HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 241 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 141 191 231 239 240 241 242 243 251 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.201 - 7.230 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

^Muistelinkin, että olet puhunut jälkikasvusi jalosta harrastuksesta. Olen kyllä ajatellut, että opetusta noihin parkkitouhuihin olisi hauska saada. Talmastakin sitä toki saa, mutta jos Atte vain suostuu niin näyttää ainakin olevan pätevä tekijä! Korvausta vastaan tietenkin. Tän kauden osalta taitaa olla aikataulut ja mahdollisuudet vähissä, mutta tommosta vesihyppyriä olisi kyllä hauska kokeilla. Taitaa Laajavuoressa olla lähin, eikös vain?
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

^^hurrrjannäköistä meinikiä, helpon näköistä kun sen osaa. eiks suksi ota aika kovaa vastaan kun veteen pudotaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    ^^hurrrjannäköistä meinikiä, helpon näköistä kun sen osaa. eiks suksi ota aika kovaa vastaan kun veteen pudotaan.
    Itekin ostin myös talvella lasketteluvermeet. Jälkikasvun kanssa sitten käyty talmassa ja messilässä. Riittää tosin ihan tavallinen rinne.
    Eräänlaista extreme elämystä tuli juuri haettua Mumbaista ja ei ollut edes pyörä mukana

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Eräänlaista extreme elämystä tuli juuri haettua Mumbaista ja ei ollut edes pyörä mukana
    älä kerro enempää

juu Laajiksessa lähin. Nurmeksessa Hyvärilässä kanssa.
    Serenan pitäjän kanssa on pitkään koitettu neuvotella vesihyppyristä, kun puitteet ja organisaatio olisi valmiina, mutte ei ole innostunut.
    Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen

ottaa. Eli sukset on hupaa kamaa vesihyppyrillä. Jesarilla teippailevat hapsottavia kärkiä.
    Ja jos tuut kyljelleen tai selälleen veteen, niin vähän aikaa saa haukkoa henkeä. Luut tosin pysyy ehjänä.
    Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen

Eikös se JukkaH ollut meidän porukan Rokkari-spesialisti? Voisin ottaa opintomatkan kun pitäisi yksi Sid päästää täyteen mittaansa. Joku muukin tietysti jos kokee olonsa mukavaksi noiden kanssa saapi jeesailla...

onx se painunu kasaan vai avaruudettimen poisto-operaatio. Mikä vuosi/malli. Meneekö pidennys tuosta vaan vai vaatiiko uusia sisuskaluja?
    Työkalut on, öljyjä on, tiivisteitä/pölysuojia ei oo kotona. Vois tuota vaikka vilkaista joku päivä. Soittele vaikka, turistaan lisää.

Jaa niin tässä mikään spesialisti oo, kunhan jotain koittanu duunailla.

Avaruudetin pitäis poistaa 100mm/120mm. Löysin kuvat ja manuskat rokkarin sivuilta. Voisin selvitellä tiivisteitä siihen. Vuosi tos.näk. -12. Soittelen sulle vaik jokupäivä.

Toi markuksen paja on ihan duunin vieressä jos jotain tarvii hakee ni voin kävästä. Riippuu tietty paljo tuolla ajettu et mitä tarvii/kannattaa vaihella
    Ollaan kuulolla.

Tuosta Pikestä tuli tiputettua uutuuttaan alajalat pois ihan vaan tarkistusmielessä että öljyä on. Olihan sitä. Reba aikanaan uutena ihan kuiva oli joten kehitystä on tapahtunut.
    Jukka H muokkasi tätä : 27.03.2015 at 21.04 Syy: öljyasiaa

^Mun pitäis suorittaa Pikelle sama toimenpide lähitulevaisuudessa.

Mites polut, joko huomenna pärjäis kesägummeilla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    ^Mun pitäis suorittaa Pikelle sama toimenpide lähitulevaisuudessa.

Mites polut, joko huomenna pärjäis kesägummeilla?
    Keskiviikkona mannin mettä oli täysin kesäkumialustaa. Kaatiksenkin 90%. Hiihtomaja oli enemmän jäässä ja aika vetinen.
    Vedin kunnon lipat siinä huoltotien viereisessä laskussa, jossa puusilta ojassa. Paineilin nastoilla reippaasti alas kuin paraskin enskakuski.
    Se oli todella liukas -lunta jonka alla jää. Onneksi ei hajonnut mitään. Myöhemmin kun talutin lopun alas niin tanssin kierroksen puun ympäri
    (liu'uin kengillä jäätä pitkin ja otin kädellä kiinni koivusta. Vauhtia sen verran, että oli parempi heittää kierros humppaa koivun ympäri. Partnerina tietysti Trek )

Pikessä tosiaan kannattaa pitää alajalkojen öljyt vireessä ja foamit kylläisinä kun Markus muistaakseni mainitsi että puslia ei alajalkoihin saa, eli jos väljistyy niin korjauksena uudet jalat. Toivottavasti tuohon keksiivätten jonkun jutun.
    Tuon huolto chargerin purkuineen ja ilmauksineen on vielä harjoittelematta mulla, joskus sit kesällä tulee varmaan yritettyä sitäkin kunhan saa vähän ajettua ees.
    Pitäskö viritellä joku teemailta asian tiimoilta? Pätkitään ja pitkitään ja tsekkaillaan voitelut kohilleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Pitäskö viritellä joku teemailta asian tiimoilta? Pätkitään ja pitkitään ja tsekkaillaan voitelut kohilleen.
    Mulla on Foxin keula ja ilmeisesti voitelu pelaa liiankin hyvin, kun toisenpuolen liukupinnassa öljyä jatkuvasti. Eiköhän
    siitä oo tiiviste mennyt. Jos teemailta järjestyy, niin eikös se Jukka taitanut Foxien sielunelämänkin ?

Mun foxi on 08 vuoden tavan rl . Noita uudempia Fitdtc hässäköitä en oo hipelöiny joten niistä ei oo kokemusta.
    Mullakin vuoti öljyä liukuputkeen taannoin, pölytiivisteen vaihto siihen tepsi.

Rokkarin Dual airit säädetään holkeilla ja single air vaatii uuden männän (tai siis sen varren). Mulla on yksi ylimääräinen ajamaton SiD/Reba 120 mm single air 29" mäntä. Omissa Rokkareissa on ollut rasvat kohdillaan kun olen niitä huoltanut.

Ennenkuin ostetaan tai kasataan naapurille uutta maastofillaria, niin varmistetaanpa ettei kellään ole nurkissa pyörimässä sopivaa.
    Haussa siis 153 senttiselle kevyelle aloittavalle naiskuskille riittävän hyvä, eli kevyt pyörä maastoon.
    Löytyykö? Edes kokeiltavaksi, jotta tietäisi millaista kannattaa etsiä.

Manninmetsä ja hiihtomaja ajettu tänään, ja ajokunnossa kesägummeilla alkavat olla. Hiihtomajalla se varsinaisen majan pohjoispuolinen alue siis. Tuo missä javalkin oli kaatuillut, näytti turhan jäiseltä kokeiltavaksi.
    Meidän suunnalta saatiin muuten neljä henkeä matkaan lenkille samalta kadulta - varokaa Jäkeläiset, että ette jää jalkoihin kun kesä koittaa!

Joo, keulojen huoltoiltamat olisi pop!

Eiköhän se ole sitten kesägummien alle laittoa tänään ja pari tuntinen hiihtomaja-manni seutuvilla. Onko kukaan liisunkallioilla käynyt? Pitäiskö sitä ihan jopa kaupan kautta yrittää?

Keulan huoltoon liittyen onko kukaan keksinyt mistä saa isopropanolia (denaturoitu etanoli). Apteekista löytyy sikahintaan pikkupulloja, mutta halvempaa ja litran pullossa? Aikaisemmin olen hankkinut sitä faijan työpaikalta mutta ryökäle on ollut jo parivuotta eläkkeellä eikä firmaakaan enää ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Meridisti Katso viesti
    Keulan huoltoon liittyen onko kukaan keksinyt mistä saa isopropanolia (denaturoitu etanoli). Apteekista löytyy sikahintaan pikkupulloja, mutta halvempaa ja litran pullossa? Aikaisemmin olen hankkinut sitä faijan työpaikalta mutta ryökäle on ollut jo parivuotta eläkkeellä eikä firmaakaan enää ole.
    Tämä on 98% isopropanolia, eikä tuo pullo ole ihan älyttömän hintainen:
    http://www.puuilo.fi/epages/puuilo.s...on=ViewProduct
    http://www.s-taroil.fi/tiedostot/v%2...UUSI%20KTT.pdf

Pari kertaa olen Puuilosta etsinyt mutta ei ole ollut hyllyssä. Nesteen jäänesto samaa kamaa mutta sen saatavuus myös huono. Ei taida uudet autot kestää noita niin ei ole enää kysyntää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fourtour Katso viesti
    Ennenkuin ostetaan tai kasataan naapurille uutta maastofillaria, niin varmistetaanpa ettei kellään ole nurkissa pyörimässä sopivaa.
    Haussa siis 153 senttiselle kevyelle aloittavalle naiskuskille riittävän hyvä, eli kevyt pyörä maastoon.
    Löytyykö? Edes kokeiltavaksi, jotta tietäisi millaista kannattaa etsiä.
    Kokeiluun Cube Access wls 13". Pojalta tuo sit jää rouvalle (152cm). soittele kokeiluaikaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Meridisti Katso viesti
    Pari kertaa olen Puuilosta etsinyt mutta ei ole ollut hyllyssä. Nesteen jäänesto samaa kamaa mutta sen saatavuus myös huono. Ei taida uudet autot kestää noita niin ei ole enää kysyntää.
    Ei tarvita tenua enään bensan sekaan, kun on jo valmiiksi kait 10% (?)
    Ainakin Industrol nimellä on tenua myynnissä. Ehkä rautakaupasta löytyy. Joskus oli Grafoliakin, muttei taida olla enään, kun ei ole veivattavia kopiokoneitakaan. Masinolia olen bensan sekaan laitettavista viimeksi tavannut autotarvikeliikkessä. Samaa pas..aa taitaa olla sekin. Itse ole käyttänyt Bräkleenin tapaisia aineksia (esim Wurth ProClean) ja toimii nekin. Miksei vois käyttää emulgoituvia liuotinpesuaineita...? Järvenpään Vähänummessa ainakin Transclean valmistaa ja myy. Eikä ole kallista...
    onks pakko, jos ei haluu

Joo, keulojen huoltoiltamat olisi pop!

Onko kukaan liisunkallioilla käynyt? Pitäiskö sitä ihan jopa kaupan kautta yrittää?

Pannaan kaikki keulat kerralla kuntoon. Pitääkin samalla ottaa Pikeen huoltokamat.
    Reilu viikko sitten kävin Liisunkallioilla, oli paikat hyvässä kunnossa. Siis kesärenkailla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Mulla on Foxin keula ja ilmeisesti voitelu pelaa liiankin hyvin, kun toisenpuolen liukupinnassa öljyä jatkuvasti. Eiköhän
    siitä oo tiiviste mennyt. Jos teemailta järjestyy, niin eikös se Jukka taitanut Foxien sielunelämänkin ?
    Videovalmentaja(YouTube) oli sitä mieltä että alajalkahuolto mahtais onnistua vaikka fitjotain lukeekin. fox 10w greeniä mulla ei oo alajalkoihin(jos nyt manuska sitä suos.).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Videovalmentaja(YouTube) oli sitä mieltä että alajalkahuolto mahtais onnistua vaikka fitjotain lukeekin. fox 10w greeniä mulla ei oo alajalkoihin(jos nyt manuska sitä suos.).
    Mulla on kans perus F100 RL 29 100mm. Seal kitti näyttäis ainakin yläfemmasta löytyvän. Sitten jostain vähän öljyä maun mukaan 7.5w tai 10w.

F-osassa näyttäs kans olevan xfusion ja SKF low friction settejä. vaiko tuo enduroseal(hi5) eos mikä paras. tuliks yv perille

V*tun kellojen veivaaminen. Ketään kaupalla kympiltä?

V*tun kellojen veivaaminen. Ketään kaupalla kympiltä?
    Sanos muuta. Mä tulen kaupalle, enköhän tästä ehdi kun ripeästi kamat päälle.

Jukka, kiitos avusta. Yv tuli perille. Nyt vaan tilaamaan joku setti.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •