Antza uteliaana, niin kuin aina.
Miisu siellä missä johdot. Ei taida huushollista purematonta johtoa löytyä.
![]()
Antza uteliaana, niin kuin aina.
Miisu siellä missä johdot. Ei taida huushollista purematonta johtoa löytyä.
![]()
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Tämä on tosiaan vähän aiheen sivusta, mutta 1440x900 näyttää olevan ja säätö on tapissa, eli ei saa isommalle. 17 tuumainen näyttö. Selaimia asennettuna kolme erilaista. Kokeilin myös Chromella, ja samalta näyttää. Jatketaan näytöistä tuolla.
HMK muokkasi tätä : 14.02.2015 at 20.56
-
Kelaamatta läpi tätä ketjua, jos tää on tupla, niin excusemiau...
http://www.sadanduseless.com/2015/01/ninja-cats/
Toi telkkarineduskatti on kyllä stealth.
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Minun suosikki on tämä: http://cdn77.sadanduseless.com/wp-co.../01/ninja3.jpg
-
Aina on tilaa viela yhdelle kissalle.
Tervetuloa Otto!
Onpas hienon värinen mirri teidän Otto-poju! Oliko ehkä nokosilla, kun katsoo vähän kieroon (hittojakos häiritset, mie nukun?)
Karvapyllyt aamupalalla pari tuntia sitten:
![]()
Oi voi voi voi, käsi nytkähti heti, pitäisi saada silittää jokaikistä noista pehmoisen näköisistä turkeista...
Ihastuttavia karvapyllyjä!!
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Monta kissaa kuvassa katsomassa tv:tä mun kanssa? Oikea vastaus 4 kpl. Toisella puolella oli vielä lisää kissoja tosin mutta ne ei kuvassa näy.
![]()
Voi veljet mikä määrä kissejä.
#fillarifoorumi @ IRCNet
Olisi leipä-/lumilapiolle taas töitä..Mäkin haluan enemmän kuin yhden kisun! Joskaan hän itse ei varmaan toivoisi ainoa kissan statuksen menettämistä
-L.
Tämmöinen tällä kertaa. Nimi on vielä hakusessa.
8vk narttupentu. Venäjän sininen rotuaan.
ÖRM 2021
Sinttu:han se siinäSöpö ku mikä.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Onkos palstalla paljon saunasta ja löylyistä tykkääviä lajitovereita? Oton kanssa oltiin tänään taas lenkkisaunassa...
Löylyäkin kestää ihan kuin miehet, mutta siirtyy sitten jossain vaiheessa pykälää alemmaksi. Kesällä saunotaan ulkosaunassa ja näin talvella sähköisessä (siellä on muutenkin mukava makailla, kun löylyvalmis kiuas pitää mukavaa lämpöä yllä).
Meillä kanssa kissat viihtyvät saunassa. Löylyä ottavat vähän mutta mieluiten ovat ilman löylyä.
Sitten taas päivän kissakuvaan
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tästä eteenpäin aiempaa saunakeskustelua, pari viestiä eteenpäin löytyy myös meidän Meme löylyissä
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...17#post2204617
-L.
Ai niin onhan MeiMeistä myös huikeat 350 katsontakertaa YouTubessa kerännyt saunavideoTää on legendaarinen vaikka itse kuvanneena sanonkin. Memmu oli siis lämpenemässä olevassa saunassa ottamassa "esilölylyt"... Ei mennyt ihan niinkuin strömsössä
-L.
^No eihän! Varmaan harmitti kisua moinen sluibailu :/
Hetki sitten sängyssä oli hieman vaivaantunutta tunnelmaa
![]()
-L.
Tuolla meidän roadkill
http://esory.kuvat.fi/kuvat/Sissi/
![]()
Heh, kisu näyttää siltä että "Kestän tässä vielä 5 sekuntia että näyttää siltä että nauttisin tästä vaikka oikeesti en haluis tässä yhtään olla kyllä näplättävänä. Turkkikin menee sekaisin ja jää monta tipua ulkona ikkunasta näkemättä kun tässä joutuu nyt kökkimään. Mut kun kökin tässä niin nää antaa mulle sit ruokaa kun muuten kuitenkin jäisin täysin ilman ja lähes kuolisin nälkään. Mutta en oikeesti kuolisi tietysti kun me kissat kyllä osataan metsästää kaikki kärpäset kämpästä vaikka niin niillähän sitä elää pitkäänkin. Tosin tuo kupissa oleva vesi ei kovin mätsää kärpästen kanssa, täytys olla jotain muuta vettä. Kuulin että naapurin Kalella on parempaa vettä kupissa, en tiijä miksi nää tuota sit mulle antaa jos Kale saa parempaa jostain. Jees, no, oon tässä vielä 3 sekuntia ja sit lähden lätkii!"
Heh, loistava analyysi kissan ajatuksenjuoksusta ^Ei tuossa tosiaan montaa sekuntia pysytty. Mutta yleisesti voi todeta että MeiMei suhtautuu karvattomaan pikkuveljeensä todella ystävällisesti ja maltillisesti, saattavat kahdestaan peuhata yli puolikin tuntia sängyllä (kunnes kissa lähtee viimein lätkimään).. Jostain kumman syystä lapsella on otsassa ja käsissä pieniä naarmuja aina tämmöisten hetkien jälkeen
Memmu ei kuitenkaan ikinä pure tai raapaise lujaa vaan aina hellästi ja leikillään. Tässä mielessä 3kk luovutusikä maksaa itsensä rotukissalla takaisin, kun se osaa hyvin säädellä mikä haukkaamisvoimakkuus sattuu leikkikaveria ja mikä ei.
-L.
Katti selfie
Sent from my iPhone using Tapatalk
Iltajumppailua
![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
https://youtu.be/D09FXtpMUew
Mitäs kiusaa kissaa![]()
Wife laitteli uuden tulokkaan vaatteita laatikosta lipastoon... Äitiyspakkauslaatikkoon pesiytyi välittömästi eräs henkilö
![]()
-L.
Tunnelmasta toiseen minuutissa
Tippi Vili Before by bbholland, on Flickr
Tippi Vili After by bbholland, on Flickr
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Kirjanmerkit