GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 40 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30 38 39 40 41 42 50 90 140 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.171 - 1.200 / 4422

Aihe: viimeisin harkintasi?

Mulla jääny harkinnan vaan yrityksen asteelle, koitin tabletistani laittaa molemmat hylkylistalle vaan en onnistunut. Sen verta saan ruikutusta, ininää ja räkytystä kuulla muutenkin jotten enää foorumilla viitsi lukea.
    I väntan på ännu dåligare tidet

ostin pitopohja sukset,atomicit,kun sai halvalla.

ICT jäi painimatsissa kakkoseksi. Pugsleyllä mennään edelleen.

ja tunnkataan.

^Melkoisia henkien taisteluita etten sanois...
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Jospa unohtaisi Läskin vielä vuodeksi ja keskittyisi grainderiin.

Pyörärintamalla olen siinä kuvitelmassa, että alkavana vuonna mun ei tartte ostaa mitään. No ok jotain kuluvia osia enintään. Ja edellyttäen ettei mikään hajoo. No eihän tuommoinen haihattelu ole koskaan toteutunut.

Seuraava harkinta koskeekin uusia golfstagoja (rautasetti jotain 15 vuotta vanha) ja uutta autoa tekisi mieli...

Peräkärry Bullittin perään niihin tilanteisiin kun tavarapyöräkään ei riitä http://kauppa.mrbike.fi/epages/mrbik.../Products/2218 vähän vaan mietityttää alkaako yhdistelmä olemaan jo liian koomisen näköinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha_H Katso viesti
    Peräkärry Bullittin perään niihin tilanteisiin kun tavarapyöräkään ei riitä http://kauppa.mrbike.fi/epages/mrbik.../Products/2218 vähän vaan mietityttää alkaako yhdistelmä olemaan jo liian koomisen näköinen.
    Ei, Mersun mainosta lainatakseni "Maailma tarvitsee esikuvia"

Pahasti polttelee ostoskorissa yks fillari brittikaupan alelaarista, hmmm

Harkitsin valittavani eräälle kuriirifirmalle (Postnord/DPD) kun lähettityypit eivät tee ollenkaan siten mitä asiakaspalvelun typy lupaa tehtävän. Mutta en jaksa, paska mikä paska tuokin firma. No, sain kuitenkin paketin noudettua lopulta itselleni vaikka sitä eivät itselleni lupauksista huolimatta toimittaneetkaan.

Mulla oli muuten ihan samaa saatanan säätöä noiden kanssa justiinsa.
    Mäkin noudin lopulta itse.

Hankkisiko Garminin Fenix2:n?

EDIT: Vai kolmosen?
    brilleaux muokkasi tätä : 29.01.2015 at 10.25

Olin ihan varma että ketju olisi "Viimeisin hankintasi" mutta sehän onkin "Viimeisin harkintasi". Hmm... liekö kiroitusvihre?

Kumminkin, Trek FX 7.2 Disc 2015

Lähteäkö kiusaamaan jalkoja ladulle vai kävelemään.
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

Pitäiskö piruuttaan hommata nää mitään kestämättömät Eggbeaterit vain näin talvikäyttöön?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Pitäiskö piruuttaan hommata nää mitään kestämättömät Eggbeaterit vain näin talvikäyttöön?
    Suosittelen. Mulla on ollut joko älytön tuuri tai vispilät on nykyään parempia tai ajan liian vähän tai olen liian heikko mutta mitään ongelmia ei ole ollut. Joka tapauksessa talvimurheet loppui kuin seinään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Suosittelen. Mulla on ollut joko älytön tuuri tai vispilät on nykyään parempia tai ajan liian vähän tai olen liian heikko mutta mitään ongelmia ei ole ollut. Joka tapauksessa talvimurheet loppui kuin seinään.
    Joo, tänään kyllä ajaessani myterikelillä asia nytkähti harkintavaiheesta budjetointipuolelle. Kas kun Eggbeaterit on sitten jostain muusta poissa.

Ostaako uusi stonga krossariin ja päivittääkö samalla toiseenkin pyörään osia (kun samoilla postikuluilla tulisi) vai ajellako tyytyväisenä vanhalla pikkuisen kapealla tangolla lumipöperössä kotiin.
    -Heli

"You have reached the final page of Internet. Now go out and play."

34 vai 36 piikkinen?
    Peikkomainen flaksi

Raspberry Pi 2 vai ei? (lopputulema oli se ei...vielä)
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

IncBuff Guest
    Vakaa aikomus oli etten osta yhtään pyörää tänä vuonna, mutta jotenkin se tekisi mieli saada teräksinen täysjäykkä 29er kokoelmiin. En kyllä tiedä mitä sillä tekisin, mitä ei nykykalustolla voisi tehdä. Eihän se ole pyörän ostamista, jos ostaa rungon ja sen jälkeen loput osat?

Mä hei suosittelen vankasti. Teräksinen täysjäykkä 29er on ainakin mulle rakkain ja hauskin pyörä ikinä

niin että vieläkö ostaisin (elämäni ensimmäiset) nastarenkaat tässä vaiheessa talvea. Kovasti tekisi mieli satulaan, mutta kohtahan siellä pärjäisi ilman nastojakin. Toki onhan ne sitten tulevaa talvea varten olemassa - josko sittenkin...

24. Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    niin että vieläkö ostaisin (elämäni ensimmäiset) nastarenkaat tässä vaiheessa talvea. Kovasti tekisi mieli satulaan, mutta kohtahan siellä pärjäisi ilman nastojakin. Toki onhan ne sitten tulevaa talvea varten olemassa - josko sittenkin...
    Sanoisin että vahva osta! Nastat on tuoneet niin paljon riemua ajeluun, varsinkin maastossa, viimeiset toistakymmentä vuotta. Sitäpaitsi polut pysyvät monesti hyvinä nastarenkaille pitkälle huhtikuuhun täällä pääkalloseudullakin. Mikäs sen hauskempaa kuin kiitää kivikovaa, rullaavaa ja jäistä polkua muiden ulkoilijoiden pysyessä visusti pois liukkailta. Nastarenkaat kestävät vieläpä monta vuotta, kun vaan uusii nastoja välillä. Vaimon pyörässä on vieläkin käytössä -02 Nokian WXC:t
    Alhainen kadenssi - dekadenssi?

Maasturin hyvät nastarenkaat tarkoittaa todellakin että siinä missä jalkamies menee konttaamalla kunnei pystyssä pysy niin pyörällä rentoa ajoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    En itse voisi kuvitellakkaan ajamista näillä viimeviikkoin keleillä ilman nastoja Maasturissa ISP evot , joilla sitä isompi ilo ajaa mitä liukkaampi jäätikkö alla .. Crossarissakin jonkinlaiset nicetrakit, mutta niillä ei näillä keleillä viitti .. On nastarenkaita ja NASTArenkaita , tämän kun pitää mielessä niin ehdoton kyllä renkaitten hankinnalle

ja itse harkitsen maasturin ulkoilutusta, kun tuli haetta selän nitkahduksen vuoks loppuviikoks saikkua ja tuhdimmat särkylääkkeet ... Nostamiset on kielletty, mutta kevyt ulkoilu ei
    -- not fast but furious --

Kolmea edellistä voimakkaasti kompaten. Jos yksi välinehankinta tekee talvipyöräilystä mielekästä ja nautittavaa niin miksi ei?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Maasturin hyvät nastarenkaat tarkoittaa todellakin että siinä missä jalkamies menee konttaamalla kunnei pystyssä pysy niin pyörällä rentoa ajoa.
    Juuri näin. Tätä on vaikea uskoa ellei ole itse kokenut.
    Memento mori

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    Osta. Ice Spikerit alle vaan. Onhan ne arvokkaat, mutta näillä keleillä sen arvoiset.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Aina kannattaa miettiä, mitä nastorenkaiden kustannus vs. sairausloma katkenneen luun tms. vuoksi maksaa. Ja kaiken lisäksi tulee harrastustoimintaan pakkotauko.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Minne tällään ajovalon huomiselle lenkille. Nyt se on telineessään vasemman jarrukahvan alla mutta taidan siirtää sen stemmin vierelle tankoon ylös jos saan tankolaukun vain tarpeeksi alas että valo myös näyttää jotain tiestäkin eikä vain tankolaukun yläosaa valaise. Lisäksi arvon jaksanko ottaa Lupinen painavan akun (ja lampun toki) vai tyydynkö 118 grammaiseen "all-in-one" lamppuun mikä ei taas valaise puolta suomea kerralla mutta ei tarviisi roudata painavaa akkua läpi päivän valoisaan aikaan turhaan. Toisaalta, eipä tuo talvi-nastagume-setuppi niin kevyt anyway ole että siinä enää joku puolen kilon akku paljoo painaisi konkurssissa. Ja tällöin tuosta 118 grammaisesta tulisi mittarivalo kypärään.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •