GiantGarminElectrobike
Sivu 67 / 107 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 57 65 66 67 68 69 77 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.981 - 2.010 / 3210

Aihe: Valkeakoski!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Saarinen Katso viesti
    Sale sunnuntai 10?? Satoi tai paistoi. Polut vaatii ajoo nyt!. Huominen menee mullakin töissä...
    Mäkin yritän tulla mukaan.

Hyvähyvä!!

Saataisko muitakin aktivoitua huomiselle yhteislenkille? Isommalla köörillä ois aina mukavampaa

Lupaan tarjota kaikille mukaan lähteville Muumimamman marmelaatia tauolla!

Huomisen lenkin suurin haaste saattaa olla lähtöpaikalle selviytyminen. Kelveillä saattaa olla melko liukasta, mutta metsä on tunnetusti aina hyvä. Ja itse tietenkin lähden läskillä ilman nastoja.

Mulle tuli huomisaamuksi vähän ohjelmaa, ja pääsen liikkeelle vasta 11:n maissa. Pitäkää luurit täysillä, niin soittelen, missäpäin karavaani silloin menee. Älkääkä heti lenkin aluksi syökö kaikkea muumimarmelaatia!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korpela Katso viesti
    Mulle tuli huomisaamuksi vähän ohjelmaa, ja pääsen liikkeelle vasta 11:n maissa. Pitäkää luurit täysillä, niin soittelen, missäpäin karavaani silloin menee. Älkääkä heti lenkin aluksi syökö kaikkea muumimarmelaatia!
    Mulle sopii lenkin lähtö klo 11, jos se onnistuu muilta? Lähinnä järjestävältä taholta (Saarinen). Tulen miten määrätään

Eli Akilla ongelma on selviäminen, ei selviytyminen
    Musha rain dum a doo, dum a da

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Eli Akilla ongelma on selviäminen, ei selviytyminen
    Kyse on lähinnä vaimon selviämisestä. Lupasi olla baarista kotona viimeistään 10:45 aamulla.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201...37757_ul.shtml

mä luulin otsikosta että itte Korpela ois ajanut läskin jokeen ja pelastanut...

Ai musta tuli järjestävä taho
    No lähetään 11:00 niin ehtii kaikki messiin!!

Oho, ei ollu tarkoitus siirtää starttia, mutta toki klo 11 kelpaa mulle. Kiitokset!

--> izmo

Saattoi olla läski ja itte Korpela, mutten minä.

Jätetään toi jäihin putoaminen pois tästä, surullinen tapaus kaikenkaikkiaan

tossahan kävi hyvin ja pieni opettava tarina että ei edes läskillä kannata ylittää vesistöö... Rajasalmen sillalta Nokian Eedenille näytti olevan jo sulaa ja moni muukin paikka nyt heikko

Kiitos aamuvuorolle, iltavuorolainen ajeli hienosti painettuja polkuja hämärtyvässä illassa, tuolla Herityn suunnassa meinaan.

Sit vielä kirjautumaan sinne talvikilometrikisaan, loin sinne pohjat 14,7km:lla!

JepJep..

Hyvää polkua saatiin ajella koko päivä!! Tuohon nyt pakkanen niin kyllä kelpaa arki-iltoina ajella valolenkkiä!!

Lenkuran Aki lupas laittaa näkyviin....

Kilsakisaan merkkasin omat ajoni myöskin

Hyvä lenkura tuli taas ajeltua. Salelta lähti kuusipäinen seurue, ja vaikka poluntamppaajana toiminut micanon karkailikin säännöllisesti horisonttiin, kaikki tuntuivat olevan virkeinä vielä neljän tunnin jälkeenkin. Ajajia oli taas Ruutanasta asti!

edit: täytyy tosiaan muistaa toi talvikilsakisa.

Miksi ette siirtäneet kuvarastia kun siitä ohi näemmä ajoitte?

Jopa minä tiedän nyt, missä se rasti on. Jos se ei lähipäivinä siirry, käyn keskiviikkona siirtämässä.

Poluista sen verran että nyt on komiaa baanaa tarjolla... Eilinen tamppaus tuotti tulosta ja pieni lumi sen kuin paransi!! Kävin äsken kävelemässä polut kirkolta Superille. Huomenna on kyl jo pakko mennä fillarilla kun saa sen ensihuollossa käytettyä...

Eli nyt ei kannata keksiä tekosyitä miksi ei ajettais

Huomenna olisi ambitiot pienelle lamppulenkille, ajattelin käydä vetämässä Heritynniemen trialpätkän (sen kärjen lenkin) molempiin suuntiin ilman virhepisteitä. Tosin pohjalla on viikonlopun 30 kosketusta, joten parannettavaa on

Tänään tuli pitkästä aikaa käytettyä euroja harrastukseen, lähinnä nyt on tarkoitus olla jäämättä kiinni salaharjoittelusta, eli pientä eksytystaktiikkatavaraa tunnistamisen vaikeuttamiseksi.

Auttakaas ny kaverit vähän, mä ja Saarinen oltiin eilen sijalla 151 ja nyt sijoitus huononee koko ajan. Ei me kaksistaan saada pysymään koskin joukkuetta kilometrikisassa mukana

Perjantaina näyttäis pakkanen olevan alle -5 niin valolenkkiä olis tarkoitus koittaa.
    Lähtö Jyräänmäen vesitorni, jyräänmäen pikku polut, paloaseman takaa, Lumikorven kautta Sointulaan, Sointulasta rantapolku Kirjaslammelle ja Santun lenkin kautta takaisin lähtöön. Lähtö klo.18.30. Vetäjät huonoja ja hitaita ;-) ellei Saarinen taas intoudu keulaan.
    Mites muuten tuo Santun lenkin ajaminen kauramopolla? Tuntuu vanhemmalle väelle olevan kova paikka "törmätä" siellä fillariin... Ymmärtääkseni vain bensamopolla ajo kielletty..?

Mun keulassa olo ei paljon vauhtia paranna. Kauramopolla mennään ihan jokamiehenoikeudella siellä missä kävellenkin!!

Moneltas Jarge on tänään Hakapirtin kohdalla? Ajattelin jos lähtisin takapiruks (lisävaloks).
    Pääsen starttaan 18.15 keskustasta eli oon joskus vähän ennen seiskaa Hakapirtillä, kun polkuja pitkin ajelen....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Saarinen Katso viesti
    Mun keulassa olo ei paljon vauhtia paranna. Kauramopolla mennään ihan jokamiehenoikeudella siellä missä kävellenkin!!

Moneltas Jarge on tänään Hakapirtin kohdalla? Ajattelin jos lähtisin takapiruks (lisävaloks).
    Pääsen starttaan 18.15 keskustasta eli oon joskus vähän ennen seiskaa Hakapirtillä, kun polkuja pitkin ajelen....
    Voisin täsmäyttää aikatauluni "ennen seiskaksi" Hakapirtille. Ja varmaan niitä polkuja pitkin sinne Heritynkärkeenpäin. Ja pois. Pe valolenkki menee kans vahvaan harkintaan!

Nähdään ennen seiskaa ja mennään kärkeenpäin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti DrGixxer Katso viesti
    Auttakaas ny kaverit vähän, mä ja Saarinen oltiin eilen sijalla 151 ja nyt sijoitus huononee koko ajan. Ei me kaksistaan saada pysymään koskin joukkuetta kilometrikisassa mukana
    Kirjauduin mukaan, vaikka kilsamäärät onkin kaukana parin talven takaisista...

Johan tuo jeesas kummasti

Miltäs ajoväen tuleva viikonloppu näyttää? Mulle sopii tällä kertaa vain lauantai, mutta mites muille?

Ukkosentien varrella rymyää metsäkone ja se on mitä suurimmalla todennäköisyydellä tärvellyt loveloopin. Näky Ponsse melkein tuolla käsikuntopyöräniemellä saakka. Käyn seuraavalla Koskin reissulla metsuroimassa polun entistä ehommaksi.

Lauantai passaa!
    Ponsse ei oo kiva asia... Puita on ollut tällä viikolla nurin myös täällä waltikan-kerhiksen poluilla..
    Äsken kävin fiilistelemässä korkiksen kaupungin puoleisilla poluilla pari kierrosta.. Mahtavaa polkua taas kerran

Mukava kuulla sukasta pitkästä aikaa! Ilmoittele, kun oot menossa parturoimaan loveluuppia, niin tullaan talkoisiin.

Saarinen on selkeästi omaksunut lyhyessä ajassa lajin syvimmän olemuksen, sillä viesteistä paistaa kirkassilmäinen into (talvi)polkuja kohtaan!

Aki taas hyvänä ihmistuntijana huomaa kaiken... Ja oot ihan oikeessa: en oikein keksi mitään hienompaa kuntoilumuotoa!! Aivan sairaan hienoo joka lenkillä

Oliskos se sit lauantaina 10:00 Salella?!

Tänään tosiaan valolenkkiä MUTTA. Kalusto vähän sökönä, toisesta takakiekosta pinnoja poikki ja toisesta vapaaratas jähmeenä pakkasilta... Koitan ehtiä huoltamaan tai sitten mennään vanhalla 26" takajäykkis sinkulalla ja todellakin hiljaa :-)
    Jyräänmäen vesitorni 18.30->

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •