ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 179 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 79 129 169 177 178 179 180 181 189 229 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.341 - 5.370 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Voivat olla alkuun myös ajoteknisiä. Eilisellä retkellä rengasrikkoja pierunkuorissa nolla, ei siis ihan huonosti.

Mun omalle äipälle terkkuja, se päivitteli jo joskus parikymmentä vuota sitten harrastuksen löydyttyä: "Minkä takia nuin löylyllyömään sakkiin piti lyöttäytyä matkaan?!"
    Eikä parane näköjään Bässiäkään jättää ajatuksineen yksin, kun se näkee jotain kummallista. Onko kukaan kuullu jostain Pandorasta? Joku pelottava laatikko siihen kai liitty...
    petjala muokkasi tätä : 30.03.2015 at 05.46

Missä kunnossa petjalan koivet eilisen jäljiltä? Hatun noston arvoinen suoritus oli kyllä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petjala Katso viesti
    Onko kukaan kuullu jostain Pandorasta?.
    Mä oon, oli todella hemaiseva laulajaneito ruotsinmaalta parikymmentä vuotta sitten. Miten muuten mahtaa kestää kiekot maastoilua ? Maallikko kuvittelee, että 32 mm kumit ei paljon vannetta suojaa ja koko ajan on snakebite vaanimassa, kun kivikossa ja juurakossa kippuralla pärräyttää partakarvat väristen.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Kumää Rostsekilla ja Strrräklerillä oon vääriin paikkoihin menny niin pauttia joka 3. lenkki menee ilman rengashommia. Aina etunen. Jos on vähän silmää, herkkä käsi ja hyvä tsägä niin no problemos. Multa puuttuu nuo kaikki. Mutkusitku hokasin että Strrggn keulaan menee 2" gumes (takana 42mm) niin vähän onni parani.

Kintut aika jees tällä hetkellä. Selkä ja ylipäätään koko yläkroppa hieman pieksetyn tuntuinen. Muttei mitenkään pahasti.
    Ehkä jopa uudestaan...

Pandora on ihq... Mä en oo kurjistimella sannu kertaakaan kumia tussuksi väärillä poluilla polkiessani, painetta rimpuloissa n. 3baaria.

Määkivissiin ajan jtnkn väärin ku ei poluilla oo naruKnardit tai kaposemmatkaan tussahdellut. Ehkä ne kaik' oolykkat on varattu veli kmw:lle?

Taisin unohtaa sen ettei lyhytjoustolla ajeta niin paljon satulasta kuin kiikkutuolilla - välillä on pitänyt käydä tarkistamassa että satula tosiaan on vielä pyörässä kiinni eikä mun hanurissa vaikka se vielä siellä tuntuu..

Karma on mikä on. Siinä ei rimpuilu ja/tai vinkuminen auta.

Karma on siis niinku Unlucky Alf:illa

Nii mä sain tokan kumin tussuks aktiiviuran aikana, halo nanukkiin tuli 3x5mm reikä, ajovirhe, tiä sitten antaako tuo kumi anteeks vähemmän vai mitä. Emmä oikeesti edes vielä tiä mihkä mcarbonit tulee 😁

mutanaama Guest
    Enkä mä koska ne tulee ..ttu.

Ei huolta jos on kuljetusalan ammattilaiset asialla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Enkä mä koska ne tulee ..ttu.
    Silläpä ei ole väliä, jos ens vuoden kesäks vaikka.

mitä vulkanointi ainetta porukka käyttää paikatessa isompia reikiä, kun mun hyvä aine on muuttunu tiiliskiveks ja saatavuus on tosi heikko.

mutanaama Guest
    tip top sc 2000, tolla on tullut sukelluskamppeita liimattua jo vuosia

Mikäs yleiseturenkaaksi märkään maastoon, vaihteeksi joku muu kuin Maxxis? 26" reliikkikoko. Ibex, ErikoisTeurastaja tai joku muu?

Ja tässä kun sais aikaiseksi niin sitä takakiekkoa?

mutanaama Guest
    Juu löytyy hopella ja 440:llä 832 tjsp

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Mikäs yleiseturenkaaksi märkään maastoon, vaihteeksi joku muu kuin Maxxis? 26" reliikkikoko. Ibex, ErikoisTeurastaja tai joku muu?
    nopeasti googlattuna täällä olisi jotain vaihtoehtoja: http://www.mbr.co.uk/products/tyres/...e-tyres-323130

Oma shortlist eturenkaaksi olisi varmaan jotain tällaista:

- Maxxis High Roller II 3C Exo (Oma lempirengas kun vielä 2 vuotta sitten täpärillä ajelin. kuiva-kostea-märkä yleisrenkaana hyvä. Toimii myös takana 3C tai 60a seoksillä)
    - WTB Vigilante
    - Onza Ibex
    - Bontrager XR4 Team Issue
    - Uusi Nobby Nic Trailstar?
    - Specialized Butcher, vähän kuin minion mutta näyttäisi kuvioltaan pysyvän märällä paremmin auki

Yleisrenkaaksi valitsisin eteen ja taakse High Roller II. Eteen 3C exo, taakse 60A Exo.

Varmaan kannattaa huikata PaH:lle joka varmaan antaa parempia vaihtoehtoja. Eikö se oo testannut kaikki mahdolliset merkit ja mallit?

Duck google
    Käyttökokemukset lähimetsistä kiinnostaa eikä ulkomaanelävien jorinat.

Onniwannin Apina on melkoisen mahtava eturengas märemmälle ja kuivemmallekin. Jonsei nyt kisakiitämistä harrasta.
    Trailextreme-seos on tahmean pitävää. Vaikka ulkomailtahan tuo pitää tilata..

https://www.on-one.co.uk/i/q/TYOOCM2...key-26x24-tyre
    Memento mori

mutanaama Guest
    Hah, se olikin suomen posti ken ei ilmottanut tavaran saapumisesta ja toisaalta kiinalaiset unohti kertoa, että paketit on oikeesti lähtenyt maailmalle.

TsankiMankia löytyy ihan Vyöhykkeeltäkin™
    Shimaani muokkasi tätä : 31.03.2015 at 10.54 Syy: ja halavalla

Chunky Monkey on, Bontyn XR4 Team Issue on, How Rollereita vanhoja ollut, Nobbyja ei tuu vaikka ne olis uudelleen nimettyjä MuddyMaryja nykyisin ja ohan tuolla muutama muukin varastossa oleva rengas vielä mainitsematta. Wtb:stä ei minulla taida olla kokemuksia ainakaan viime 8v ajalta niin jotain sellaista vois kokeilla.

Löytyy joku wtb:n wiedwuuf ja Kendan nevegaalia ja ..... oliskohan tuo kirpparin paikka?

Chunkymonkeyn tosiaan unohdin. Weirwolf oli edellellisessä iteraatiossa kuulemma hyvä rengas, mutta tukkeutuu mudassa. Uusi High roller on parempi ku vanha. nevegal on omasta mielestä kaamea rengas. Rullaa huonosti ja pito on on/off. Tosin Kendan DTC seos on hyvä. Nevegal X Pro? Tosin ainakin vanhojen Nevegalien kyljet oli paperia.

mutanaama Guest
    Mä olen tuossa niin kovin oldskuul, fat albert tai ikon. Muita ei tuu.

Haluisin kokeilla geax/vittoria goma pitäs olla reilun kokoinen läski ja rouhee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Duck google
    Käyttökokemukset lähimetsistä kiinnostaa eikä ulkomaanelävien jorinat.
    3C Ardent 2.4
    Minion DHF 2.3

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakuvaan Katso viesti
    3C Ardent 2.4
    Minion DHF 2.3
    Ardent toimii kuulemma märällä yllättävänkin hyvin. Omaan makuun DHF Minion hyvä kuivan / kostean kelin kumi mutta kun on märkää niin se on aika nopsaan tukossa ja vaatii paljon vauhtia avautuakseen.
    kyprok muokkasi tätä : 01.04.2015 at 08.26

Maaliskuusta tuli pannukakku tuon painonpudotusprojektin kanssa, vaaka näytti aamulla 78 kg. Noh, huhtikuussa uutta matoa koukkuun ja ajatus kirkkaana, niin kyllä se muutama kilo vielä lähtee. Se tässä kyllä kyrsii, kun perjantaina viritin uuden maantie Rotkon ajokuntoon ja hain sen kotiin evakosta, päässä ajatus maantiekauden avauksesta niin pukkasi tämä takatalvi päälle. No jos läskiin laittaisi suvikumit ja kävisi kasomassa lähimetsän kunnon.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •