Jaahas, aloittamani toinen aihe lukittiin :-) Aiemmin syksyllä koitin jo ehdottaa, että ketjun ensimmäiseen viestiin kerättäisiin tuota detaljitietoa, mikä muuten hukkuu aikojen saatossa kohinaan. Siihen ei ketjun aloittaja ryhtynyt, kun ei kai omista edes Whiten läskipyörää. Kunhan keljuilee ketjussa pyörien laadusta meille herkkänahkaisille

Aloitin uuden aiheen sitten itse, että varaosatiedot, painot ja muut UKK-luokan asiat olisi kootusti jossakin. Nyt viestiketjuni hukkuu taas jonnekin, enkä pysty enää tuota "tietopankkia" päivittämään. Tämän siitä saa, kun jotakin yrittää yhteisen hyvän puolesta tehdä. Kustaan joukolla yhteiseen nuotioon, kuten yhdistystoiminnassakin monesti kuulutaan tekevän. Olisiko nyt liikaa pyydetty, että arvostettu jäsen Bonk otsikoisi aiheen informatiivisemmin ja kopioisi keräämäni faktat ekaan viestiin. Tulisi ne edes talteen. En tiedä miten niitä jatkossa kukaan sitten viitsii päivittää.
edit: voin tietenkin jatkaa faktojen koontia ensimmäiseen viestiin, jonka itse olen kirjoittanut...
Minähän en tämän foorumin käytöstä mitään maksa, joten valitusoikeutta ei minulla ole. Tyydyn tuomiooni.
Kirjanmerkit