Mä luulen että se norskikeula tarttee Bluto sopivan navan.Framed.
Mä luulen että se norskikeula tarttee Bluto sopivan navan.Framed.
Niin ja bontragerin sinisistä saa yhteensopivan bluton kanssa.
Näin varmaan. Tuli varmistus tuolta White ketjusta että haarukka on 150mm navalle vaikka valmistajan sivuilla lukee 135mm. Katotaan nyt mitä sieltä tulee kun sivuillakin luki että haarukka on alumiinia... Vähän silläkin tuon tilasin jos joskus laittais Nextien kehät niin samalla luonnollisesti vaihtuis napakin oikeaan.
Miten levyjarrun saa istumaan jos 150mm navan holkit sorvauttaa 135 millisiksi?
Ei mitään käryä mutta kai siihen jotain sovitteita löytyy jos kerran Farleyn orkkis 135mm navan saa sovitettua Blutolle.
Tuo Whiten keula taitaisi mennä suoraan Farley8:iin.
Aluksi luulin, että haluan pyörään talveksi jäykän keulan, mutta nyt kun Bluton mukavuuteen on tottunut niin siitä voi olla hankala luopua.
@Ansis
Tuskin saat, jos se on alunperin suunniteltu 150 leveeks. Runko on sillon leveempi notta siitä leveydestä sais kaiken hyödyn irti= pinnat leveemmällä.
Kun vaikka piirtää navan ja mittailee niin ihan maalaisjärjellä siitä saa laskettua holkkien pituudet.
Muistaa vaan huomioida jarrulevyn paikan.
Fds =jarrurelvyn laipasta 10mm tulpan päätyyn
rds =15mm
Ja niitä 5mm levikepaloja saa jarrulevyjen alle ihan nettipuljuista.
Shocktherapyssa (tietenkin) on myös jarrusatulan offset siirtopalasovitin tarjolla( emminä tiedä sen oikeaa nimeä)
Dona täynnä .
Nevesit spedut ja maksettu bunge.Äärimmäisestä pakosta johtuen.
![]()
Lisää myötähäpeää ja mielensäpahoittamista.
![]()
Mesusta en tiedä mutta taitaa olla 200-202mm.BG:ssä 170mm perä ja 100mm muhvi
http://raceface.com/comp/pdf/FatBike...-Chainline.pdf
Kiitos linkistä!
Zipon musta pöörä alkaa olla kuin joulukuusi. Pilkottaa valkosta, sinista, vihreetä, kultaa ja punasta. Mä arvasin et se räikeä gun metal grey -clamppi sillon kesällä oli tie turmioon.
Asiaa.thnx.
Oikeesti melko surkeeta kun joutui nöyrtymään eli penkistä ja fläteillä.
Ei fläteillä voi ajaa pyörää.
Täällä joskus oli linkki johonkin Saksan kauppaan, missä oli Mulefut kehiä kaupan asialliseen hintaan, mutta en saa nyt hakukoneella tuota kiinni. Anyone?
Krossikommuuni / Syöte MTB
Tilaa suoraan Sun ringleltä? Niillä on ainakin Saksassa joku edustaja ja varasto.
Olisko ollut kuitenkin tämä? http://r2-bike.com/DT-SWISS-Fatbike-...R-710-Big-Ride
Nyt pitää kysyä tyhmiä..
Tekis mieli kokeilla keväthangilla vähän leveämpää rengasta. Surlyn Ice Cream Truck Ops, eli 3.8" rengas 82mm vanteella. Tuohon pitäisi nettitietojen mukaan mahtua 4.8" rengas, mutta voiko sen vaihtaa tuolle samalle vanteelle, vai pitääkö sille ostaa leveämmät vanteet?
Omalla tutkiskelulla se on ilmeisesti mahdollista, mutta tuleeko renkaasta pulleampi kapealla vanteella?
"My dealer installed a 4.8 on the rear with the 82mm rim. He said the tire rubbed the frame."
"You can run the 100mm rim and 4.8 combo no problem. I hear people are running the 4.8 on the 82mm rear rim with some clearance issues."
Vähän apuja jos sais asian ymmärtämiseen, kiitos.
Muokkaus. Miten tää voi aina mennä näin, että ensin hakee monta tuntia, sitten kirjoittaa kysymyksen, niin löytää itse vastauksen. Eli näin:
http://surlybikes.com/blog/post/how_fat_can_we_go
Alottelia-14 muokkasi tätä : 17.02.2015 at 10.04
Varmasti voi, niitä on asenneltu kapeammillekin vanteille! Toki se jonkin verran vaikuttaa renkaan muotoon mutta tuskin huonompaan suuntaan. Tuolla rengas topicin ekalla sivulla on tietoa renkaista eri kehillä.
edit, Tuli vähän hätäsesti vastattua lukematta tarkemmin kysymystä eli korjataan sen verran että sitä en tiedä mahtuuko nimenomaan jäätelöautossa minkä kokoinen gummi milläkin vanteella pyörimään. Sorry.
Kyllä pitää.
Itsekin kyselin syksyllä tuolta Hayesilta verkkokauppaa euroopassa mutta silloin ainakin tilaus ohjattiin tekemään suoraan heidän Münchenin varastolta. Hintaa tuli tosiaan parille tuo 157€, joten en näe syytä maksaa 100€ välirahaa jollekin verkkokaupalle.
Läskipyöräilijän lastenhoitovuoro parani juuri: http://www.bikeradar.com/mtb/news/ar...railers-43628/
Alhainen kadenssi - dekadenssi?
^ On ne vaan sellaisia riippakiviä ettei pääse lenkilläkään rauhaan,,,
Tosin sitten tilanne vähän rauhoittuu kun saavat ajokortin, mutta silloinkin tahtovat ajaa autojen tankit siihen pisteeseen, että opiskelijavalo kiiluu mittaristossa kun meikäläinen lähtee liikkeelle![]()
Jukkis muokkasi tätä : 18.02.2015 at 14.20
Vaatii myös läskit renkaat kärryyn. Ainakin oma perusmaasturi kantaa paremmin kuin kärry, jossa on pari tenavaa ja reput yms. rojut. Hyvä syy rakentaa läskikärry?![]()
Kirjanmerkit