Kirjan paukkasin ostaa. Viime kerrasta onkin jo aikaa...
Kirjan paukkasin ostaa. Viime kerrasta onkin jo aikaa...
- Numismaatikko -
Giron suuri kypärä ja teknisempi kampi.
![]()
Pro Falcon satula.
Garmin edge 200 heräte ostoksena verkkokaupasta. Menenee rouvan pyörään itsellä on tuo edge 1000 käytössä tai sitten jää varalle.
Lieneekö sama teline ratkaisu näissä edge malleissa soveltuuko ristiin?
^ Ehditkö saamaan omasi siitä natkunaurettavan halvasta erästä ? Olikos se rajoitettu erä 29 vaiko 39 ekua, en enää muista,,,
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Fulcrum racing speed 35:t
Saas nähdä millaiset ovat
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Nappasin Zanier Kirchberg Gore-Tex -rukkaset ensi talvea odottelemaan, ovh -60%.
Pitkän harkinnan tuotoksena päädyin hankkimaan kuitenkin uuden maasturin. Tiistaina haen kotiin Cube Ltd Sl:n. Kiva punaisen oranssi väri. Oon onnellinen![]()
Pidemmille lenkeille energiaa. En oikeen innostu noista perinteisemmistä energiapatukoista, mutta näiden pitäisi olla hieman luonnollisemman makuisia ainakin myyntipuheiden perusteella. 27€/24 kpl ja puolet tulossa itelle.
Lisäksi uudet hanskat
Ja sit pari Eliten 550ml juomapulloa, Parktoolin rengaspaikkoja ja muuta pikkusälää kesän varalle...
Yksi putkikameli lisää. Käyttäjä on erittäin tyytyväinen.
![]()
Läski pyöräilijä, ei läskipyöräilijä.
Kyllästyin, kun reppu oli aina ääriään myöten täynnä, ja ostin nyt vähän isomman. 27 litraa riittänee päiväkamoille, taskuissa löytyy, ja on sivutaskutkin. Olkaimet ovat hiukan karkeaa materiaalia, mitä kummastelen, kun monella muulla reppuvalmistajalla on sama. Haglöfsin tightissa on hyvät, pehmoiset olkaimet, mutta itse reppu on liian pelkistetty pussukka, kun ei ole edes sivuverkkotaskuja :/
http://www.ospreyeurope.com/fi_en/vi...7#.VRF4emY6lcw
XTR Trail pedaalit..
The end of the road is just the beginning...
Tuli tilailtua lataustelakat luurille ja tabletille..
Garmin VIRB actionkamera käkkäräisen sikapäivien alennuksesta.. En tiiä tartteeko kuinka paljon, mutta ei ollut hinnan kiroissa
![]()
-- not fast but furious --
tommonen Bontrager tuli haettua eilen:
![]()
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Julbo Pipeline Large Zebra eli fotokromaattiset polaroidit. Shimanot lähtivät (tuhottuina) roskakoriin ja vanhat Oakleyt saa edelleen olla varalla...
![]()
^Hyvät kakkulat. Kaupan päälle hassut rusketusrajat.
Ja otsikon mukaiseen kysymykseen piilolinssejä ja kahdet kakkulat.
Jotain pyöreetä Mcarbonilta![]()
Parturiaikaa 13kk
Gorillateippiä ihan yleistarpeeseen ja pikkasen parempaa PVCteippiä. Pirunko takia normitankonauhan matkassa tuleva teippi on sysipaskaa?
I väntan på ännu dåligare tidet
http://www.mroom.com/fi/jasenyys/
Harmi, että hiusten määrä on rajallinen, ainakin Oulun liikkeissä palvelu on aina hyvää ja liikkeissä on ilo asioida!M Room -liikkeet noudattavat jäsenajattelua, jossa vuosimaksu sisältää rajattoman määrän hiustenleikkauksia missä tahansa liikkeistämme.
^ja aika kallista...
I don't want to break these chains
S-Works kuitutolppa ja Spessun authentic team takki ja bibsit..
"Oikeus ei-jäsenten ohittamiseen"
Tuo on loistava! Kyttäisi odottamassa kunnes joku ei-jäsen meinaa istua parturituoliin ja samassa hyökkäisi sanomalla "Minä olen jäsen".
Itse säästäisin 46€* vuodessa, houkuttelevaa jos tuollainen jäsenyys olisi vakiopaikassa tarjolla.
*voisi investoida tuonkin vaikka mallasviskiin
Joo toki riippuu siitä kuinka usein kuontaloaan haluaa hoitaa. Mut saa tuolla imho aika tiuhaan ravata et tippuu kohtuulliselle hintatasolle kertakäynnin hinta. Tuo on kai sitä asiakkaan sitouttamista.
I don't want to break these chains
Kirjanmerkit