GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 8 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8 9 10 18 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 211 - 240 / 1581

Aihe: Polar V800

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ettan Katso viesti
    Joo kyllä se tuntuu että V800 oppii käyttäjänsä tapoja. Mulla heitti alussa melkein joka maantiepyörällä heitetyn peruslenkin jälkeen, että ylirasittunut. Nyt 5kk V800 oston jälkeen, en saa talvellakaan samasta lenkistä maastopyörällä palautumistilaa ylirasituksen puolelle. Ja väitän että sama lenkki on puolet rankempi talvella ja maastopyörällä...
    Oletko muuttanut asetuksista mitään? Painoa? Treeni tiheyttä?
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

Empä oikeastaan. Laihtunut olen vähän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti telliv Katso viesti
    Kuten varmaan ymmärtänet, et kun laite on kädessä niin se ei tuota kyseistä asiaa kovin hyvin pysty kiihtyvyysanturin avustuksella seuraamaan. Eli kaikennäköiset käden liikkeet tuota sitten kerryttää. Tämä laite vielä jotenkin laskennallisesti muuntaa kaiken päivän aikana kertyneen aktiviteetin ja muuntaa tämän vastaamaan vastaavaa askelmäärää. Eli se niistä askelista sitten .
    All right. Ajattelin, että tuo voisi yrittää jotenkin tunnistaa askeleelle tyypilliset kiihtyvyysarvot tai jotain.

Kyllä tuo laite pyrkii aistimaan käyttäjäänsä, esim. kuntotestin ja ortostaattisen testin tekeminen harjoitetta seuraavana päivänä muutti palautumisennustetta optimistisempaan suuntaan. Tarkkaa toimintalogiikkaa Polar tuskin haluaa paljastaa. Pitää seurata, miten tuo Polarin palautumisennuste korreloi omiin tuntemuksiin ja suorituskykyyn, jos siitä vaikka saisi jotain hyötyä revittyä irti.
    http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/

Mulla ei orteostaattinen testi ole viime aikoina meinannut onnistua. Tulee ilmoitus testin epäonnistumisesta, kun nousen testin aikana makuulta seisaalleen kuten laite käskee. Tänään aamulla lopulta viidennellä yrityksellä onnistui. En ole vielä kertaakaan vaihtanut lähettimen paristoa ja tuli mieleen, että onkohan lähettimen teho heikentynyt. Vikalla kerralla nousin ensin istumaan suoraan ja sitten sängyn jalkopäästä ylös. Josko se auttoi eli sivuttain ylävartalon kiertymistä sängyn sivulle noustessa ei tullut ja panta pysyi ehkä paremmin ihoa vasten koko ajan liikkumatta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ettan Katso viesti
    Empä oikeastaan. Laihtunut olen vähän.
    Olet kuitenkin painon päivittänyt? Noi omat tiedot täytyy pitää itse päivitellä ja mielellään oikein.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

Itsekin olen alkanut pitämään tätä melkein ympärivuorokautisesti, kun tämän herätyskello on erittäin tehokas ja ei häiritse toista puolikasta aamulla. Sitten jos tulee jotain "normaalista" poikkeavia ja raskaampia treenejä vedettyä niin niiden jälkeen olen vaihtelevasti tehnyt noita testejä. Liekkö sitten näiden seurauksesta tuo palautumisen ennustekin muuttunut seuraamaan hyvin paljon ihan omia fiiliksiä. Alkuun kun tosiaan heitti aika runsaat lukemat aina ruudulle treenien jälkeen. Eli jos ei kiitettävää niin erinomaisen arvosanan saa tästä tämä laite .

Ei tästä kyl oikein mitään negatiivistä sanomistakaan ole vielä kuukauteen löytänyt. Tarkoituksena kun oli vain saada jotain kaveriks seuraamaan treeniä mahdollisimman vähillä lisävarusteilla eli integroitu gps ja tarpeen vaatiessa muuta kylkeen. Nykyisillä herkuilla laite on maistanut paremmalta kuin hyvältä ja jos nuo tulevat "älykello"-ominaisuudet tulee vielä niin eihän tässä ole edes mitään syytä ostaa Applen älykelloa ;D...jonka akku ei huhujen mukaan kestä edes päivää.

Väittäisin että kyllä tää kello oppii. Ainakin mulla se on alkanut antaa paljon järkevämpiä palautumisaikoja. Ainut säätö mihin olen koskenut on paino ja sekin on mennyt vaan ylöspäin...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Onko joku löytänyt Flowsta kaverin/seurattavan muuten kuin vahingossa? Meillä on molemmilla profiili ja treenit julkisia, eikä löydy.

Onkohan päivityksessä joku viive?

Onko joku keksinyt hyvän tavan kiinnittää laite ohjaustankoon? Toistaiseksi paras on ollut se virallinen Polarin mountti, johon kiinnitän laitteen kahdella kumilenkillä. Seuraavaksi varmaan pitää yrittää Sugrua tai 3d-printteriä. :-)

Mulla on toiminut ihan hyvin Suunnon mountti. Semmonen tangon ympäri tuleva kumimöhkäle, jonka yläpinta on tasainen, muutoin pyöreähkö ja kiinni se on alapuolelta kumilenksulla.

edit: googlasin ja ei siinä kumilenksua ollutkaan. Kuva lisätty tuohon ylle. Toi on mulla työmatkapyörässä ja ykkösmaantiepyörässä on vastaava mutta alhaalta varmistettu kumilenksulla. En muista minkä mukana se on mulle kulkeutunut.
    Noihin itse laite laitetaan siis kiinni samalla tavalla kuin ranteeseen eli kellon omalla rannekkeella.

Kahdella kumilenkillä? Itse laitan kellon siihen niinkuin ranteeseen eli remmillä kiinni. Itse mountti on nippusiteillä mitkä tuli mukana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marko.k Katso viesti
    Kahdella kumilenkillä? Itse laitan kellon siihen niinkuin ranteeseen eli remmillä kiinni. Itse mountti on nippusiteillä mitkä tuli mukana.
    Kumilenkki molemmilta puolilta ympäri. Suhteellisen tukeva, mutta en ole päässyt vielä "maastossa" testaamaan.

Se remmikiinnitys on hidasta, ahdasta, hidasta, vähän huteraa ja hidasta. Ensinnäkin se remmi ei edes mahdu kunnolla kiinni, jos valot on paikallaan. Toiseksi kiinnitykseen menee nopeimmillaankin melkein 30s. Irroittaminen sentään vähän hitaampaa. Olen jo miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että hankkisi jonkin combo sykevyön, että saisi Ant+:lla sykkeen näkymään Garminissa ja pitäisi Polaria pääasiassa ranteessa.

No. Elämä olisi helpompaa, jos ei haluaisi laitteen olevan juuri tietyssä kohdassa.

Mulla on yleensä kaksi valoa kello ja pirikello tankossa ja hissitolpan kaukosäädin että kyllä ne siihen mahtuu jos haluaa ja on tarpeeksi pitkä tanko

Bike-Discountissa mittari 306,95€ vyön kanssa.
    Mitenköhän Saksassa voi myydä noin halvalla ?
    colli muokkasi tätä : 14.02.2015 at 10.09 Syy: tarkennusta

Viimevuoden heinäkuussa 323€
    I've been around

Lainaus Alkujaan tämän lähetti colli Katso viesti
    Bike-Discountissa mittari 306,95€ vyön kanssa.
    Mitenköhän Saksassa voi myydä noin halvalla ?
    Ainaki het 5% pienempi alv.

Viime kesänä oli verkkokauppa.com:ssa sykevyön kanssa 349 euroa. Ei tuo b-d:n tarjous mikään kovin äärimmäinen vielä ole.

Onko tulevista päivityksistä mitään tietoo? Esim tekstiviestin näkeminen ruudulla jne...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Ainaki het 5% pienempi alv.
    Vuodenvaihteen jälkeen ALV määräytyy kohdemaan mukaan. Ainakin Bike24:stä tilauksessa hinnat pomppas automaattisesti Suomen ALVin verran ylös päin kun valitsi toimituksen Suomeen. Vähän aikaa ihmettelin, että mitä v...

Ja Gigantti näyttää muuten myyvän 335€ vyön kanssa, joten ei taida enää pahemmin hyödyttää Saksasta tilata.

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti bog Katso viesti
    Vuodenvaihteen jälkeen ALV määräytyy kohdemaan mukaan. Ainakin Bike24:stä tilauksessa hinnat pomppas automaattisesti Suomen ALVin verran ylös päin kun valitsi toimituksen Suomeen. Vähän aikaa ihmettelin, että mitä v...
    On määräytynyt jo vuosia. Kaikki kaupat vaan eivät peri asiakkaalta sitä ALV:n erotusta. Bike24 perii ja on perinyt jo pitkään.

20002483 Polar V800 Action incl. HR black/gray 1 19 306,95 306,95

Laskussa ainakin noin ja katevaraus paypalissa noin.
    Säästöä se 30€:in on köyhän lompsassa.
    Tilauksessa oli kyllä toinenkin objekti, hämääntyköhän ne siitä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    On määräytynyt jo vuosia. Kaikki kaupat vaan eivät peri asiakkaalta sitä ALV:n erotusta. Bike24 perii ja on perinyt jo pitkään.
    Ok, hyvä tietää että tämä onkin kauppakohtaista! Minä törmäsin tähän nyt ekan kerran ja oletin heti käytäntöjen muuttuneen. Mielestäni olen tuolta ennenkin jotain tilannut, mutta ehkä sitten en...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Juuri näin, B-D ja B-C ei peri ku 19% RCZ ja Bike24 perii ainaki 24% omien kokemusten perusteella..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bog Katso viesti
    Ok, hyvä tietää että tämä onkin kauppakohtaista! Minä törmäsin tähän nyt ekan kerran ja oletin heti käytäntöjen muuttuneen. Mielestäni olen tuolta ennenkin jotain tilannut, mutta ehkä sitten en...
    Se raja taisi olla 50000 euroa per maa, kun saa myydä ilman kohdemaan alvia eli käytännössä kaikki verkkokaupat. Osa vaan tiettävästi maksaa itse tuon erotuksen. Wiggle jne.

#hermot tuon saakeli kiinnityksen kanssa. Joku intelligent designeri voisi kyllä suunnitella tavan millä tuon laitteen saa kiinni pyörään menettämättä järkeään.

^tämä on taas kun yksinkertaisesta asiasta saadaan vaikea 😊
    Laittaa vaan sillä omalla remelillä kiinni,ei se niin vaikeaa ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marko.k Katso viesti
    ^tämä on taas kun yksinkertaisesta asiasta saadaan vaikea ��
    Laittaa vaan sillä omalla remelillä kiinni,ei se niin vaikeaa ole.
    Se on sekä liian hidasta että ei mahdu. Jokin muu ratkaisu pitää keksiä. Viimekädessä hankkia bt/ant combo sykevyö ja pitää V800:sta ranteessa.

Onko kukaan saanut naitettua tuota Android tablettiin, koitin Acer Iconia ja Lenovon A10 muttei onnistu.
    Lenovo yritää etsiä mutta Acer ei edes lähde etsimään.
    Taitaa olla tablettien käyttikset/ajurit eri ominaisuuksilla kuin puhelinten?

IncBuff Guest
    Onko noissa edes Android 4.3:sta? Nopealla googletuksella ei ole.

Äkkikseltään kuulostaa juuri liian vanhalta Android -versiolta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •