Lainaus Alkujaan tämän lähetti mla Katso viesti
Lidlin lämmitettäviä pohjallisia olen pari kertaa nyt koittanut ja ajavat asiansa. Tuo varpaille tuleva lämpö on juuri se toimivin ratkaisu - päkiää tai kantapäätä on turha lämmittää, sillä varpaat alkaa ensin palella kun niistä 'veri ensin pakenee'. Minulla on myös kalliimmat 'savotta' pohjalliset, mutta ne ovat niin paksut, ettei niitä voi käyttää ajokenkien kanssa.
-25C oli kovimmat pakkaset ja auttoi noissa 'talvikengissä' ajamaan sen 90min mitä kotiin talvella menee. 'Talvikengät' on Diadoran Polaris 2:t joissa ei ole kunnollista eristystä talveksi ja ovat liukkaat kuin mitkä lumessa.
Sama, todella tyytyväinen olen ko. sähköpohjallisiin ollut, kertaakaan ei tänä talvena ole varpaista tullut kylmä. Mulla ulkona-ajelut loppuu, kun pakkasta on -10C tai enemmän, mutta niihin pakkasiin saakka on lämpö pysynyt varpaissa varsin mallikkaasti. Viime talvena samoilla kengillä ilman Lidlin pohjallista alkoi varpaita kylmäämään -10C kelissä jo puolen tunnin paikkeilla. Kenkänä mulla NW Celsius Artic.