Eipäs ollutkaan aamutreenejä tulevana sunnuntaina eli mulle passaa mikä aika vaan!
Eipäs ollutkaan aamutreenejä tulevana sunnuntaina eli mulle passaa mikä aika vaan!
Eli kl. 10 munkkikoskella, kalusto vapaa, itte rääkkään itteeni 35mm kumeilla ja droppitanngolla.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Onko tarkoitus kuitenkin metsässä mennä?
Juu, metsässä mennään.
Ok, messis!
Tää on sit vielä ankeempi, 33mm ja yksi nopeus...
Elekee naurako, en oikein osaa vielä![]()
^ Kapeanakkeroinen kinkula, mitvit? 8-)
Vähän äimistyin itsekin vouhauksesta.
![]()
^ semmonen isomman peukalon kuva.
Käytiin Aidalla kääntymässä, aika nöyrää touhua tuo krossarilla maastoilu. Kiitos ajoseurasta kaikille!
Se on näköjään ihan sama mikä konkeli on alla kun on ajomies puikoissa! Mukavaa oli.
Ei niin nöyrää psyklokrossaria etteikö talven laiskotellut retromaasturikuski olisi joutunut nöyrtymään enempi.![]()
Osa sedistä näyttää siirtyvän maastoajossa askeettisuuden puolelle. Ihanko vakioreittejä kippurasarvisella ja toinen vielä sinkulana ? Huh huh, musta ei olis moiseen.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Vakioreittejä, ylisuuria droppeja vältellen.
VPCX-henkäys on puhkunut setälaumaan. Hyvähyvä.
Jos Kuntsari viittisi uskaltaa kokeilla väärällä pyörällä väärään paikkaan niin yllättyisi hän, veikkaan.
Ehkä yks suurimmista harha-arvioista ikinä. Oli tänään PK-settiä kotoa Munkkikselle ja sit aikanaan takas. Se Munkkis-Munkkis -väli oli kyl jotain ihan muuta. Kaks kertaa meinas oikeesti lähtee taju. Tarvii hakee kirjat veks, muuten sun perään ei uskalla kukaan millään ;-)
Saattaa syyllinen olla yhtä lailla internetsin videot vaikka Ashtonin Martilta. Tai no lievästi sekaisinhan nuo hemmot on muutenkin. Peukku.
Pohjois Julästön maastopööräjä vastaantuli päiväkodin kohdalla kun Turbonuuskun kera kohti Hakumettää olin menemässä. En kehdannu tööttää tai valoja vilkutella![]()
Tässä on suvi aikaa harjuutella ja syssyllä kun veepeeseeäksäily alkaa niin HC. ja Petjala viivalle. Mää tulen tekemään aaltoja.
^^Ei tietoa B:n 29-jutuista, mut onhan se myöntäny olevansa kurjisteluun taipuvainen yms...
Vielä pohjoisempana asustava, entinen naapurimmiäs oli kyseessä.![]()
Myöhässä alusta asti joten ei tullut paljoa vilkuiltua eturenkaan ohi...
Juuuuu,
aikarauta oli paria minuuttia alle lähtöajan joten hää oli vissiin hiukan kiireessä.... Niinku määkin.
Tuo pyörätaituri M. Ashton teki kyllä kippuralla ihan mitä halusi, mutta minä en rohkene. Toista on näköjään noiden kahden nuoren setämiehen kanssa![]()
Ride harder - Ride a totally rigid.
*ärrinmurrin* Mullaki ois itteni kanssa tarpeeks vaikeeta, vaikkei kaikki hullua yllyttäiskään...
Jannen yllä oleva arvio vauhdin haarukoimisesta on aika toimiva.
Petjala näytti sen pyörän, sillon 33mm täyttä rengasta. Sitte luin foorumin läpi tuubirenkaista, niin nyt tulee 35mm hiilarikehät johon liimaan tuubit. joku sopivan kierorunko ja stonga, ynnä kemppilukko napaan.
Näillä eväillä nähään. Saattaa tulla enempi teknisiä pysähdyksiä kuin tänään.
Kirjanmerkit