GiantGarminElectrobike
Sivu 87 / 177 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 77 85 86 87 88 89 97 137 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.581 - 2.610 / 5284

Aihe: Siilinjärven maantie - ja maastolenkit

Oisko ens viikolle ajelu seuraa päivisin?

Kiitoksia vielä lauantain hankilenkistä Kyrdikselle ja Pikkupojalle. Ei oo burana auttanut vaikka oon koittanut sillä lievittää kuumetta...

http://1drv.ms/18P4H7P

Paljon jälkiä oli hangille jäänyt, kun tänään käytiin siellä pyörimässä
    Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...

Kiitti itelles. Kyllähän sinä nolasit meidät sillä sirkkelinterä renkailla varustetulla pyörällä siellä jää osuudella, mistä kuva. Arvaa vaan montako kertaa kaaduttiin vielä koti matkalla. Kävin tänään viilistelemässä vielä 3,5h. Nyt on jalat aika tyhjät. Kiitti vielä Sammylle ja Kyrdikselle talven parhaasta lenkistä. Mahtavuutta.

Olisko lauantaina aamusta halukkaita ajelemaan jos hankikantaa? Pakkasta lupaillut...

Joko kuume on mennyt ohi, että voit lähtee ajaa?😂😂😉 No minä voisin ainaskin lähteä.

Voishan sitä lähteä kokeilemaan uutta raiser tankoo. Sit pitäis maantiepolkimet uudet speksailla. Ps sammylle läskin runkolaukku täynnä 40euron seteleitä. Kahina vaan kuuluu
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

Moneltako huomenna jalat vispaamaan ja lenkille , otin jo varaslähdön tänään

Mulle sopii 8 jälkeen millon vaan herroille käy.

Olisko sama 9.30 hyvä ja sama paikka Hamulassa?

Mulle sopii

Passade brå också!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sammy Katso viesti
    Olisko sama 9.30 hyvä ja sama paikka Hamulassa?
    Jaa, mikähän tämä mystinen paikka Hamulassa mahtaa olla...

Kävin tänään puoli yhdeksältä teitä etsiskelemässä koululla ja motocros-radan tuntumassa mutta en jostain syystä löytänyt

Olinkin sitten jo saunomassa, kun tajusin, että taisikin olla tuontia myöhemmin se lähtö.

Joose

Olipahan taas hyvä lenkki! Keli ja seura kohdallaan Mittariin tuli himpun verran alle 50 km. Nyt oli paljon uutta maastoa missä en pyörällä olekkaan käynyt. Pieniä vastoinkäymisiä, mutta kaikesta selvittiin.

Tirsintarsi: Tuo mystinen paikka on täällä: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...528039&lang=fi

No tuollahan minä hetken patsastelinkin mutta ei ollut muita epäonnekkaita väärään aikaan paikalla

Joo kiitti seurasta. Vaan Olipahan mies pehmeässä kunnossa tänään? Vieläkin olo puolikuollut, no se oli päivänkunto tänään. Joo tuli uutta maastoa pyörälle, pitäs tutkia kesällä Löytyisikö tuolta polkuja. Pyöritelläänhän taas kampia. P.s. Ei myö olla kuitenkaan niin innokkaita pyöräilijöitä että tuntia aikaisemmin tullaan kokoontumispaikalle!!!

Oiskohan noita umpikumipyöriä isommassa koossa kuin kottikärryn renkaissa. No mutta jos kelit sallii ja ihmisiä terveinä niin voisi sitä harkita tahkolle päin reissua ensi lauantainanana

Umpikumipyörissä on se huonopuoli, että keskiö tule melko lähelle maata. Mutta minulla on ollut kunnia tutustua kyseisen pyöräilijän ajotapaan ja filosofiaan ja sanoisin, että kotarin umpipyörissä olisi tässä tapauksessa myös merkittävää hyötyä. Koskisi huomattavasti vähemmä pakaroihin kun laskeutuisi keulimisen jälkeen pepulleen, kun peppu olisi lähempänä maata pienistä pyöristä johtuen( ja pyydän ottamaan huomioon että tämän lauseen kirjoittanut henkilö on niin nyöhverö itse että se ei uskalla edes keulia).

Olikos se Pikkupoika tänäänkin ajelemassa hankiaisilla? Joku keltatakkinen läskeilijä pongattiin erään hakkuuaukean laidoilla pyörimässä. Oltiin itse kukkulan laella kuningasta leikkimässä.

Kyllä minä kävin ulkoiluttamassa yhtä monista keltaisista pyöräilytakeista mitä mulla on, joten se olin varmaan minä. Korpesi edellis päivänä kun ei tälläinen vanhus pysy enää noiden nuorten tahdissa. Siksi kävin ajelee yksin, sai pyöritellä kampia rauhallisempaa tahtiin (lue: hitaaseen tahtiin ). En huomannut teitä, enkä kyllä ketään muutakaan olin niin ajatuksissani.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pikkupoika Katso viesti
    Kyllä minä kävin ulkoiluttamassa yhtä monista keltaisista pyöräilytakeista mitä mulla on, joten se olin varmaan minä. Korpesi edellis päivänä kun ei tälläinen vanhus pysy enää noiden nuorten tahdissa. Siksi kävin ajelee yksin, sai pyöritellä kampia rauhallisempaa tahtiin (lue: hitaaseen tahtiin ). En huomannut teitä, enkä kyllä ketään muutakaan olin niin ajatuksissani.
    No me oltiin aika kaukana kukkulan päällä mustissa kamppeisssa ja sie himmailit siellä alhaalla, joten ei ihme ettet nähnyt. Koitin kyllä ottaa kiinni mutta kerkesit kadota tielle puiden taakse ennenkuin ehdin alas... Aikalailla tuossa olimme. Ylhäällä oli kovasti hirven jälkiä ja olisiko ollut Väänälänrannan suden tai jonkun paikallisen koiran jälkiä myös.
    tirsintarsi muokkasi tätä : 23.03.2015 at 20.04 Syy: Kirotushäröjä

Siksi kävin ajelee yksin, sai pyöritellä kampia rauhallisempaa tahtiin (lue: hitaaseen tahtiin ).
    Onko näille lenkeille kadenssi- vai ikäraja?? Vaikka hankikelit taitavat tältä talvelta olla kokolailla tässä, niin rauhallisemmalle kimppaläskienliikutukselle olisi kyllä tilausta jatkossakin?

Ei näille lenkeille ole minun tietääkseni asetettu minkäänlaisia rajoja. Ei toinna ottaa noita minun kirjoituksia niin tosissaan, olen yksinkertainen mies ja tykkään viljellä mustaa huumoria( kun en hallitse yksinkertaisuudesta johtuen noita normi huumorin hienouksia). Joskus on ajettu kovaa ja joskus hiljaa. Ei ketään ole vielä metsään jätetty on odoteltu välillä jos joku on ajellut hitaammin. No Kyrdis on jouduttu joskus hylkäämään metsään, se kun tykkää välillä työnnellä pyörää pitempiäkin matkoja. Kyllä kaikki on tervetulleita mukaan lenkeille ja eiköhän tässä ajella kunhan pahin kelirikko on mennyt ohi.

Minäkin yritän teidän mukaan joku kerta kyllä selvitä. Porukassa aina mukavempi.

Ei näille lenkeille ole minun tietääkseni asetettu minkäänlaisia rajoja. Ei toinna ottaa noita minun kirjoituksia niin tosissaan, olen yksinkertainen mies ja tykkään viljellä mustaa huumoria( kun en hallitse yksinkertaisuudesta johtuen noita normi huumorin hienouksia). Joskus on ajettu kovaa ja joskus hiljaa. Ei ketään ole vielä metsään jätetty on odoteltu välillä jos joku on ajellut hitaammin. No Kyrdis on jouduttu joskus hylkäämään metsään, se kun tykkää välillä työnnellä pyörää pitempiäkin matkoja. Kyllä kaikki on tervetulleita mukaan lenkeille ja eiköhän tässä ajella kunhan pahin kelirikko on mennyt ohi.
    Joo, Kyrdis on sellainen omien polkujen tallaaja. Tykkää välillä ajaa ja kovaa, mutta välillä haluaa ihan itekseen työnnellä ja ulkoiluttaa ajopelejään Maanantaiksi muuten lupailee paskaa keliä, aurinkoa. Kauheen kirkasta... vois lähtee viimeistään silloin kokeilemaan jotain pientä lenkkiä pääsiäisen kunniaksi. Jos ei maastoon niin sitten vaikka cyclolenkki...

Pakko se on välillä ajaa hieman nopeampaa että ehtii ennenkuin ilma pakenee kumin sisältä ulos taivaisiin, mutta rengasrikot on nyt kärsitty näin on hyvä väittää aprillipäivänä. Sitäpaitsi kun kunto loppuu ja ei jaksa selitellä niin eikun ilmat pihalle ja soittamaan noutokyytiä, toimii aina. Maanantaina voisi jonkun lenkin heittääkkin. Sammylle odottas pesty läski tallissa renkaat täynnä ilmaa, eikun tervetuloa hakemaan niin pääsee nautiskelemaan.

Juu, jäi nuo hymiöt puuttumaan viestistä - mutten sitä kyllä kauhean tosissani ottanutkaan Mutta kyllä - kampien pyörittely rauhallisempaan tahtiin läskillä tai cyclolla kuullostaa kyllä hyvältä.

Vaikka - tai juri sen vuoksi - kilometrejä ei vielä tälle kaudelle vielä hirveästi olekaan niin peräpään vahdiksi letkaan voisin kyllä lähteä. Pitää sitä maanantaita katsella, kun jhnuo ennustukset vähän tarkentuu.

Ja hyvää pääsiäistä!
    "Munkilla!"

Olisko se huomenna maantiekauden avaus? Taitaa luvata aurinkoista ja tiet vissiin aika kuivia.

Ainakin Arabian lenkki oli tänään kuiva.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •