Olisko sit viikonlopun kolmatta lenkkiä suntaina? Haukkutouhut on normisti perstaina ja poikkeuksellisesti larjantaina jonkun *piip* juulun takia...![]()
Jos tarviitte läskeihin kotimaisia Tikan nastoja, kannattaa lukea Nicetrac-topikista viestini.
Sunnuntaille vois kehittää jotain reduilua, täytyy "illa (=tuumailla)
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Oli puhetta sunnuntain makkurilenkistä tai vastaavasta. Mä pääsisin aamusta tai aamupäivällä lähtee. 15.30 jälkeen haluun mennä katsomaan anoppia.
Makkurit hankittu. *piip* mikä tunku oli tsumpossa.
Kas,
punkkua.
Mä taidan ajella huomenna muutaman tunnin kotimaisemissa, pitäis kaataa puu tai pari pihalta.
Ai jaa, jospa mä lähtisin sitten 11 munkkikoskelta ajelemaan jonnekin 3-4h, lähden hitaammalla läskillä liikkeelle.
HC Andersen muokkasi tätä : 20.12.2014 at 17.56 Syy: Aika muutettu kl. 11
tenthirty?
Tässähän kerkiää vaikka purkaa pesumakkinan tai muuten selvittää missontukos ennen starttia.....
Nimim.
vettä lattialla
saa sitä muitakin aikoja ehdottaa...
ykstoistanolinoli ät Munkkikoski? Kerkiää asennusjuoamhuurut huikan haihuat?
Päivänvalo on viime aikoina ollut niiiiiiin harvinaista herkkua että kyllä sitä pitää päästä maistamaan.
kl.11 sopii hyvin
Vähä sama, alko muki maistumaan jouluostoksia tehdessä. Mulle 1100 ok
Edit:eli ok
Tänään munkkikosken maisemissa tuli pyörittyä mettässä ,halawatusti wettä,siirryin ylästöön de saamma hääär vai miten ne ruattalaiset sen sanoo...*noh* silti hauskaa oli,Shimaani tais olla Jumbossa wiininhaku reissulla gu oli portit auki, niingu Horolan Elinalla.
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
Juu ja hra E ajoi aamupäivällä Tiksissä akkunan alta, kun allekirjoittanut suoritti jouluimuroinnin kotona.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Onkos tuo huomenen Munkkikoski nimikkoajelua vai sisältyykö siihen se makkaranpaistoskin. (Kabanossi vattuhillolla, mm-mmmm)
Missäs me meinataan makkaratpaistaa? Jäinksmääkii? Inan verran meni hakuhaukkuilu pitkäksi kun viimoisena vuorossa ollut haukku käytti aikaa enemmän kuin muut yhteensä. Kerettiin kuitennii päivänvalossa pois mettästä. Itsenäiseen työskentelyyn kykeneväiset koirat on välillä vähän haastavia, niinku noi Boucheronit.
Juu! Wuu -Huu!
(kuka klikkas linkkiä?)
^WWuu-huuuu!!!
Haa!
Gotcha...
Mä klikkasin kanssa, mutta vilkasin vain varovasti sormien läpi![]()
Kiellän pälyilleeni silmä kovana...
Kirjanmerkit