GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 173 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 73 123 163 171 172 173 174 175 183 223 273 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.161 - 5.190 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

mutanaama Guest
    Ja kiitos Kärrälle ja Antille ajoseurasta. Hyvinhän se Kärrän lenkki sujui, on sitä rapakuntoisempiakin lenkillä nähty, mm minä ihan ite jokunen vuosi sitten. Ja se fillari on kyllä valkosena Ihq.

Nyt vasta oli aikaa tehdä kunnon maastolenkki ja testata ehkä maailman ainoita nasta-Floatereita. Sen verran oli polut pehmeitä, että ei oikein osaa noista nastoista mitään sanoa, kun Floaterit on mainiot kumit noin muutenkin. Jospa se tuleva pakkanen jäädyttää polut ja silloin saa paremman testin. Nastoittaja oli tehnyt hyvää työtä, kun noin ylimalkaisella vilkaisulla kaikki nastat olivat paikoillaan lenkin jälkeen. Karmea ropina paljaalla asfaltilla oli kyllä.

Tammikuu alkaa olla pulkassa ja aamupaino oli 81,1 kg eli aikataulussa ollaan. Paino lähtenyt + 4 kiloa, muttei sitä peilistä huomaa, joten vielä on läskiä karistettava pois. Tavoitehan oli 75/76 kg 31.3.-15.
    Kuntoilija muokkasi tätä : 31.01.2015 at 16.15
    Ride harder - Ride a totally rigid.

zipo Guest
    Vai ainoot nasta Floaterit,no ei todellakaan mutta on1 rengas on eri hyvä hintaisekseen.Joulutienoilla olisi tarvinnut kuulosuojaimet kun jäistä pihakatua rullasi nasta Bud/Floater combo.
    Meitsi kerännyt massaa about +10kg 01.12.2014 lähtien.Sinänsä OK koska vanhat liian isot ajorytkyt on nyt passelit päällä.
    Pitäkää ne polut auki,kesään on matkaa.....

Mulla olikin ehkä. Mää kun kokeilin joulukuussa mun maantiegarderobin läpi, niin näky oli sellainen, että en olisi kehdannut maantielle mennä. Trikoo on kyllä pullukalla ruma. Viime kesänä maastopöksyjen napit napsahti auki kun kumartui. Kai se on uskottava, että 176 cm pituisen paino olisi hyvä olla korkeintaan 75 kg, jos ei voimailua harrasta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo
    .....Maailma on outo,,,keskellä metsää bongaa ihan oudon ihmisen ja sitten se onkin frendin systeri...
    Karma goes Finland Mun katu-uskottavuus on vissiin mennyt pas2 kun työmatkailuretkellä koiranulkoiluttelijat ja lenkkeilijät moikkailee iloisesti. No, voishan tuo olla huonommininnii.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Ja kiitos Kärrälle ja Antille ajoseurasta. Hyvinhän se Kärrän lenkki sujui, on sitä rapakuntoisempiakin lenkillä nähty, mm minä ihan ite jokunen vuosi sitten. Ja se fillari on kyllä valkosena Ihq.
    Ainakin olin kaloreita kuluttanut, kun Ambit lupasi mulle 10,51 olutta
    Edit: Ja levenee polut nopeasti, kun ottaa vähän väliä jalalla tukea penkasta/tunkkaa

Pakastamon luona ei polut olleet enempi jäässä kuin muuallakaan. Eilen olisi ollut sopivan niljakasta isommilla poluilla keskuspuistossa nastarengastestiin.
    Tänään meni Mikkolassa satulan kiinnityspultti ja sitten pakastamolla polunraivausapuvälineestä irtosi terä. Ruuvi löysällä.

Jaahas tulikos Marsusram kera joku toinen tänään vastaan Pakastamon takana? Vähän oli niinkuin tuttu naamavärkki, mutta mulla oli niin hyvä draivi päällä, että en hoksannut hidastaa. Teillä oli juustopyörät ja mulla valkoinen Fatty.

mutanaama Guest
    Jos et oo huomannu onko nastoista hyötyä, niin niistä on ollu. Eilen mentiin noin 40kmh HC.n ja 661:n kanssa hiukan jäistä tietä, niin parinkymmenen metrin päähän näki, kun HC:n takarengas haki urassa. Onneksi kuski osaa asiansa. Mä ja 661 tultiin perässä nastoilla niin ei mitään.

Juu, näin voi olla ja tuli ainakin ajettua ne paikat läpi, mitä ennen nastoja jään vuoksi ei viitsinyt edes yrittää.

Tänään ajellaan illalla kaikessa rauhassa Banjolaakson alueella kl. 19 alkaen.

mutanaama Guest
    Paino sanalla rauhassa

Moikka! En jaksa lukea kaikkia juttujanne, eli varmaan tyhmä kysymys: missä sijaitsee Banjolaakso ja Syväoja? Voin ängetä joskus mukaan, kunhan flunssa selätetty Kamalaa, päässäni on alkanut käväistä läskipyörät!!! Silmä ei ole vaan vieläkään tottunut ajatukseen Mutta olisi varmaan kätevä menopeli tietyillä keleillä! Kivaa ajoa!

Onko Marika Klubin puuhatäti?
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Banjolaakso on synonyymi Syväojalle

Deep Ditch

taidan olla ehtoolla tulossa.

Tää vielä ehkäilee. Valinnassa tällä hetkellä hengenvaarallisen kuuloinen Keinukallio, tai sit matalammalta pudottava Banjolaakso.

Me jo Turbonuuskun™ ja kuuden muun hakurekun kanssa remuttiin Petaksen umpihankipöpeliköissä niin ettei tänään enää paksutteluun pysty kykenemään. Kun ei jaksa niin ei jaksa. **ttu.

Marikalle löytyy Setälaumasta™ ihan varmaan oikean kokoinen läskipyörä testilenkille :evil:

mutanaama Guest
    Jep, vaimon Mukluk vaanii ulkovarastossa.

Meidän vaimon muklukki joka on mutiksen vaimon muklukkia hieman isompi asuu meillä lämpimässä varastossa.

Tähän kohtaan sitä jänskätysmusiikkia.

Josko leikkimielinen vedonlyönti...?

zipo Guest
    Fat jos ajaa samalla lenkillä kaposta verrokkina.

Saanko jonkun osoitteen tänne? Vai lähteekö setä zipo oppaaksi erämaahan?

Sompiontie 13, Vantaa

mutanaama Guest
    Vetäkää autot rohkeesti pihaan asti

zipo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bässi Katso viesti
    Saanko jonkun osoitteen tänne? Vai lähteekö setä zipo oppaaksi erämaahan?
    Ei vielä voi osallistua porukkalenkeille,mulla on erilaisempi ajotyyli kuin ennen.
    Tubeless puuhastelua iltatoimiksi tällä kertaa 2 kpl LM ja 120tpi UL Dillinger 4.

mutanaama Guest
    Rauhallinen lenkki mai ääs. Tai no, eihän tuolla kovaa ajettu, mutta pisti kikattamaan, kun ei päässy lumessa eteenpäin sitten yhtään, kun yritti kävelemätöntä polkua pistellä menemään.

Ajettiin sitten kerralla auki kaikki Banjolaakson polun tapaiset urat, seura ja tarjoilut oli oikein hyvät.

mutanaama Guest
    Meiltä jäi kokonaan ajamatta pellon ja hämeenlinnantien välinen osuus. Tarttee varmaan vaihtaa takki jos vielä tänään lähtis. Ja jalat.

Hooceelle kiitos ideasta ja oluesta. Tai ne nyt on melkein sama asia. Hatunnosto ja kumarrus privaattiravintolaan loistavasta iltapalasta.
    Ja ne polut oli niinkuin aina ennenkin. Jumalattoman rankkaa ollakseen pelkkää loivaa myötälettä. Ihme paikka, ihastuttaa ja harmittaa yhtä aikaa. Aina jää kuitenkin oikein hyvä mieli päällimmäiseksi.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •