FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 109 / 153 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 59 99 107 108 109 110 111 119 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.241 - 3.270 / 4567

Aihe: Maastopyörä Enduroon!

  1. #3241
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Niin vähän oon vielä ehtinyt tuota kokeilemaan, että pahempi mitään syvällisempiä analyyseja tässä vaiheessa antaa. Shapeshifter toimii kuitenkin kuten pitääkin, mutta en pysty siitä sen enempää vielä sanomaan. Helppo käyttää, oppi heti sen toimintaperiaatteen. Geometrian muutoksen kyllä huomaa välittömästi. Viikonloppuna ehkä pidempi lenkki keskuspuistossa ja parin viikon päästä lähden kokeilemaan tuota viikoksi Teneriffalle.
    Eikös ton shapeshifterin suurin rajoite ole renkaat? Nehän tavallaan sitä menoa ja meinikiä enemmän rajoittaa kuin geometriat. Kun ei taida löytyä sellaisia rinkuloita jotka oikeasti olisi hyviä sekä alamäkijyrryyttelyyn että lenkkipyöräilyyn. Tästähän ongelmasta pääsee irti toisella vannesetillä, muttei sekään kesken lenkin auta... Tällaista pohdintaa vain tässä mietiskelen. Mielenkiinnolla odottelen elaston kokemuksia

  2. #3242
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Nyt mulla on kevään/syksyn liukkaille alla 3C DHR2 ja DHF, joita käytän myös tuolla ulkomailla enskaa ajaessa. Kesällä mulla pyörii alla Dual Compound Ardentit edessä ja takana. Niillä ajan kaikki lenkkiajot täällä.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  3. #3243
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Nyt mulla on kevään/syksyn liukkaille alla 3C DHR2 ja DHF, joita käytän myös tuolla ulkomailla enskaa ajaessa. Kesällä mulla pyörii alla Dual Compound Ardentit edessä ja takana. Niillä ajan kaikki lenkkiajot täällä.
    Minkäslaiset nuo dual compound ardentit on ollu suomen ajeluissa? Oletko ollu tyytyväinen?

    itsellä on edessä minion 2.35" ja takana ardent 2.4". Lenkkiä vielä ajelee ihan ok, mutta onhan tuo jo pikkasen raskas setti keskikesällä...

  4. #3244
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    141
    Komee Rotko Elastolla!

  5. #3245
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooseppi Katso viesti
    Minkäslaiset nuo dual compound ardentit on ollu suomen ajeluissa? Oletko ollu tyytyväinen?

    itsellä on edessä minion 2.35" ja takana ardent 2.4". Lenkkiä vielä ajelee ihan ok, mutta onhan tuo jo pikkasen raskas setti keskikesällä...
    Dual Compound Ardenteilla ajettu 0 metriä, joten en osaa sanoa. Tuo fillari tuli mulle siis vasta pari viikkoa sitten, joten yhtään kesää ei vielä ole noille renkaille tullut eteen. Nyt alla pyörii tosiaan Minion DHF+DHR2. Edellisen kesän ajoin vanhalla 26" pyörälläni 60a Ardenteilla ja niillä meni myös pari marathonia. Niihin verrattuna Dual Compoundissahan on 62a keskinappulat ja 60a sivunappulat, joten rullaa ehkä hieman paremmin, mutta pitää huonommin?

    Tänään tuli ajettua eka kunnon testilenkki ja heti hajosi hissitolppa. Reverb imasi itsensä pysyvästi ala-asentoon, eikä nouse sieltä ylös edes vetämällä. Mitähän sille tapahtui?
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  6. #3246
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Kokeiles näin: ota paineet pois. Paina liipasinta ja samalla vedä tolppa ylös. Pumppaa paineet ja paina liipasinta samaan aikaan. Näytti netissä olleen joillain samaa ongelmaa. Joillain auttoi yllä oleva vinkki ja joillain sieltä oli hajonnut jotain.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  7. #3247
    Terve kaikille! Nyt ois budjetti enskapyörän osto edessä ja kaks vaihtoehtoa tuntuis nyt olevan yli muiden: Canyonin strive AL 6.0 race ja Yt Capra AL1. Ite olen koittanut noita osalistoja vertailla, mutta en ole isoja eroja huomannut. Osaako joku sanoa onko toinen ehdottomasti parempi ? Canyoni maksaa satkun lisää ja siinä on shapeshifteri. Onko Yt:ssä joku osa parempi? Eikö molemmista saa sisäkumit pois ja litkuteltua renkaat? Vai tarviiko ostaa erilaiset renkaat? Onko joku parempi pyörä vielä mistä en tiedä samaan hintaluokkaan? Tarkotus olis ajaa yhellä pyörällä parkissa, mettäs, kadul, kaikkialla..

  8. #3248
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kaatranen Katso viesti
    Terve kaikille! Nyt ois budjetti enskapyörän osto edessä ja kaks vaihtoehtoa tuntuis nyt olevan yli muiden: Canyonin strive AL 6.0 race ja Yt Capra AL1. Ite olen koittanut noita osalistoja vertailla, mutta en ole isoja eroja huomannut. Osaako joku sanoa onko toinen ehdottomasti parempi ? Canyoni maksaa satkun lisää ja siinä on shapeshifteri. Onko Yt:ssä joku osa parempi? Eikö molemmista saa sisäkumit pois ja litkuteltua renkaat? Vai tarviiko ostaa erilaiset renkaat? Onko joku parempi pyörä vielä mistä en tiedä samaan hintaluokkaan? Tarkotus olis ajaa yhellä pyörällä parkissa, mettäs, kadul, kaikkialla..
    Caprassa on jonkin verran parempaa palikkaa, esim. parempi versio Pikestä ja Monarch Plussasta. Toisaalta jos nyt tilaat niin saat pyörän vasta elokuussa. Tuon Canyonin saisi kuukaudessa-parissa. Kannattaa myös katella geometrioita, esim. jos haluu nykytyyliin vähän pidemmän reachin/ohjaamon niin L-kokoja vertailtaessa se on pari senttiä pidempi Canyonin Race-mallissa. Kummassakin onnistuu litkutus ja voi olla, että tulee tubelesssina jo tehtaalta. Mutta kyllä noi kaksi tarjoaa parasta hinta/laatusuhdetta ko. hintaluokassa.

  9. #3249
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Kokeiles näin: ota paineet pois. Paina liipasinta ja samalla vedä tolppa ylös. Pumppaa paineet ja paina liipasinta samaan aikaan. Näytti netissä olleen joillain samaa ongelmaa. Joillain auttoi yllä oleva vinkki ja joillain sieltä oli hajonnut jotain.
    Kävin tänään katsomassa pyörää, painoin siitä napista ja kas kummaa, tolppa toimi taas kuten pitääkin! Eli se oli itsestään korjaantunut lämpimässä autotallissa. Jotain vikaa siinä on kyllä pakko olla tai muuten on kyllä todella surkea tolppa jos ei toimi 0 asteessa. Sen olen ymmärtänyt ettei nuo tykkää jostain 20 asteen pakkasesta, mutta tuo on jo liikaa. Pitänee kiikuttaa se takuuhuoltoon jossain välissä tarkastettavaksi.

    Edellisessä pyörässä mulla oli Spessun Command Post, joka toimi moitteetta 2 vuotta.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  10. #3250
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Noihin on tullut kuulemma joku "service kit" tms joka parantaa toimivuutta kylmässä. Oma reverbbi kyllä pelas myös pakkasessa, kunnes alkoi sagittamaan ja hajosi. Ei noita ole valitettavasti tarkoitettu talvikäyttöön.

    Tai voi olla mutta kovin heikosti ne sitä kestää.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  11. #3251
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Talvella itsekin ajelen joko 29er jäykkäperällä jossa nastat tai läskipyörällä. Lähinnä kesäkäyttöön tää enskapyörä mulla, mutta kyllä mä toivoisin, että toi tolppa edes nollakelissä toimisi. Edes shapeshifteri ei hajonnut siinä lämpötilassa.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  12. #3252
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    1.607
    Ihmeelistä että kalliinpuoleisia tolppia ei saada toimimaan. Toimiihan jousituskin kesät talvet fillareissa ja konepyörissä. No, Ice V8 tolppa on toiminut muutaman talven aivan yhtä hyvin kuin kesäisin.

  13. #3253
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Nokia
    Viestit
    666
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kaatranen Katso viesti
    Terve kaikille! Nyt ois budjetti enskapyörän osto edessä ja kaks vaihtoehtoa tuntuis nyt olevan yli muiden: Canyonin strive AL...
    Budjetti miehenä itsekin, tungen pääni tähän. Kannattaa väijyä muitakin Sakemanneja kuten Radon, Radon ja Rose . Noissa tietysti se, että jos haluaa ratsastaa muodin aivan siellä aallonharjalla on se, että tulee kahdella eturattaalla. Ja Roseen joutuu speksaan, lähes pakollisen ketjuohjurin noin kuudenkympin lisähintaan. Itse en koe näitä ongelmaksi, mutta ymmärrän jos joku ei halua näitä mistään hinnasta. Jousto puolen kompponentithan noissa on YT:n kanssa saman tasoiset. Ja näitä sais heti nyt. Tietysti haittana jollekulle myös "polku uskottavuuden" lasku Canyon:iin ja Yt:hen verrattuna.
    Yllätys ehdokkaana heitän tämän tässäkin jotain menneisyydestä...
    alteregoni muokkasi tätä : 22.03.2015 at 22.20

  14. #3254
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Entäs tämä:http://www.commencal-store.com/Mobil...pdtid=15146661. Harkitsin tuosta pykälää kalliimpaa mallia vielä syksyllä, omaan silmään vaikuttaa asialliselta peliltä.

  15. #3255
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    242
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Kävin tänään katsomassa pyörää, painoin siitä napista ja kas kummaa, tolppa toimi taas kuten pitääkin! Eli se oli itsestään korjaantunut lämpimässä autotallissa. Jotain vikaa siinä on kyllä pakko olla tai muuten on kyllä todella surkea tolppa jos ei toimi 0 asteessa. Sen olen ymmärtänyt ettei nuo tykkää jostain 20 asteen pakkasesta, mutta tuo on jo liikaa. Pitänee kiikuttaa se takuuhuoltoon jossain välissä tarkastettavaksi.

    Edellisessä pyörässä mulla oli Spessun Command Post, joka toimi moitteetta 2 vuotta.
    Mulla oli ihan sama juttu jo parin asteen pakkasessa Stealthilla ( Spectral AL ). Sisään kun toi niin taas toimi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #3256
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    157
    Commencalia saa nyt suomalaisen välikäden kautta noilla Commencal-Storen hinnoilla. Omaa kokemusta ei ole kaupasta, mutta varmasti mukavampi hoitaa asiat, jos tulee ongelmia.

    http://www.mtbcentre.fi/news.php?news=400

  17. #3257
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    148
    Mites toi Polen jousitus toimii? Jäykkeneekö jarruttaessa? Onko tehokas polkea(keinuuko tms.)?

  18. #3258
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kalleA Katso viesti
    Mites toi Polen jousitus toimii? Jäykkeneekö jarruttaessa? Onko tehokas polkea(keinuuko tms.)?
    http://m.pinkbike.com/news/pole-rinn...view-2015.html

  19. #3259
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Onko Yetit oikeesti näin lasia?
    2 arvostelua ja kummatkin pirstaleina takapäästä.
    http://www.pinkbike.com/news/yeti-sb6c-review-2015.html
    muutenkin aika surkeaksi arvosteltu, sinäänsä harmittavaa kun tuollanen on ollu ainakin henkilökohtaisella top8 listalla.

  20. #3260
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Tossa kun lukee kommentteja, niin on niitä takahaarukoita hajonnut näköjään enemmänkin. Pinkbikellä yksi, Bike Magazinella pari ja jollain taviksella yksi. Kertoo ehkä siitä, että hiilikuitunen takahaarukka ei oo niin helppo tehdä ja kun se on toisinaan herkkä osumille, niin pitää olla jonkun verran paksummat putket. Santa Cruzihan ei ekaan V10 Carboniin halunnut tehdä hiilikuituista takahaarukkaa juurikin näistä syistä, koska halus pelata varman päälle. Tulevissa SB6c:issä varmaan on sitten paksummat takahaarukan putket, kuten Yeti kommentoi. Mutta olishan toi vähän nihkeä ostaa runko tänä keväänä, kun ei olis varmuutta onko se vanhaa vai uutta erää. Varsinkin kun kommenttien mukaan niillä ei oo varaosia varastossa. Tässä ainakin on selkeä ero Santa Cruziin, jolla takuupuoli on perinteisesti toiminut aika hyvin. Ja muutenkin tuntuu, että Santa Cruzin insinörteillä on osaaminen ehkä pykälää paremmalla tasolla? Tuolla kommentteissahan joku tiesi sanoa vanhoista Yetin pyöristä monenlaisia ongelmia, mitä niillä on ollut vuosien varrella. Santa Cruzilta ei tuu muuta mieleen kuin muistaakseni Blur LTc:stä saattoi huonolla tuurilla napsahtaa seat stay, mikä johtui titaanipultin katkeamisesta. Sitten muistaakseni lähinnä Blur TRc:ssä linkkujen laakerit/metallipalat alko irtautuu hiilikuidusta linkkujen kohdalla.

    Mutta mitä muuten tulee tohon arvosteluun niin en nyt sanoisi, että se surkeaksi todettiin. Lähinnä teknisissä (ja ilmeisesti jyrkissä) nousuissa vähän huonompi, kuten varmaan useimmat muutkin vastaavan tyylin 160/165mm enskapyörät, joissa pitkä ohjaamo ja loiva ohjainkulma. Siltä osin fysiikan lakeja on vaikea muuttaa, vaikka poljettavuus sinänsä hyvällä tasolla olisikin. Jos haluu enempi all-around pyörän niin kannattaa varmaan katella Cannondale Jekylliä ja muita vastaavia, joissa bonuksena vielä geometrian pikasäätö.

  21. #3261
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Vai johtuisko huono nousukyky jousitus tyypistä? Oli siinä myös nopeessa vaimennuksessa jotain häikkää, se voi olla iskarin ominaisuus tai linkuston omituisuus.

  22. #3262
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Nokia
    Viestit
    666
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti AK-87 Katso viesti
    Entäs tämä:http://www.commencal-store.com/Mobil...pdtid=15146661. Harkitsin tuosta pykälää kalliimpaa mallia vielä syksyllä, omaan silmään vaikuttaa asialliselta peliltä.
    Tuossa paistoi silmämunaan se, että ei ollut hissitolppaa. Se näissä postimyyntipyörissä on, että osalista edellä yleensä mennään "sielusta" viis, joten mun näkökulmasta häviää "kilpakumppaneilleen". Vaikka tunnetasolla näissäkin varmaan se valinta tehdään, jopa saksalaisten.
    Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä

  23. #3263
    Ilmatkaa se Reverbin liipaisin jos alkaa tulla lenkillä hitaasti ylös kun on viileää mutta toimii taas huoneen lämmössä.

  24. #3264
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Tai sit vie Fillariosaan ja pyytää pelkästään ilmaamaan, eikä tekemään muuta huoltoa. Pitäis olla nopea homma.

  25. En pitäisi Commencalia minään postimyyntipyöränä vain sen takia että sillä ei ole ollut suomalaista maahantuojaa. Commencalissa jos misään on sielua ja fiilistä, perinnettä ja näkemystä.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti alteregoni Katso viesti
    Tuossa paistoi silmämunaan se, että ei ollut hissitolppaa. Se näissä postimyyntipyörissä on, että osalista edellä yleensä mennään "sielusta" viis, joten mun näkökulmasta häviää "kilpakumppaneilleen". Vaikka tunnetasolla näissäkin varmaan se valinta tehdään, jopa saksalaisten.
    *****************************
    Alhainen kadenssi - dekadenssi?

  26. Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bässi Katso viesti
    Onko Yetit oikeesti näin lasia?
    2 arvostelua ja kummatkin pirstaleina takapäästä.
    http://www.pinkbike.com/news/yeti-sb6c-review-2015.html
    muutenkin aika surkeaksi arvosteltu, sinäänsä harmittavaa kun tuollanen on ollu ainakin henkilökohtaisella top8 listalla.
    Kaikki mokaa joskus, mutta tässä on oiva piikittelyn paikka että mutkikas ja hankalasti hiilikuidusta valmistettava takahaarukka on joissain fillareissa toteutettu alumiinisena vaikka etukolmio kuitua olisikin. Sillä saa kustannuksia alas ja varmuutta peliin, en nyt mene tässä sanomaan etteikö kuituinen voisi olla parempi kun en moisista kokemusta omaa.
    *****************************
    Alhainen kadenssi - dekadenssi?

  27. #3267
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Tai laittasivat kevlar vahvistettua kuitua, käyttötarkotus on kuitenkin jokseenkin riskialtis osumille.
    Ei mullakaan kuitusta pyörää ole, eikä nämä jutut sitä edistä. Nykynen jäykkä alurunko kyllä riittääkin pitkäks aikaa.
    laatua on huomattavasti vaikeampaa valvoa kuidulla kuin putkilla.
    Tuolla muuten puhutaan että kuidun iso sarjatuotanto ois halvempaa kuin hitsattavien kappaleiden, saattas pitää paikkansakkin kun työntekijöinä on kouluttamattomat 15v pojat.

  28. #3268
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ketjureaktio Katso viesti
    En pitäisi Commencalia minään postimyyntipyöränä vain sen takia että sillä ei ole ollut suomalaista maahantuojaa. Commencalissa jos misään on sielua ja fiilistä, perinnettä ja näkemystä.
    Kyllähän Commencalilla oli Suomalainen maahantuoja, joka kuitenkin lopetti maahantuonnin kun runkoja napsui poikki tietyistä paikoista eikä Ranskasta ilmeisesti tullut riittävää tukea ongelmien jälkihoitoon. Samalla tavalla kävi Intensen maahantuonnin kanssa taannoin, kun niillä oli pahoja laatuongelmia ja sieltä tuli esim. kieroja runkoja.

    Tästä myös aika kätevästi päästään siihen, että alurungoissakin on toisinaan omat ongelmansa.

  29. #3269
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    157
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Kyllähän Commencalilla oli Suomalainen maahantuoja, joka kuitenkin lopetti maahantuonnin kun runkoja napsui poikki tietyistä paikoista eikä Ranskasta ilmeisesti tullut riittävää tukea ongelmien jälkihoitoon. Samalla tavalla kävi Intensen maahantuonnin kanssa taannoin, kun niillä oli pahoja laatuongelmia ja sieltä tuli esim. kieroja runkoja.

    Tästä myös aika kätevästi päästään siihen, että alurungoissakin on toisinaan omat ongelmansa.
    Nykyään löytyy maahantuoja kuten muutama viesti aikaisemmin mainitsin...

  30. #3270
    Liittynyt
    01/2000
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    3.451
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Tossa kun lukee kommentteja, niin on niitä takahaarukoita hajonnut näköjään enemmänkin. Pinkbikellä yksi, Bike Magazinella pari ja jollain taviksella yksi. Kertoo ehkä siitä, että hiilikuitunen takahaarukka ei oo niin helppo tehdä ja kun se on toisinaan herkkä osumille, niin pitää olla jonkun verran paksummat putket. Santa Cruzihan ei ekaan V10 Carboniin halunnut tehdä hiilikuituista takahaarukkaa juurikin näistä syistä, koska halus pelata varman päälle. Tulevissa SB6c:issä varmaan on sitten paksummat takahaarukan putket, kuten Yeti kommentoi. Mutta olishan toi vähän nihkeä ostaa runko tänä keväänä, kun ei olis varmuutta onko se vanhaa vai uutta erää. Varsinkin kun kommenttien mukaan niillä ei oo varaosia varastossa. Tässä ainakin on selkeä ero Santa Cruziin, jolla takuupuoli on perinteisesti toiminut aika hyvin. Ja muutenkin tuntuu, että Santa Cruzin insinörteillä on osaaminen ehkä pykälää paremmalla tasolla? Tuolla kommentteissahan joku tiesi sanoa vanhoista Yetin pyöristä monenlaisia ongelmia, mitä niillä on ollut vuosien varrella. Santa Cruzilta ei tuu muuta mieleen kuin muistaakseni Blur LTc:stä saattoi huonolla tuurilla napsahtaa seat stay, mikä johtui titaanipultin katkeamisesta. Sitten muistaakseni lähinnä Blur TRc:ssä linkkujen laakerit/metallipalat alko irtautuu hiilikuidusta linkkujen kohdalla.

    Mutta mitä muuten tulee tohon arvosteluun niin en nyt sanoisi, että se surkeaksi todettiin. Lähinnä teknisissä (ja ilmeisesti jyrkissä) nousuissa vähän huonompi, kuten varmaan useimmat muutkin vastaavan tyylin 160/165mm enskapyörät, joissa pitkä ohjaamo ja loiva ohjainkulma. Siltä osin fysiikan lakeja on vaikea muuttaa, vaikka poljettavuus sinänsä hyvällä tasolla olisikin. Jos haluu enempi all-around pyörän niin kannattaa varmaan katella Cannondale Jekylliä ja muita vastaavia, joissa bonuksena vielä geometrian pikasäätö.
    Itse tilasin SB6C:n ihan sokkona, pelkästään SB66:n kokemuksien perusteella. SB66 on aika ylivoimaisesti paras pyörä mitä mulla on ollut. Tuo pinkbiken arvostelu SB6C:stä oli tosiaan vähän nihkeä, mutta muut mitä olen lukenut niin ovat kyllä olleet varsin positiivisia. Itselleni riitti se, että sen sanottiin olevan hyvin samantyylinen ajaa kuin SB66... ja tietysti se että näytti kuvissa hienolta Nuo hajonneet takahaarukat olivat ymmärtääkseni jotain ensimmäistä erää mitä oli tehty vain jotain 15kpl ja niissä oli virheellinen materiaalivahvuus, en usko että niitä on enää myyntimalleissa. Mutta jos hajoaa niin sitten hajoaa, kai niitä saa uusia. SB66:n epäkeskösysteemi on muuten toiminyt täysin ilman huoltoa 2.5 vuotta nyt, ei mitään ongelmia, toisin kuin monien muiden pyörien normaalit laakerit ja nivelet mitä saa rasvailla kerran kuussa etteivät nitise ja natise. En tiedä onko ollut vaan hyvä tuuri mutta mulla on kova luotto Yetiin tuon uudenkin systeemin suhteen, toivottavasti ei joudu pettymään
    Sent from my absolutely latest super fancy smartphone and yes it's very important that everybody knows that.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •