Kiitos Kahilati ja Sakke seurasta. Tuossa pohdittin ja hyvää pohdintaa olikin. Polut oli melko vaiheessa. Jos lunta tulee pe-la yönä on vaarassa että polkuja ei ole lauantain spektaakkelilenkkillä. Lauantain lähtö peruttu mahdollisten uraongelmien johdosta.
HUOM !!! "uusi huutelu"
Siirretään Kallen laavun lenkki sunnuntaille. Tapsan koulun pihalta 8:30 makkarat ja virvokkeet repussa kohti KaLaa.
KukaMukana????????
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Kiitän politiikko SimmiS:stä luottamuksesta ja rohkeudesta kääntää takkinsa vaikkakin vaalit ovat näin lähellä.
Riittäneekö tuokaan lavvantain kelille
Ei oo ei oo polkuja ei - seoon varma.
Tästä tulee kauden spektaalilenkki - seoon varma (katsoo ikkunasta lumisadetta).
Päivät ilman vahinkoa
Lauantai on no-go koska pitää Porwwoossa tuomita pikkupoikien heittoja.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
^mahtavaa - ainakin yx nakkirenkainen mukana
Päivät ilman vahinkoa
Talvispektaakkosittain ala Kallen laavu suoritettu. Leppoisasta vauhdista johtuen kostoksi tuli 6.5h. Kiitos kaikille osallistujille. Matkaan mahtui jäätä ja hankea.
![]()
Kiitti reissun Kapulle ^ mahtavasta polun avauksesta syvässä hangessa. Kiitos myös Kipinämikolle.
Jälkiä jäi muuhunkin kuin hankeen.
Päivät ilman vahinkoa
Hatunnosto Teille noista kilsoista. Ajelin tänään Poronpolun ympäristöä umpihangessa 21km ja olin ihan sippi![]()
Sportsträkkeri kiukuttellut tänään a lot. Koittaas ny uuvelleen.
Päivät ilman vahinkoa
Nyt näkyy hyvin.
Yllätyin, kun laitoin gpx-datan omasta reitistä äsken talteen. 61,5km tuli jäärännimatkalle pituutta, mutta oli kyllä hienoa päästellä 30km/h myötätuulessa jäisellä maantiellä ISP:lla. Näin ollen ei yhtään harmita läskin puuttuminen.
Harmi ettei sma:lla ollut kanssa nastoja.
Reilun tunnin olin laavulla oottelemassa kaikkiaan, näköjään.
Se Voitien valinta paluumatkalla oli virhe. Näytti niin hienolta aluksi, mutta 20min tunkkasin.
Oisko huomenna ke valopäälle lähtijöitä? Lähtö 1730-1830 välillä neuvoteltavissa. Ajoaika 1 h +-1h vauhti hidas tai hitaampi. Paikka jostain tapsan nurkilta. Suunta johonkin..
Minä olisin muutenkin tulossa tänään Hyvinkäälle ja ajoaikaa olisi 18.00-19.30. Mulle ideaalinen lähtöpaikka olisi täällä, kun vien sinne pojan painitreeneihin. Hidas vauhti on jees.
Onko polut missä kunnossa? Nastoja ei nyt vielä(kään) läskissä ole kun asentaja on niin laiska.
Jäsen j ei töiltänsä kerkiä mut maa voisin lähtee kokeilemaan. Olikos muita lähtijöitä? Klo 1800 siellä spoorin vieressä ja tapikselta 10-15 vaille..
Kirjanmerkit