Paketoin joululahjoja.
Paketoin joululahjoja.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Tulin aamukuudelta kännissä kotiin.
Juonu muutaman saunakaljan...
Kuuntelin M.A. Nummisen tuotantoa
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Kannoin kuusen kotiin, sahasin saatana kuusen alapäästä limpun pois ja pistin kuusen siihen systeemiin, minkä kanssa kuusi kaatuu ja kastelee parketin.
Mää eilen lenkiltä tullessani katkasin lähimetsästä kuusen ja ajoin se kainalossa kotio viimeset parisataametriä.
Tänään hakkasin mattopiiskan pillu# päreiks.
Join kossupullon jaffalla.
Nautiskelin medikkamiinus pihvin
En oikein mitään. Söin akkamaisia pullia, ajoin liian lyhyen lenkin ja kuuntelin neitimäistä musaa.
Mut hei, uskalsin kertoa ton täällä...
Kipaisin postilaatikolla aamutakkisillani ja paljain jaloin.
Iltaviideltä
Olen hengissä anoppilassa. TJ tästä hetkestä kaksi viikkoa eteenpäin
-L.
Tein etu ja takaperin alastonlumienkelit hankeen.
Nukuin perheen tehdessä lumityöt aamulla.
Eiköhän muotipoliisi-asioissa päde sama kuin työmatkatemmon sääntöjen tulkinnassa, eli jos täytyy kysyä niin olet todennäköisesti hävinnyt.
Syön enkä tee muutamaan päivään yhtään mitään. Neljä viikkoa putkeen kinnerin tekoa, nyt se on melkein valmis. Täytyy ottaa melkein karmista kiinni että saa pysähdyttyä ja pidettyä taukoa.
Laitan siitä tubevideon keväällä jonka voi linkata nii näkee se ketä kiinnostaa. Sellainen old-time tadpole.
Nyt syömään.
Annoin tuttipullolla äidinmaidonkorviketta kahdeksalle bokserin pennulle.
Nukuin 12h yöunet, kuten jo viikon ajan olen tehnyt.
-L.
IhQvaara!Alkujaan tämän lähetti Antti H
Mää laitoin (Bliteman) merinovillahousut jalkaan vaikka niissä on hirmuisoja repeämisreikiä.
Tilasin vaimolle kasan imelääkin imelämpiä onnittelukortteja englantilaisesta korttikaupasta jotka annan hänelle tarkoin valikoituina specöölihetkinä. Imelyys varmaan tihkuaa postipaketinkin läpi kun ne tulee kotia kohti.
Ja ei, ihan tarkoituksella tässä äijä ketjussa eikä viimeinen hankintasi vol 2:ssa...![]()
Silppusin joulukuusen pahvilaatikkoon, tungin laatikon väkisin takkaan ja tuikkasin tuleen.
Lisäeristin eteläsiiven makuuhuoneen. Sahasin puukkosahalla terästankoja ja ruuvasin akkuporalla sekä ruiskutin urtsipistoolilla. Harr harr.
Lauloin.
Lauloin "Elegiasta" kolme säkeistöä äiteelle. Äitee yllättyi miten hyvä lauluääni mulla on , että kansis aloittaa lauluharrastus.
Toiselle ( kenelle hyvänsä) ääneen laulaminen on yksi vaikein asia mulle.
Viimeksi kuusivuotiaana tällaisen suorituksen olen tehny, Joulupukille.
tempokisu muokkasi tätä : 17.01.2015 at 21.58
^Noilla meriiteillä kannattaisi osallistua Idolsiin![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Tai jopa Kingiin.
Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.
Huolsin ja rakensin jalkakytkimen ja käsivaihteen -76 HD Shovelheadiin. Ajokelejä odotellessa....
”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”
Piileskelin koirilta metsässä kengät täynnä liki nolla-asteista vettä.
Pesin vaimon auton vaikka olen kuumeessa.
En mitään. En kerrassaan yhtään mitään.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Kielsin puolisolta kaiken näkööset sisustus-ohjelmat televisiosta viikoksi!
Kun olin ensin järjestänyt olohuoneen uusiksi...![]()
Kirjanmerkit