GiantHephaElectrobikeFillari
Sivu 132 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32 82 122 130 131 132 133 134 142 182 232 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.931 - 3.960 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Aika jyrkkä mielipide, vai oliks tääki nyt vaan läppää?

Mun mielestä tolla nyt on vaan kiva ajaa niin kesällä kuin talvella, kun en paremmasta tiedä.
    Ei ollu läppää, mutta se olikin vaan mun mielipide. Itse en tykkää ajella läskillä kuin silloin jos olosuhteet siihen pakottavat. Esimerkiksi talvella kun on reilusti lunta. Niitä olosuhteita on täällä etelässä ollut aika vähän viimisen parin vuoden aikana mitä olen läskipyörän omistanut. Jokainen tyylillään ja tämä menee tässä ketjussa jo täysin OT:n puolelle.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

noniinno Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arskav Katso viesti
    Se on maku asia se saanko udella minkä merkkisellä läskillä olet talvet lyllertänyt?
    Icanbikesin kuitua. Jotta en tulisi väärinymmärretyksi, niin todettakoon että olen tässä kuluneen talven aikan viettänyt pyllerön selässä todella hienoja hetkiä ja kokenut rutkasti uusia elämyksiä. Eli kyllä fiilistelty on fatbikella, monta kertaa viikossa. Talven tulo ei enää ole sellainen peikko kuin aiemmin, lunta jopa jotenkin tavallaan odottaa. Nyt on vaan aika fiilistellä vähän eri asioilla, enkä itse ole löytänyt paksujen renkaiden hienoutta sulan maan ajelussa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Icanbikesin kuitua. Jotta en tulisi väärinymmärretyksi, niin todettakoon että olen tässä kuluneen talven aikan viettänyt pyllerön selässä todella hienoja hetkiä ja kokenut rutkasti uusia elämyksiä. Eli kyllä fiilistelty on fatbikella, monta kertaa viikossa. Talven tulo ei enää ole sellainen peikko kuin aiemmin, lunta jopa jotenkin tavallaan odottaa. Nyt on vaan aika fiilistellä vähän eri asioilla, enkä itse ole löytänyt paksujen renkaiden hienoutta sulan maan ajelussa.
    Okei. Pyörästä ei ainakaan jää kiinni mutta ymmärrän pointtisi!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Täällä niillä ajelee lähinnä vaan läskipyöräilyä lähes uskontona pitävät hörhöt.
    Sieltähän se järjen ääni ja totuuden torvi taas törähti. Oikein trolliasu päällä.
    Voinpahan sitten sanoa olevani uskossa. Kerrankin elämässäni.

Itse kokeilin täpäriä piiiitkän tauon jälkeen ja ainoa selkeä asia mikä jäi kaivelemaan oli ohjaustangon kapeus verrattuna läskin tankoon, muuten oli yhtä kivaa. Ja leveämpi tankokin on tulossa :-)
    Make war, then love.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Sieltähän se järjen ääni ja totuuden torvi taas törähti. Oikein trolliasu päällä.
    Voinpahan sitten sanoa olevani uskossa. Kerrankin elämässäni.
    Myönnetään, että tuossa oli jo pieni trollin viitta yllä. Täällä kun jotkut läskipyöräilijät ottaa niin herkästi kuumaa jos läskipyöriä sattuu yhtään kritisoimaan. Paitsi esim. alkuperäiset läskisedät, jotka minutkin tähän jaloon ja pyhään pyöräilyn alalajiin tutustutti pari vuotta sitten. Heitä ei paljoa muiden mielipiteet kiinnosta.

Pointtina kuitenkin oli, että itselleni näkisin pohjoisessa enempi käyttöä läskipyörälle verrattuna etelään, koska noniinnon tavoin itsekin tykkään ajella sillä vain sulan maan ajan ulkopuolella. Tämä on kuitenkin vaan oma mielipiteeni eikä kenenkään tulisi siitä pahoittaa mieltään.

Mitä taas tulee tähän tappeluun kapeat vs. läskit kumit, niin se ei mielestäni kuulu tähän ketjuun. Kuten jo aikaisemminkin sanoin, niin jokainen tyylillään ja täällä saa ihan rauhassa fiilistellä läskipyöräilyä. Voidaan jatkaa vääntöä läskipyöräilyn ja muun maastopyöräilyn välillä vaikka jossain toisessa ketjussa.

Tärkeintä pyöräilyssä on mielestäni tehdä sitä mistä itse tykkää eikä muiden mielipiteistä kannata liikaa välittää. Peace ja mukavaa fiilistelyä kaikille läskifaneille!
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    täällä saa ihan rauhassa fiilistellä läskipyöräilyä. Voidaan jatkaa vääntöä läskipyöräilyn ja muun maastopyöräilyn välillä vaikka jossain toisessa ketjussa.
    Just näin. *feissipeukku*

Itse hurahdin läskeilyyn muiden perässä vasta viime vuonna, mutta tykkään kovasti. Lumet on etelästä sulanut jo aikaa sitten, eikä sitä muutenkaan paljoa tänä talvena ollut, mutta läski on edelleen käytössä. Täpäri odottelee vielä vuoroaan, ehkä vähän pidempäänkin. Kävin sillä yhden pikkulenkin heittämässä, mutta ei se vaan tuntunut enää ykkösjutulta. Olihan se ketterä ja menihän kuten täpärin pitääkin mennä, mutta joku siitä vaan puuttui. Itse kuittasin tilanteen makuasioiksi, enkä ajatellut lähteä täpäriketjuihin huutelemaan, että ostakaa kaikki läskit, niin pääsette pyöräilyn makuun. Minusta tämä on vaan hienoa, että löytyy vaihtoehtoja, eikä kaikkien tarvitse kopioida toisiaan.

Onkos tässä ketjussa muuten ensimmäistäkään pitkän linjan läskeilijää (siis oikeesti vuosien takaa) vai ajavatko he vain ilman, että joka käänteessä ylistävät laitteen etevyyttä.

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Vuonna 2011 läskin ostanu nöösi ilmoittautuu....
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Ylen mukaan niitä on myyty vasta vuoden verran, joten eipäs huudella siellä.

HooCeen lisäksi ainaki mutanaama, shimaani, zipo ketänäitänyt on.. Itse kuulun myöhäisherännäisiin..

Ai niin mutta enhän mä aja läskillä, vaan 170mm peräisellä laihaläskillä

Piti oikein kaivaa naftaliinista tuo läski ja kokeilla kesäajoa. Onhan se vaikeempaa kuin talvella, levee rengas ei mene ruohikon välissä niin helposti kun taas kapeella pääsee pujotellen. Eli ymmärrän kyllä Elastoakin
    Kivaa se oli kuitenkin...

Mutta saa kait täällä fiilistellä läskiä vaikka olisit ekaa kertaa ajamassa..eikä kielletä myöskään kehumasta sitä verrattuna vaikka jopoon jos siltä tuntuu..eikö tämä nimen omaa ole fiilistely ketju! Siksi mua askarruttaa noi ketkä tulee suolaamaan jos jollain on kivaa..😕ei mulla muuta.

Läskifiilistelyä varten tämän ketjun alunperin perustinkin, jos läskit vituttaa niin tätä ei tartte lukea, niinku en minäkään käy lukemassa maantiekiekko keskusteluja.

Tokavika Lohja24:ssa Ässän Puksutin oli ihan uunituore ja yhden kierroksen ajoin. Välitön addiktio. Sitten muutama lainapyörä oli alla ja nyt ei muita maastopyöriä ole. Noh, Sträkleri on semmonen hyrpiidi että sopivilla renkailla lähes samat lenkit silläkin.

Bässiltä runollisromantillinen kuva.

Ainakin tänään kelpasi läskin kyyti loskakelillä. Myös ohutrenkaisen jälkeä näkyi, mutta läskillä varmaan pääsi vielä paremmin.

Mä vasta 2012 sain hankittua läskin. Enää ei ole kapearenkaisia metsäpyöriä. Leveellä renkaalla osuu paremmin kiveen ja muihin esteisiin.

mutanaama Guest
    Germaanin ratkaisu fillaritelineongelmaan.

*Käynnistää Huskvarnaa*

Greenman ja Shimaani kai kärkipäässä Puksujensa kanssa. Sitten oli tota epämääräistä setäryhmää 2010 ja 2011 taitteessa. Minä ja jotain muita erakoita samoja aikoja alettiin sekoilla. Studsleyn kasaan saatuani oli liikkeellä tornari, jonka mukaan läskejä oli kolmisenkymmentä ajossa.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Läskifiilistelyä varten tämän ketjun alunperin perustinkin, jos läskit vituttaa niin tätä ei tartte lukea, niinku en minäkään käy lukemassa maantiekiekko keskusteluja.
    Vielä vähemmän tarvii lähteä trollaamaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Onkos tässä ketjussa muuten ensimmäistäkään pitkän linjan läskeilijää (siis oikeesti vuosien takaa) vai ajavatko he vain ilman, että joka käänteessä ylistävät laitteen etevyyttä.
    Tapatalkista iKälättimellä
    Ajavat, epäilen.
    Allekirjoittanut ylistää laitteen etevyyttä joka käänteessä kai juuri siksi koska tuoreena läskin omistajana on laitteesta edelleen niin kovin haltioissaan. <3

Läski kävi lyllertämässä.

‎"I have one speed. I have one gear. Go." - C.S.

^Olipa tutunnäköistä maastoa Hienosti myös näkyi miten keula tekee toitä joten ei kai se täysin turha läskissäkään ole.

Keskeisen Suomen läskikuskit hoi! Pääsisäistä olen tulossa sinne viettämään ja kyselen mikä on tilanne maakunnan metsissä? Hiihdot lienevät ohi, joten latupohjia sopii ajella vai? Tarkemmin on kyse Saarijärven seudusta, ja sää näyttäisi pitkän ennusteen mukaan pysyvän suht samanlaisena.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti qalleK Katso viesti
    Läski kävi lyllertämässä...
    Mukava raina, dänksistä. Maisemat oli hyvinkin tuttuja, mutta kamala kiire qallqK:lla. Mistä moinen hätä? Kuvaajalla ei näemmä ole vielä tietoa/ymmärrystä Setävauhdista

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Mukava raina, dänksistä. Maisemat oli hyvinkin tuttuja, mutta kamala kiire qallqK:lla. Mistä moinen hätä? Kuvaajalla ei näemmä ole vielä tietoa/ymmärrystä Setävauhdista
    Vaikka en ainakaan myönnä olevani vielä setämies, niin täytyy kyllä tunnustaa, että jotenkin vaan se vauhti kasvoi heti kun tiedosti kameran pyörivän .
    ‎"I have one speed. I have one gear. Go." - C.S.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti qalleK Katso viesti
    Läski kävi lyllertämässä.
    Hienosti tehty video!
    Kävellen olis jo perillä.

Ja läskit Tahkolle sitten, oma "kilpasarja" avattu !

https://www.facebook.com/tahkomtb/ph...type=1&fref=nf

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Ajavat, epäilen.
    Allekirjoittanut ylistää laitteen etevyyttä joka käänteessä kai juuri siksi koska tuoreena läskin omistajana on laitteesta edelleen niin kovin haltioissaan. <3
    Juuri näin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •