GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 5 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 15 55 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 2574

Aihe: TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)

  1. #121
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Kajaani
    Viestit
    156
    Tänne tupsahti tänään Farley kutonen. Kiitos Pyörä-Suvala

  2. #122
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Oulunsalo
    Viestit
    219
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tommi_ Katso viesti
    Tänne tupsahti tänään Farley kutonen. Kiitos Pyörä-Suvala
    Hyvä valinta. Mulla ollut samanlainen syksystä ja hetkeäkään en ole katunut. Pitkätkin lenkit menee ongelmitta.

  3. #123
    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    78
    Mä hain kans syksyllä F6:n ja ihan loistava laite Fillarilla ajotunnit on kyllä triplaantunu mitä ikinä olen ajanu. Sait vielä pyörän parhaille keleille. Omaani päivitin 1x10 voimansiirron ja tuntuu vieläki mukavammalta. Ja helppo homma tehä tubelessit jos haluaa.

  4. #124
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    -
    Viestit
    547
    Mietin tässä joskohan Farley tarvisi kevyemmät Schwalben 13f sisurit ja ilmeisesti ainakin osa on laittanut niiden kanssa jotain talkkia sinne sekaan.
    Tähän mennessä en ole moista ainetta milloinkaan rengashommissa tarvinnut joten mietin että mikä siinä on se jutun juju ja onko ongelmia luvassa jos en sitä nytkään laita ?

  5. #125
    Liittynyt
    10/2012
    Paikkakunta
    Vantaa, Ristiraja
    Viestit
    612
    ^laita vaan se talkki. Ilman sitä se vääränkokoinen sisuri ei oikeen asetu sinne hyvin. Vaikka paikallisesta S-marketista tai melkein mistä vaan ruokakaupasta sitä saa. Löytyy samasta hyllystä kuin kaikki tuttipullot yms ja maksaa pari euroa purkki. Yleensä vaippahyllyn likellä.

  6. #126
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059


    Syötteen kansallispuisto Rytivaaran lato

  7. #127
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.112
    Eikö fiilistelyketjuun enää mahdu kuvia?


  8. #128
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059




  9. #129
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    ?
    Viestit
    1.152
    hmm, eli 27,5"

    MTBR:n keskuteluissa mainittiin lisäksi Farley 7
    The 7 is not there but its a 1x10, the new 4.7 tire, and a carbon fork. Will probably be more money than the 6.

  10. #130
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    Paniikki paniikki, myykää 26" pois vielä kun voitte!
    siirrettävä taka-akseli eli 26 ja 27.5" menee kummatkin. Ilmeisesti 27.5 on kuitenkin halkasijaltaan pienempi, kun kattelee akseleiden paikkoja, vaikee sanoa näistä kuvista Melko sekavaks nää rupee menemään ei haittaa.
    sinkulointikin onnistuu tyylillä. Toivottavasti on hyvin suunniteltu tsysteemi.

  11. #131
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Carbon mallin speksejä ....
    Frame OCLV Mountain Carbon, E2 tapered head tube, internal derailleur & dropper post routing, Carbon Armour, PF121, 197mm Stranglehold adjustable thru-axle dropouts
    Fork Bontrager Rigid Carbon, E2 tapered carbon steerer, 100mm suspension corrected, 15x
    150mm
    Rear Shock Not Specified
    Chainset Race Face Next SL
    Chainrings 30T
    Cassette SRAM XG-1175, 10-42, 11-Speed
    Chain Device Not Specified
    Bottom Bracket Not Specified
    Chain SRAM PC 1130
    Front Hub 150x15
    Rear Hub 197x12
    Front Derailleur N/A
    Rear Derailleur SRAM X01, Type 2
    Front Brake SRAM Guide RS hydraulic disc
    Rear Brake SRAM Guide RS hydraulic disc
    Brake Levers Not Specified
    Pedals This bike does not come with pedals.
    Handlebars Bontrager Race X Lite, OCLV Carbon, 31.8mm, 15mm rise
    Stem Bontrager Race X Lite, 31.8mm, 7-degree
    Headset FSA IS-2 Carbon, E2, sealed alloy cartridge
    Grips ESI Chunky
    Saddle Bontrager Montrose Pro, carbon rails
    Seatpost Bontrager XXX, OCLV Carbon, 31.6mm, 5mm offset
    Rims Trek Wamp Carbon Tubeless Ready, 80mm
    Front Tyre Bontrager Hodag, Tubeless Ready, 120tpi, aramid bead, 27.5x3.8"
    Rear Tyre Bontrager Hodag, Tubeless Ready, 120tpi, aramid bead, 27.5x3.8"
    Shifters SRAM X1, 11-Speed
    Extras Not Specified

  12. #132
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.105
    Trek lähtenyt näemmä ihan tosissaan fatbike kiimaan, mielenkiintoisia malleja kyllä ja nyt mahtuu leveämpikin gummi. Mitäs iloa tuosta uudesta 27.5 rengaskoosta on?

  13. #133
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    579
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Trek lähtenyt näemmä ihan tosissaan fatbike kiimaan, mielenkiintoisia malleja kyllä ja nyt mahtuu leveämpikin gummi. Mitäs iloa tuosta uudesta 27.5 rengaskoosta on?
    Vähempi renkaita valittavaksi eipähän mee pää sekasi mitä laittas millekki kelille ja pinnalle

  14. #134
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    253
    PressFit BB alu versiossakin, oliko pakko...

  15. #135
    Joo, tosiaan alkaa olla jo mielenkiintoisia vaihtehtoja. 27,5 fat voisi olla hyvä, jos polkee tuolla vaikka työmatkoja talvisin tai miksei ympärivuoden. Ei jää paljoa tilaa tuolla renkaalla ja Blutolla haarukan väliin.

  16. #136
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059

  17. #137
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Oulunsalo
    Viestit
    219
    Kuuluukohan Farleyt tähän porukkaan... http://www.digitoday.fi/vimpaimet/20...in/20155025/66

    Luulis että tuo avoin etulinkku tuntuis kuskille jotenkin ennen kuin kahva on levyn välissä.

  18. #138
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    -
    Viestit
    547
    Oiskohan kellään tietoa paljonko on Farley kutosen kampien BCD ?
    Ja minkä kokoinen eturatas olisi passeli sellaiseen hitaaseen kiiruhtamiseen. 32 kenties ?

  19. #139
    zipo Guest
    104 bcd 4 bolt.
    30 tai 32 ovat olleet suosituimmat vaihtoehdot 1x10 n/w tsydeemeissä.
    2x10 Huom esim shimanon normi 4 bolt 104 bdc rattaat ei mene orkkiksien tilalle mikäli ei halua modata hieman.Truvativilla löytyy passeli jos RF:n tuoteitta löydy tms.

  20. #140
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    -
    Viestit
    547
    Ok, Kiitos. Raceface NW näyttysi Bike Discountilla löytyvän 32 piikkisenä.
    Tarviikohan tuossa vielä ketjua lyhentää vai meneekö alkuperäisella mitalla ?

  21. #141
    zipo Guest
    Samanlainen modaus 36-> 32 modaus tehtiin kaverin Farleyhin. Ketjuja lyhennettiin mutta en muista kuinka monta lenkkiä.
    Muista pikalukko jos orkkiksista ei moista löydy.
    N/W Rattaita löytyy myös kotimaan kaupoista.

  22. #142
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.105
    Ei se ketjujen lyhentäminen mitenkään välttämätöntä ole, toimiihan sama ketju myös 2X10 pikku eturattaalla. Mulla oli Farleyssa 32t edessä ja hyvin pelas eikä juuri hakannut ketjut chainstayhin. Laitoin OneUp 40t laajennusrattaan takapakkaan ja orkkis ketju oli jo hiukan lyhyt, toimi kuitenkin vielä hyvin.

  23. #143
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    -
    Viestit
    547
    Selviskö hommasta ihan fillarin perustyökaluilla ?
    Kun pikaisesti eilen vilkaisin niin näytti että pulteilla olisi ollut jonkinmoinen vastakappale takana joka nyt ei ihan heti ollut tutun näköinen.

  24. #144
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.105
    Tarkoitatko eturattaan kiinnitystä? muistaakseen ihan kuusiokolokannalla ovat, molemminpuolin.

    Sulla on vissiin tarkoitus tehdä 1X10 ? Laittaisin kyllä max 30t rattaan eteen jos metsässä pääasiassa möyrit, tai sitten tämä http://absoluteblack.cc/oval-104bcd-chainring.html

  25. #145
    Liittynyt
    10/2005
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.421
    Ehkä tuosta mutterinpitimestä oli kysymys:
    http://www.hi5bikes.fi/~cqY8x0000001...104=STC-618415
    Mutteriholkkia voi tuolla pidätellä jos alkaa pyöriä tyhjää. Ruuvarilla tahtoo herkemmin lipsua.

  26. #146
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    -
    Viestit
    547
    Jep. Molempiin kysymyksiin vastaus on kyllä.
    Ovaali on kyllä mielenkiintoinen mutta ihan kokeilematta etukäteen en siihen uskalla lähteä.

    Metsämöyrimistähän tuo ajelu on joten pitänee vielä arpoa 32 / 30 välillä.

  27. #147
    Liittynyt
    11/2014
    Paikkakunta
    Lpr:n kupeessa
    Viestit
    1.630
    Täältä ääni kolmekymppiselle. Itselle sopii ainakin hyvin polku/metsä möyrintään, yhtään isompaa en laittaisi. Toki kuskeja ja mielipiteitä erilaisia...

  28. #148
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.105
    Missäpäin Pipo ajelee? Mulla on Farleyssä 32t ovaali jos haluat kokeilla pk-sudulla. Sanoisin että mettäpoluilla ei ole koskaan tullut käytettyä isoimpia vaihteita, siirtymillä harvoin.

  29. #149
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    -
    Viestit
    547
    Oulun lakeuksilla veivataan. Eiköhän tuolla 32 täällä pärjää.

  30. #150
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    -
    Viestit
    547
    Aloittelin valmistelemaan operaatiota huomasin että ujuttamalla ei isompi ratas tuolta oikein tule pois.
    Eneen kuin hajotan jotain niin kysynkin että Ilmeisesti vaatisi kammen irrotuksen mutta kuinkahan se mahtaa tapahtua tässä systeemissä ?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •