FillariGiantElectrobikeHepha
Näyttää tulokset 1 - 30 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Anaxagore Katso viesti
    Ostin biltemasta myös nuo suojat ja onhan ne härskin näköiset. Vaativat vaan virittelyä että pysyvät paikoillaan ja ovat turhan isot.

Päätin sitten ostaa vielä xxl:stä whiten bar mittensit (19.90€) ja ne on jo vakiona paljon paremmat. Ensinnäkin pienemmät mutta silti yhtä kätevät ja lisäksi niissä tulee remmit joilla ne tulee tangon päätyihin kiinni (nuo remmit on mitoitettu pyöreällä gripille joten ergonien tms käyttäjät joutuvat jatkamaan remmejä). Ovat samankaltaiset kuin BarMittsit joten ei ihmekkään että toimivat hyvin. Tankoa vasten ne tiivistyvät niin hyvin ettei minulla ainakaan tuuli pääse välistä.

Tarkenen ainakin muutaman asteen pakkasella paljain käsin niiden sisässä.
    Sama täällä, mulla kanssa molemmat. Pilateman runkkaset kerkesin kiinnittään, mutta yhtään ei niillä tullut ajettua kun XXL:ssä oli 9,95 noi neopreeniset. Ne remmit on ihan hanurista, mulla ainakin tuli kädet kipeäksi vaikka ne remelit onkin vain pari milliä paksut. Leikkasin ne pois ja tein samanlaisen kiinnityksen kuin Pilateman mitteneihin, eli lättäkantaruuvilla prikan kanssa kiinni muovisiin painettaviin tangonpäätytulppiin. Nopea painaa tulpat paikoilleen tai ottaa pois, ei tarvii ronkkia niitten alimittasten velcrojen kanssa siellä hanskan sisällä. Aivan überhyvä sydeemi verrattuna velcroihin, IMO.

Tänään oli kymmenkunta astetta pakkasta, kesähanskoilla ajoin ja välillä sai vähän kaivaa nenää ettei tullut käsille hiki mitteneissä. Pienet luukut ehkä vois tehdä "pohjaan", meikäläisen pulkannarut kun ei riitä täyttämään suuaukkoa täysin niin ettei oksista putoava lumi pääsisi sisään. Sulaneen loskan vois välillä pudotella luukuista ulos, vaikka käyhän se niinkin ihan hyvin että ottaa hanskan kädestä ja kaapii loskan pois samaa reittiä kuin se on sinne mennytkin.
    Pekka T L muokkasi tätä : 26.12.2014 at 08.58

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •