukoihin ajamaan. Olen käynyt Oulun porukassa ajamassa ja mukavaa olisi ajaa teidän Liminkalaistenkin kanssa kun näin vieressä asun. Ottakaapa yhteyksiä ja ilmoitelkaa minä viikonpäivinä ajatte yhteislenkkejä.
Comment
-
Maantielenkkiketjua lainaten kysyn Limingassa satunnaisesti liikkuvana onko siellä mahdollisuuksia maastoajeluun miten ? vai otanko mukaan Cervelon
... Tässä parin viikon kuluessa remppa-avuks tuloss vkl ja eihän sitä kestä, jos ei tuuleta päätä välillä pyörän selässä
-- not fast but furious --
Comment

Comment