Prikan siirto tehty onnistuneesti. Kammet ovat tämän jälkeen jopa keskemmällä runkoon nähden kuin ennen vaihdosta. Prikkoja ei tosiaan varmaan voi poistaa, jotta kiristyy eli niiden määrä pysyi vakiona.
Mutta hyvin toimi. Samoin toimi hienosti uusi 36 t levee-kapee eturatas. Kyseessä siis vanha takajäykkä maasturi, jota käytän työmatkapyöränä näin talvikeleillä. Sain heivattua nyt etuvaihtajankin pois. Tavallisella yhdellä eturattaalla (takana myös vanhan mallinen vaihtaja) ketju ei pysynyt ilman etuvaihtajaa paikoillaan ja välillä ei senkään tukemana. Mutta nyt uudella SuperStarin levee-kapeella ja oikaistulla ketjulinjalla pysyi hienosti. Takana 11-34 ja sillä ajaa työmatka ja vastaavat rospuuttoajot omassa käytössä hienosti. Uuden takavaihtajan vaijerin täyspitkällä kuorellakin asentelin paikoilleen ja kaikki pelasi hienosti. Mitä nyt samalla alle asennetut isp:t jarruttivat toki kesäkumeihin verrattuna menoa. Mutta eilen ja tänään niille oli käyttöä.
Kirjanmerkit