Transitionien esiintymistiheys Tampereen metsissä on kasvussa. Hienon kirkas Scout.
Transitionien esiintymistiheys Tampereen metsissä on kasvussa. Hienon kirkas Scout.
Voimakasta kannustusta Transitioneille.
Memento mori
^mitä pyöriä nuo Transut ovat? Todella asiallisen näköisiä, geometriaa katsomalla voisi kuvitella, että ajoasento on miellyttävä. Etukulma näyttäisi olevan mukavasti taakse kallellaan eli noilla vissiin voi tulla mäkeä alaskin huoletta.
Roots, bloody roots
Onpas pirteen näkönen Scout.. Varmaan melkosen hauska laitos...
The end of the road is just the beginning...
Oscarin kasaama OMS 29" kevätkuosissa. Kesän tullen vaihtunee kiekot ja renkaat mutta nyt ajetaan tuolla. Tämä kyseinen pyörä on ollut Oscarin oma pyörä joten sillä on tunnearvoa jonkin verran. RIP Oscar.
![]()
"Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Peukut Transitioneille. Toi keltainen Scout on namu.
________
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy
Tuollainen raato, jos tuosta vielä pyörän saisi
![]()
Stumpy ekalla metsälenkillä. Lukkopolkimet kiinni seuraavalle lenkille ja tolle tangolle pitää tehdä jotain. Suoran tangon taika ei mulle avaudu ja ranteet huutaa riseria.
![]()
^Komee. Best tankovaintoehto herkkäranteisille http://www.chainreactioncycles.com/f...r/rp-prod87814
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Hieno Stumpy. Mää olen huomannut että suora tanko on ihan jepa, kunhan se on tarpeeksi leveä. Mun on 780mm.
Karen Violetti on nätti. Tanko sangen persoonallisessa vinkkelissä.
Mulla on isompi eli pitempi,80cm.
Myös On-Onelta löytyy taivytettuja tankoja. Kaiken takana lienee Mary, josta itsekin aloitin. http://www.on-one.co.uk/i/q/HBOOMA/o...mary-handlebar
Sitten kiinni oli Fleegle pro, kunnes markkinoille pullahti OG. http://www.on-one.co.uk/i/q/HBOOOG/on-one-og-handlebar
Ei ihan yhtä leveä, kuin Antzan linkkaama, mutta vaikutti kivalta ja ranteet kiitti.
Mulla on kans On-One Fleegle..ja tykkään kovasti ✌🆒☺Sit mary. .sekin hyvä..
Nuo On-Onen kippurat löytyy, mutta kyllä Answer 20/20 on huomattavasti enempi AM tanko. Antaa voimaa, tukevuutta ajoon enempi, mutta on silti tosi joustava sillai hyvällä tavalla. Leveys tuntuma vastasi aika hyvin 740mm pitkää 3T Extendoa. Alu OG toisessa nytkin ranne kulma ihan ok minulle, mutta kyllä 20/20 haikailee aina, kun tuosta pitää kii. Mary on imo ainakin liian kapea maastoon.
Fleegle 717mm jäänyt testaamatta, kun ei saa nykyään ainakaan 31,8mm stemmiin. Se vois olla noista On-oneista lähimpänä AM henkisyyttä.
Antza44 muokkasi tätä : 03.03.2015 at 07.58
^Hyviä vinkkejä suoran tangon tilalle. Mulla on varastossa yksi Ritcheyn 20 mm riseri tanko, jossa on taivutusta muistaakseni 9/5 astetta. Ritchey oli edellisessa fillarissa kiinni ja helpotti selkeästi ranneongelmia. Kyseinen tanko tuntuu vaan pikkasen kapealta Stumpyyn, joten pitää katsella läpi yllä mainittuja vaihtoehtoja.
^Launtaina saat testata Answeria, jos tulet TdT ajoon. Tuosta löytyy M koko. Tosin muu setuppi vähän muuttunut neitsyt kuvasta.
![]()
Todella upea salsa👍✌😊
Oooh, Antzalla hieno sappinesteen värinen Salsa.
Vihree muklukki hieno![]()
Lopputalven "talvipyörä". Vaimon Cube Access race siis kyseessä jonka sovitin omalle ruholle passelimmaksi pikku säädöillä. Tänä vuonna vois koittaa vaihtaa nuo letkut oikeen mittasiin vihreisiin, samoin vaijerinkuoren...
![]()
Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!
Niputin tossa 12-vuotiaalle pojalle fillarin viikonloppuna.
Kuvan ottohetkellä (pyörän valmistumishetkellä) oli jo valo vähissä. Pitäisköhän napata parempi joku päivä... Nyt tossa on myös ass-saver ja bender fender lokarit koulumatkoja varten ja ketjusta lähti pari palaa pois...
Silkkaa mahtavuutta.
Memento mori
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Hyvän pyörän ot pojalle tehnyt 👍🆒Kelpaa ajella..
Kyllä on kateellista porukkaa koululla...Kunnon lukot kans mukaan, niin ei lähe teille tietymättömille!
Johtusko se hyvä sopivuus, kun on toi mattanen Spessun Phenom satula?
Itsellä palikoiden haaliminen menee aina käytännön toiminta/kestävyys/halut ominaisuudet edellä ja, jos edullisessakin tuotteessa täyttyy nuo en näe mitään järkeä miksi esim. alutolpasta pitäs maksaa esim 70€.
Tuo Ritcheyn( https://www.bike-components.de/en/Ri...tuetze-p38330/ ) tolppa/satulan kiinnitys tuntunut toistaiseksi kestävän hyvin. Siinä on rinnakkain 2X m6 pultit mitkä kestää peffalla jumputusta, mitä läskillä ajossa tulee jonkusen verran. Tullut toisella tolpalla missä etu-taka suunnassa m5 pultit istuttua tolpan nokassa pariin otteeseen, kun etummainen napsahtaa pokki ja se ei ole kovin kivaa. Tekis mieli kyllä testata 31.6mm kuitutolppaa missä toteutus joustavuus/10-20mm setback/järkevä hinta, koska muuten hyvin toimiva Cane Creekin Thudbuster LT lähti torille minulle liikaa olevan setbackin johdosta.
Kirjanmerkit