ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 11 / 42 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 21 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 1231

Aihe: Eurosport ihastuttaa ja vihastuttaa

Josku playeriä testailin ja toimihan sen,mutta kun ei tullut oikein mitään katsottavaa niin jäi pois. Eurosportilla ohjelmatietojen vääryys on ihan perseestä,yrität katsoa suoraa lähetystä pyöräilystä,niin lähettävät viikon takaista hiihtokilpailua. Oudoksi jutun tekee se että tietokoneella löytyi Englannin eurosport streami josta voi katsoa suoraa lähetystä pyöräilykisasta,mut eurosport näytti suomessa samaan aikaan vanhaa hiihtokisaa,ei voi käsittää tollasta touhua...

T_2 Guest
    Olen parisen vuotta käytellyt tätä, tältä pohjalta en voi suositella palvelua kuin uhkarohkeille. Sen verran epävakaata on toiminta. Jos haluaa nähdä jonkun kilpailun tai ottelun, tähän ei ainakaan voi luottaa.

Höhöm. E3 Harelbekeä pitäisi tulla, mutta ilmeisesti erittäin tärkeät snooker-ottelut ovat jälleen venähtäneet.

Joo,mä olen kironnut ja räyhännyt turhautuneena eurosportin toimintaan kerran jos toisenkin. Nyt mä annan kaiken anteeksi(ja ihan selvinpäin).
    E3 Harelbeke..Mikä? En ole koskaan kuullutkaan..Katselin tota jälkilähetyksenä ja nautin kovasti .Hyvä kisa,hienosti kuvattu ja Christian Selin oli hyvässä vedossa, mikä muu media esittää meille suomalaisille töllöstä belgialaisen pyöräilykisan ja vielä suomeksi selostettuna?

Lisään nyt vielä sen verran, että vaikka Harelbeken lähetys alkoi snookerin takia parikymmentä minuuttia myöhässä niin myös pyöräkilpailu ylitti reilusti lähetysaikansa. Ei ole helppo homma ja varmasti parhaansa tekevät. Ehkäpä Eurosport tarvitsisi pari lisäkanavaa..

harmis Guest
    Mistäs te noita katotte? Eurosportplayerillä ainakin näkyy tarvittaessa kanavia vaikka kuinka paljon, ainakin silloin kun itse olen linjoilla ollut. Tosin suomenkielistä selostusta ei välttämättä kuule mutta se nyt on sivuseikka. Eniten harmittaa kun nykyään ei enää näköjään näytetä motogp-lähetyksiä

Useasti näkee Eurosporttia dissattavan, mutta onhan tuo ES ja varsinkin ESplayer varsin kohtuullisesti hinnoiteltu palvelu. Onneksi Eurosport näyttää suurimman osan kauden päätapahtumista. Siinä vaiheessa kun isojen kisojen lähetysoikeudet alkavat luisumaan Canal Sporteille, Viasat Sporteille jne. jne. ollaankin ikävässä (kalliissa) tilanteessa, mikäli noita haluaa ilman suurempia kikkailuja seurata töllöstä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti harmis Katso viesti
    Mistäs te noita katotte? Eurosportplayerillä ainakin näkyy tarvittaessa kanavia vaikka kuinka paljon, ainakin silloin kun itse olen linjoilla ollut. Tosin suomenkielistä selostusta ei välttämättä kuule mutta se nyt on sivuseikka. Eniten harmittaa kun nykyään ei enää näköjään näytetä motogp-lähetyksiä
    Tarkoitin niitä kahta tv-kanavaa. Jos niillä olisi kanava tai kaksi lisää niin olisi enemmän pelivaraa ohjelmakarttaa laadittaessa.

Maantiepyöräily taitaa olla ainakin täällä Suomessa toistaiseksi vielä sen verran marginaalinen laji, että ei varmaan jo ensi kaudella näy Maikkarilla. Siitä en tiedä mitn, kuinka suuri on kiinnostus pyöräilyä kohtaan Ruotsissa, jossa taitaa (mutua, en tiedä enkä jaksa tarkistaa) olla sekä Canalin että Viasatin päämajat..?

Paras vaihtoehto olisi pelkästään pyöräilyyn keskittyvä erillinen streaming-kanava, joka jättäisi snookerin, mäkihypyn ja muun roskan näyttämättä. Yleinen suuntaus maailmalla on päästä eroon kaapelioperaattoreiden kanavapaketeista ja siinä samalla kun kaikki tv-palvelut siirtyvät nettiin, kansainvälisen pyöräilykanavan luominenkaan ei luulisi olevan mahdotonta.
    Rule #1: Obey The Rules

ketti Guest
    Minkälainen kuvanlaatu on nykyisin playerissa?

Viimeksi joskus vuosi-pari sitten kokeillessani laatu oli katsomiskelvotonta kuraa. Kuvassa ilkkui vielä kiusana joku "superhyperhd" teksti muistuttamassa että hei, sua kusetetaan parhaillaan. Netflix tulee kuitenkin terävänä perille, joten kodin vehkeet lienee kunnossa.

Kokemus oli karmea. Tilauksen lopetuskaan ei ollut mahdollista ipadilla, vaan piti kaivaa läppäri kaapista tulille ihan sitä varten.

Joko striimin kuvanlaatu on hd? Ennen sitä pitäkööt renkaanvaihtotyökalunsa.

En ole tainnut ikinä nähdä Playerissä täyttä HD-laatua, vaikka nettiyhteydessä on nopeutta tuplaten enemmän kuin paras kuvanlaatu sivujen mukaan vaatii.
    Yleensä laatu vaihtelee kelvollisen ja täyden sutun välillä.

Hyvin on pelannu player, ainakin viimeisen viikon aikana ja selostaja(t) hyvii(ä) niinkuin aina!
    Kuvanlaatu heikompaa kuin normi tv:n.

Kuvanlaatuun vaikuttaa varmaan myös se, miten katsotaan. Yhdistelmällä Ipad ja Apple tv kuvanlaatu vastaa television normaalikuvaa. Pikselimössöön en ole törmännyt.
    Rule #1: Obey The Rules

Itse olen käyttänyt playeria riittävän suorituskykyisellä PC:llä. Kaistaa on 40Mbit/s mutta ei sieltä ole vielä tullut lähellekään HD-tasoista kuvaa. Kyllähän siitä selvää saa, mutta jos mahdollista niin katson mieluummin telkusta HD-kanavaa.

Pyöräilyä tulee nyt ihan jatkuvalla syötöllä, vähän hienoa

Asiakaspalvelua soneralaisittain:
    http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta...etit/discovery

Joo, kyllä vituttas rankasti jos ei Juurosportti näkyisi. Onneksi näkyy. Saa tsiikailla triikoohousupellejä HD laadulla. Tai taitoluistelun loppugaalaa jossa maailmanmestarin tissit vilahti kun puku oli aika minimaalinen eikä pysynyt päällä... SD laadulla tuotakaan ei olis ollut niin hienoo katsella.

Nyt kaikki metsästää kuitenkin ko gaalan uusintoja ohjelmatiedoista.

Itse katselen Eurosport HD:tä elisaviihteen kautta. Viihteessä saa jatkuvaan tallennukseen kaikki jokerimerkeillä "pyöräily*" "cykel*" jne. omaan hakemistoon. Tallennuksista saa valittua kaikki pohjoismaiset kielet.

Ainoa miinus on että Eurosportin lähetyksiä voi katsoa vain viihteen digiboxin kautta, kun muiden kanavien tallennuksia voi katsella kaikilla laitteilla.

Tältä näyttää viimeiset tallenteet (klikkaa suuremmaksi):

Onhan tuo ihan perseestä. Juuri ennen Rondea. Voi saatana!
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J T K Katso viesti
    Onhan tuo ihan perseestä. Juuri ennen Rondea. Voi saatana!
    Satelliittilautanen katolle jos vain joku rako mahdollisten puiden välistä löytyy sopivaan sateliittiin? Varmaan saa vielä viikonlopuksikin asennettua jne

Tuo soneran perseilyhän ei rajoitu siihen, että Eurosportin katoamisesta ilmoitetaan samalla hetkellä kuin se katoaa.

Nimittäin eilen soitti soneran puhelinmyyjä ja kyseli, mitä kanavia katsotaan. Sanoin, että lähinnä Eurosporttia. Myyjä ei tästä hämmentynyt vaan saman tien kauppasi uutta määräaikaista sopimusta kertomatta Eurosportin katoamisesta mitään.

Melko härskiä touhua.

Neuvotteluja kuulemma pyritään jatkamaan että kanavat saadaan takaisin. Millaisistakohan rahoista tuossa oikein on kyse.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015...55398_uu.shtml

^^
    Käytännössä yötä myöten on neuvoteltu, ja saimme itse tämän tiedon myöhään eilen illalla,
    Vaikuttaisi,että sonerallakin tieto sopimuksen kariutumisesta on selkiytynyt varsin myöhäisessä vaiheessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaniM Katso viesti
    Itse katselen Eurosport HD:tä elisaviihteen kautta. Viihteessä saa jatkuvaan tallennukseen kaikki jokerimerkeillä "pyöräily*" "cykel*" jne. omaan hakemistoon. Tallennuksista saa valittua kaikki pohjoismaiset kielet.

Ainoa miinus on että Eurosportin lähetyksiä voi katsoa vain viihteen digiboxin kautta, kun muiden kanavien tallennuksia voi katsella kaikilla laitteilla.

Näiden tallennusten pysyvyydestä ei mun käsittääkseni ole takeita,jos eurosportilta tulee noottia voivat elisalla lopettaa tallennuksen sekä poistaa vanhat tallenteet serveriltä. Muutenkin elisalla vuonna 2016 taitaa loppua mainosten ylikelaaminen viihdeboxilla sekä muitakin muutoksia luvassa..
    Eurosportin omatuotanto on kyllä laadukasta,huomaa kyllä kun ostavat joissain kisoissa alihankkijalta tuotannon,niin tulee näitä pätkiä miltä ei kuvayhteyttä irtoa lainkaan tai pätkii ihan pirusti.

Tänään olin Soneraan yhteyksissä muissa asioissa ja kysyin tilannetta. Ruotsissa olivat kuulemma päässeet tällä viikolla sopimukseen Eurosportin paluusta.
    Pyysi kärsivällisesti odottelemaan josko Suomessakin nyt tapahtuisi jotain.
    ikihaju luja hiki

Hyvin pelannut playeri Pc:llä, kuvanlaatu ei mikään huippu mutta selvää saa.
    Tänään taas 4h asiaa, huisaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaniM Katso viesti

Toinen miinus on se, että nauhoituksista puuttuu tämän kevään kokemusten perusteella loppuratkaisu, kun kisa on venynyt ilmoitetun lähetysajan yli. Just ratkaisevat minuutit puuttuvat.

Yritin juuri uudistaa Playerin tilaukseni, mutta ei onnistu sitten millään . Aina vaan herjaa että maksu ei kelpaa.
    Sama kortti käytössä kuin viimeksi. Kaikkea on kokeiltu mutta herjaa vaan.
    Mites muilla?

Meikä uudisti tilauksen suoraan iPadiltä App Storen kautta ja siinä kävikin nyt silleen, että tilaus on sidoksissa mun Apple ID´hen, eikä sähköpostiin entiseen malliin. Olishan tuo pitänyt heti hoksata, mutta hetken piti sutia paikallaan miksi tilaus ei ole muka aktivoitunut.

Ja vitut toimi#@# Ipadissa, siis. Ei uusi tilausta, eikä aloita uutta.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •