ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 171 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71 121 161 169 170 171 172 173 181 221 271 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.101 - 5.130 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

No kuule Shimu, minä olen vanhan liiton mies ja silloin ei tupsahdeta kylään sopimatta ja tässä kun olen saavana osapuolena niin nöyränä pitää olla.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

mutanaama Guest
    Jaa joo nii notta huomenna vaikka kello 17:00 jälkeen

Niin notta juu. Pakkaan gummit/vanteet aamulla mun pikku autoon ja olen illalla Banjolaakson sydänmailla.

Ainakin meillä maalla silloin vuonna puukuokka ja muunuijja mentiin kylään kun siltä tuntui ja vastaanotettiin vieraat silloin kunne saapui. Se oli sitä aikaa kun ovea vasten kenollaan oleva luuta kertoi että isännät ei oo kotona eikä lukkoja ollut vielä edes keksitty. Kylässä oli yksi puhelin ja tanssittiin sukkasillaan että kuultiin musiikki naapuripitäjästä jossa oli se lähin telkkarikin
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Nooh, noin ehkä maalla missä porukat on joviaaleja ja hyväntahtoisia, toisin kuin hesassa entisten maalaisten porukoissa.

Löytyiskö täältä sovituslainaan pauttia 80cm os-tanko? Vähän pitää olla bäksviippiä, enempikin kelpaa. Tiä mistä on moinen kiinnostus kotoisin ja johtaako se mihinkään, mutta voisin pari lenkuraa semmosta tesmailla.

Mulla yx öweri rewencen stonga 72cm jonka voin antaa.....kunto ei hyvä mutta testaukseen sopiva ja"roskiin"

Ellussa kiinni Ralli-naaman 8o centtinen,saa hyvin vemputettua ohjaamosta pahassa paikassa woimaa!!

Sherwoodin Lumberskalta hommasin ja sain hinnanwahetukset..
    ellmeri muokkasi tätä : 26.01.2015 at 11.41
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Löytyiskö täältä sovituslainaan pauttia 80cm os-tanko? Vähän pitää olla bäksviippiä, enempikin kelpaa. Tiä mistä on moinen kiinnostus kotoisin ja johtaako se mihinkään, mutta voisin pari lenkuraa semmosta tesmailla.
    Joku (@HKI) myy 80-senttistä F-torilla edukkaasti. Onko muuten sulle sopiva, en tiedä?
    http://www.fillaritori.com/index.php...mm-risertanko/

^ & ^^ kiits. Nyt on Puksuttimessa 71cm Salsa 2bend 23deg. sviipillä notta E:n tarjous ei paljoakaan muuttaisi. Toi torilla oleva voisi olla sopiva mutta viittisi laittaa senttiäkään kiinni ennen kuin tiedän mitä olen haluamassa.

Keskuspuiston polut ovat ihan *piiiiiiiiiiip* hyvässä kuosissa. Kassipuron ja Pahiksen Mettän väliä kurvailin tänään jokusen tunnin. Uusinta ehkä jo huomenna. Katoava metsä on kuulemma oikeasti katoamassa. Pitänee käydä jäähyväiset jättämässä.

Missä tuo katoava metsä nyt taas olkaan? Kyllä mä siellä muistaakseni oon käynny, kadonnu päästäkin.
    Tietäis mitä harmitella.

zipo Guest

Täytyykin käydä ajamassa se aidanvierus kehä III kupeessa auki, eilen käveltiin siellä ja ei ollu kukaan pyörällä menny.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Kun olin vielä vantaan leivissä niin tuon suunitelman allekirjoittanut Kuparisen Teukka oli poljintyöryhmän jäsen niin kuin minäkin,ei uskois että tuollaiseen miinaan teukkakin lankesi,*prkl*
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Kävin sitten antamassa Banjolaaksossa kisällin näytteen gummien nastoittamisesta. Taisi tulla hylsy. Aikaa meni reilu tunti per gummi ja mestari pyöritteli päätään allekirjoittaneen työtä tarkastaessaan. Kissakin vie vielä allekirjoittaneen nastoittajan pallin, josta kuitenkin hyvällä luopui ja puski sovun merkiksi. Sen tosta opin, että kämmenet kipeytyy ja kannattaa ensi kerralla nastoittaa tuoreet gummit niin taitaa nastat napsahtaa paremmin kiinni. Banjolaaksossa kun olin niin vähän oli niskavillat pystyssä jo valmiiksi, mutta sydän hyppäsi kurkkuun, kun asentamon ovesta kannettiin 50 litran saavi täynnä pulleita verisiä muovipusseja. En sentään itse päätynyt pussin täytteeksi.

Kiitosta vaan mestarille, neuvoista, avusta ja säätömön sekä koneiden käytöstä. Mcarbonille suoritettu osto.

Yritettiin kotiseutuyhdistyksessä moneen otteeseen saaha herra arkkitehtiä pitämään kaavakatsausta Ylästöläisille vaan eipä näkynyt ei. No, sit sais sataa aivan prkleesti lunta seuraavat 30 talvea ettei mee kuopankaivuu hukkaan....

Osa hamseterit hoi!

Löytyykö miljoonalaatikosta/huoneesta 27,2mm 20-25mm setbäk tolppaa ja 70mm OS stemmiä sovitukseen, värillä ei ole väliä. Mutta jos ne on ylimääräisiä, kevyitä, kestäviä, laadukkaita ja halpoja niin silloin värin pitäisi olla mattamusta (valkoista ja harmaita detaleita saa olla) Merkki mieluiten joku hipo mutta pyörämerkeistä käy ainoastaan Felt, Spessun osia ei huolita.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Huomiselle ajoa jossain, katoavan metsä suunta vois olla jesh!

Räikeän harmaita stemmejä ei vissiin ole mutta hillityn pinkkiä löytyy testiin, tompsoniittinen tolppakin löytyi. Ajamiselle jyrkkä ehkä, ensin pitää paiskia töitä...
    Shimaani muokkasi tätä : 27.01.2015 at 07.00

Mä ajattelin kanssa tänään mennä joten jos Ylästön liepeillä kurvailette niin liittyisin jonon jatkoks?

mutanaama Guest
    Olisko tuo sitten lähtö diileriltä vai mikä uitun takkatukku se nykyään on ja kello 18:00

@ HC
    Täältä löytyy kans Thomsonin setbäk tolppa. Ja tässä tiedoksisaatettakoon että se 45mm stemmi on mun. Mitähän se maksaa?

70mm OS stemi löytyy valkoisena/harmaana, Pro-merkkinen.

Huominen ajo aivan mahdollinen, yritellään mukaan.
    Joku maastokuski (ei fatti) yritti eilen kympin aikaan ajaa pihalle, en ehtinyt tunnistaa enkä ampua...

Kukasseny oli ku jtn eilisestä ketkutteli...?

Siis: tänään tiistaina vai huomenna keskiviikkona?
    Shimaani muokkasi tätä : 27.01.2015 at 11.18 Syy: Keskiviiko mulle nougou. Kotiseutuyhdistysken kokous...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    @ HC
    Täältä löytyy kans Thomsonin setbäk tolppa. Ja tässä tiedoksisaatettakoon että se 45mm stemmi on mun. Mitähän se maksaa?
    Miten olis 2xkahvi/munkkipossu munkkikoskella.

Satulatolppaa jäis näkyviin n.15cm joten mihin se tompsonin mutka siihen suhtautuu?

Mä en tänään ehdi ajamaan kun työt häiritsee harrastuksia.

Pikkusen tossakävin tiellä pyörittelemässä kevyesti. Jäykkä keula tuntu yllättävän hyvältä ja selkeesti tarkemman tuntuinen ajaa kun blutolla. Ja toki painoakin lähti pois aika mukavasti. Katotaan kun päästään maastoon... Vahva veikkaus että jäykällä mennään.

Keskiviikko tai perjantai iltana meinasin ajella.

Täältä ääni myös ke & pe

mutanaama Guest
    Mää höpisin eilen että huomenna, mutta tökkäsin viestin vasta tänään, Siis tarkoitus on ajella tänään vitun tiistainan kello 18:00.

Mä ajelen tänään hieman myöhemmin korien kanssa 6järvellä, huomenna vois ajaa 18.30 Askistossa.

Jaa tänään on ei-siirrettäviä toppatakkihenkilötehtäviä junioriurheilussa just kuuden pintaan.

Kalenteria kaivettava että ehtii tuonne Nuolikujalle piipahtamaan, takapunppu pitäis elvyttää Pyystä. Jousituksen holy grail saavutettu kun on tönkkö pikkunypytyksessä ja silti meinaa pohjata isommissa :/

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •