HephaGiantElectrobikeFillari
Sivu 231 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 131 181 221 229 230 231 232 233 241 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.901 - 6.930 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jost Katso viesti
    Leipäkoneen haltija vauhdissa
    Tykkitorninmäeltä pamahtaa paineita tuleville The LKn tavoittelijoille, paremmaksi on pantava.
    lähtee reenaamaan....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Joo, nyt näkyy. On se hurja.
    On se, on se hurja: https://www.youtube.com/watch?v=lJiLszrc6s4
    Etenkin kohdassa 4.20 vetää vertoja Sepolle. Tai ei nyt sentään...
    onks pakko, jos ei haluu

En mä tarkoittanu, että foorumi taas menisi jumiin, mulla ei tietääksen ole taikavoimaa. Muutkin voi kirjoittaa, vaikka olenki viimeinen postaaja. Tässä lainaus kuvarasteilta:
    niin on näköjään saanut. känny ei suostu päivittämään uusia viestejä jotka tulleet K-U -kuvarastiketjuun Fillarillan postauksen jälkeen.
    kaikissa muissa kokeilemissani ketjuissa päivittää normaalisti. toimiskohan sitten jos Rami poistais ton viestinsä .
    Pitääkö oikeesti poistaa kuvarastiviesti, että kirous poistuu, kun kukaan ei jatka keskustelua edes täällä?
    Märkään viikonloppuun kellään mitään suunnitelmaa? Sunnuntaina voisi olle keliä... Vaikka se keskellä yötä herääminen voi pitää kynnyksen korkealla lähteä...
    onks pakko, jos ei haluu

Sunnuntaina on näillä näkymin lähdössä Kellokoskelta myöhäiset liikkeellelähtijät - mä ja Tonip ainakin. Aikaisintaan kympiltä. Suuntaa ei vielä ole mietitty, mutta Järvenpään kautta varmaankin johonkin 4-6 tuntia.

Sain postattua - ei oo kirousta tässä ketjussa.

Olen kuulolla. Lähdetkö tuolla kuvassasi olevalla "Supersinkulalla"?
    Kiitos sinulle. Demoniolo poistui. Sarvetkin katosi otsalta.
    onks pakko, jos ei haluu

Saattaisin myös olla kiinnostunut sunnuntain aikaisintaan klo 10 lähdöstä. Ennustekin nyt ok.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Sovittiin Tonipin kanssa, että lähdetään sillain et ollaan 10.30 Maalikaupalla. Joku reilu neljä tuntia rauhallista seikkailua tavoitteena. Valoisalla, jopa ajoissa, takas kotona. Suuntaa ei vieläkään tiedetä. Kaikki käy.

Pahalainen. Eilen tuntui että olen kovaa vauhtia toipumassa pienestä viikon vaivanneesta taudista, mutta tämän päiväiselle räkämäärälle ei löydy vertaa ja tauti on nyt nostanut lämmönkin. En taida kyetä mukaan, vaikka tahtotila olisi ollut.
    Lupaan yrittää mukaan, jos näitä aamupäivällä alkavia on toistekin.
    onks pakko, jos ei haluu

Onko ketään lähdössä viikkolenkille huomenna VAKIOAIKAAN?

^Minä olen huomenna lähdössä iskareidensäätölenkuralle varmaan ysin aikaan aamusta tai vaihtoehtoisesti kahden jälkeen iltapäivällä. Pyörin parisen tuntia tässä nurkilla. Fork-95 oli lähdössä seuraksi. Kaupalle en kyllä ihan ysiksi lupaa osua. Mutta jos et muuta keksi, tule siksi aikaa pörräämään meidän kanssa, että XC-retkue saavuttaa Järvenpään.

Toinen vaihtoehto olisi lähteä vasta illemmalla, kun pakastaa vähän enempi. Voisi ehkä olla polut paremmassa kunnossa.
    ertsi muokkasi tätä : 13.12.2014 at 17.10 Syy: Aika-arvontaa
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Ok. Koodailaan aamulla missä mennään.

Aamu menee lasten touhuissa , mutta iltapäivällä pitää johonkin aikaan päästä baanalla. Pitää vielä vääntää noi talvirenkaat alle. Ei
    siä nyt nastoja välttämättä tarvi, mutta pitää saada leviämpää kummia alle.

10.30 kaupalla ok.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

^ baanalla tuli siis käytyä ja talvikausi avattu, pellonkulma, lemmenlaakso ,terhola, hautuumaa.
    Baana oli kyllä aika muhjuista ja runttaamalla paikoin eteenpäin, mutta kyllä niistä talvipoluista vielä hyvät tulee

Juu, mainiota talvipyöräilyä oli tänään.
    Ensin aamu- ja einiinaamuporukka kohtasi ja ajettiin hetki Ertsin perässä lähimetsää, ja kun se lonkka ei enää näyttänyt vaivaavan, väsähdettiin, osa lähti kotiin ja einiinaamuporukka kohti Keravaa.
    Heccu taiteili meille taas keliin sopivat reitit ja se reilu neljä tuntia tuli seikkailtua. Paikoin oli raskasta, mutta synttärikahvit Savion Tebskalla piristi.
    Onnea Tonip: lle! Ja kiitos lenkkiseuralle!

tämmöinen kööri + Timbe oli tänään liikenteessä

paikallaanpyörijät jäivät pyörimään paikalleen ja myöhäisherännäiset lähtivät etelän reissulle

Oli kyllä mukava päästä polkupolkupyörän päälle seitsemän (7!) viikon tauon jälkeen. Pikkasenhan sitä tuli sitten innostuttua, mutta lonkka onneksi kesti ihan hyvin.

Iskareita oli tarkoitus säädellä, mutta alusta toimi kuin ajatus. Pienet röpöt meni kuin soffalla, mutta jämäkkyyttä löytyi kun sitä tarvitsi. Paluuvaimennukset pomputin eteisessä huulille jo aiemmin ja sagin vain laitoin kohdilleen ennen lähtöä. On se Markus vaan aika velho.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Iskareita oli tarkoitus säädellä, mutta alusta toimi kuin ajatus. Pienet röpöt meni kuin soffalla, mutta jämäkkyyttä löytyi kun sitä tarvitsi. Paluuvaimennukset pomputin eteisessä huulille jo aiemmin ja sagin vain laitoin kohdilleen ennen lähtöä. On se Markus vaan aika velho.
    Mitäs muuta noille joustimille tehtiin kuin huolto? Toiveet vissiin ainakin toteutuivat. Paljonkos oot pitäny Pikessä paineita? Vai sägi vaan hyökkäysasennossa 30:iin ja menox ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    menox ?
    Srrrr......

ja Take up

^^Iskari simmattiin ja ilmatilaa muutettiin. Keula simmattiin. Kaikkiaan konkelista tehtiin siis jämäkämpi. Pirusti se myös herkistyi, mutta siihen olisi varmasti auttanut ihan vain huoltokin. Itse alkuun mutisin vain iskarin herkästä pohjailusta ja haikailin keulan herkkyyden perään (johon olisi varmasti ihan vaan huoltokin auttanut). Simmaukset oli marraskuun kamppiksessa, eivätkä kustantaneet siis extraa. Toimii mun ajotyylille näillä poluilla. Eli toiveet toteutuvat ja vähän päälle

Piken paineita en nyt muista, sen taulukon mukaan huulille ja sitten tosiaan sägi 30:een pinnaan.
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

No on se hyvä et on tuollainen paja ihan kulmilla. Ite aattelin Pikestä tiputtaa alajalat pois ja tarkastaa voiteluöljyt sieltä jossain vaiheessa ennen varsinaista ajoa. Reba oli ainakin taannoin tehtaan jäljiltä aivan kuiva. Sitten vaan kokemuksia kartuttamaan.

Oli pikkujouluissa puhetta ajopaidasta.Tämmösen askartelin 100% polyester Stormtech merkiltään ja on laadukas paita.
    Mitoitus normaalia eurokokoa, mulla 179 cm 85 kg L koko hyvä.Hinta 30 eur. sis. kaikki painot verot ja muut.
    Jos joku haluaa hypistellä paita on mulla kotosalla ja mahd. tilaukset yv.

^Hieno on. Persteksti on nerokas juttu, sehän saattaa jopa näkyä repun alta. Mulle yks ämmä.

Huomenna olis ajatus vähän ajella joskus iltapäivän puolella. Että jos joku käy jo aamupäivän puolella, raportteja polkujen kunnosta arvostetaan
    ertsi muokkasi tätä : 19.12.2014 at 19.44 Syy: koko kokoko?

^^Minä otan kanssa yhden. Jos koko pitää arvata, niin M tai L. Koska aikani maantiekledjuja käytettyäni arvostan väljyyttä, niin koko voi olla jopa L.

Viikonlopusta ei vielä tiiä, jouluna ei jouda, mutta joulun jälkeinen aika loppiaiseen asti pyöräilylle tilaa, kun vain säitä olisi.

Jost: voisin tulla testaamaan joku päivä

Timbe: Alunperin oli kai sun sielun tuotoksia tuo "shock over the rocks, rocks over the shocks". Mitä se oikein tarkoittaa? Noin niiku suameks? Ymmärrän kyllä sanat. Ennoo ennen kehannu kysyy, mut nyt on menny estoja vapauttava määrä...
    onks pakko, jos ei haluu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    Timbe: Alunperin oli kai sun sielun tuotoksia tuo "shock over the rocks, rocks over the shocks". Mitä se oikein tarkoittaa? Noin niiku suameks? Ymmärrän kyllä sanat. Ennoo ennen kehannu kysyy, mut nyt on menny estoja vapauttava määrä...

http://dictionary.reference.com/browse/shocks?s=t
    http://dictionary.reference.com/browse/over?s=t
    http://dictionary.reference.com/browse/rock?s=t

http://www.sanakirja.org/search.php?q=shock&l=3&l2=17
    Tästä puuttuu se, että shock = iskunvaimennin
    http://www.sanakirja.org/search.php?q=over&l=3&l2=17
    http://www.sanakirja.org/search.php?q=rock&l=3&l2=17
    Tästä taas puuttuu se, että rock = rock(-musiikki) = rokkaa

Mutta olen sanonut, että sen saa poistaakin. Kunhan silloin olin keksivinäni.

Onkos kukaan tulossa sunnuntai lenkille?

Täälläpäin taitaa polut olla aika jäisiä. Itse taidan huomenna lähteä Espoon lumettomiin maisemiin, jossa paikallinen opas olisi lähdässä Nöykkiöstä klo 11. Eli lähtö Ducatifiatilla kohti Espoota Niittykatu 27:sta klo 10. Jos jotakuta kiinnostaa, niin kaksi nopeinta mahtuu kyytiin.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •