Lainaus Alkujaan tämän lähetti kumipää Katso viesti
Eläkää immeiset ressailko, ei muutakuin sähköjä kii ja nauttii kevähästä!

Jos muuten joku haaveilee tehokkaasta pelistä, niin greencyclen 1500w moottori testattu kestävän isojakin tehoja.
Näin on! Olishan tuo 1500W aikamoinen isolohko, mulle riittää vähempikin. Itse asiassa olen miettinyt kinneriin 250W-mottia, mutta kun sen kaasun haluan kuitenkin kun ne halpis-anturit ovat niin kuraa.. Vaihdemoottori voipi olla myös äänekkäämpi ja mahdollisesti palaisi kinnerissä, jossa jäähdytys on huonoa kun motti jää sinne jemmaan kopan sisään. Eikä se olisi edes halvempi. Noin pikaisesti laskemalla 250W-motissa on 36V/14A-säädin, eli 53V capsit. 10S-lipolla 40V kertaa 14A=560W. Jos laittaa 12S, niin 50V kertaa 14A=700W. Samat tehot about kuin 500W suoravedolla, erona jäähdytyskyky.
Kai se 250W-motti sen 500W kestää kun se siinä on vakiona. Kevythän se olisi. 500W-suoraveto ei kesäkuumalla kestä paljoa yli 750W pitkään. Kuumaksi menee.
Cruiseriin vaihdoin just uudet pedaalit ja uuden ketjun. Rattaat ovat tuoreet. Kummasti vaan kuluu kesässä yhdet polkimet ja ketju loppuun Ei ne polkematta kuluisi.
Akut vois kohta ottaa jääkaapista talvehtimasta niin saa taas perunat laariin.
Nyt mä oon vähän aikaa hiljaa, annan teidänkin höpöttää.