http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...246033&lang=fi
Vanha kuvarast Vanhalinnanmäen joen puolella.
Ja alla seuraava "oudot aidat" rasti.
![]()
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...246033&lang=fi
Vanha kuvarast Vanhalinnanmäen joen puolella.
Ja alla seuraava "oudot aidat" rasti.
![]()
ÖRM 2021
Vanha näillä main: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...248831&lang=fi
Uusi rasti:
![]()
juultone muokkasi tätä : 23.11.2014 at 21.58 Syy: Kuvat eivät näkyneet
Olisiko jo aika nytkäyttää hommaa eteenpäin?
Täältä pesee, ehdin vihdoin tälle puolelle kaupunkia...
Litsan mutakuoppa:
Tuttu kyljestään vähän kololle koverrettu kanto polun varressa:
Saakohan tästä selvää...? Apuvalo turhan tiukka spotti...
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Nyt on ollut n i i n vaikeita rasteja... eikä tuostakaan ota selvää. Pah.
Samalla lyhyehköllä polunpätkällä on myös kirveellä/vast. puolittain madallettu poikkijuuri ja ojan ylitys.
Polunpätkä hiekkatien ja parkkialueen välissä. Vettäkin lähettyvillä, muuallakin kuin siellä ojassa.
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Pave on Turun Kuvarastien Herra! Tehkää jotain... mulla ei ole hajuakaan.
Taidan tietää paikan, mutta pitää vielä tervehtyä taudista. Meinasin ite jättää rastin joskus tähän. Voi toki olla että olen väärässäkin.
Vinkit on sen verta hyvät että joku varmaan hakee sen kohta. Muutoin viikonloppuna voin käydä.
Vähän matkan päässä löivät laineet laiturille eilisellä uintireissulla. Saunatkin olivat lämpimänä.
Eeeen löytäny. Ei tosta kuvasta saa oikein tarpeeksi selvää että vois verrata tuolla luonnolliseen vastikkeeseensa.
Tai sitte olen vaan puusilmä.
Jos oli saunoilla myös poreamme, niin sitten lämpiää jo...
Ainakin eilen lämpeni amme, en tosin tuota kokeillut poreiluttaa.
Oli isomman veden pinta tasoittunut kummasti viime kerrasta ja lämpö pudonnut myrskyn jälkeen likemmäs nollaa, kävi luihin.
Näköalatornilta voi ottaa tällekin pätkälle alkuvauhtia, jollei ole häiritsevää poikkiliikettä välissä.
Kanto on suunnilleen puolisen metriä korkea, polun puolelta joku kaivellut lahoavaa puuainesta esiin. On ison veden puolella polkua.
Jokohan?
Nyt vihjeet ovat jo niin tarkat, että tuota ei voi olla löytämättä edes ulkopaikkakuntalainen. Jollei joku hae tänään, niin haen tuon aamusta. Tai ainakin luulen niin
Sen ojan yli menee välillä pattinki ja välillä se on poissa. Oikein ?
ÖRM 2021
Näkötorni on näkemättä, mutta eipä tuossa kauhean paljoa ole liikkumavaraa enää, kun sentään tietää missä torni suunnilleen on...
Onkohan Matti riittävän aikaisin liikkeellä aamulla?![]()
Jos arvaan oikein, niin ajelin sunnuntaina samalla seudulla. Tuollaista kohtaa ei muistaakseni tällä ajamallani polun pätkällä ole, vaikka tämäkin polku on parkkipaikan ja hiekkatien välissä. Ojakin tuolta matkalta löytyy, mutta oli sen verran leveä ja syvä, etten koittanut loikata yli vaan suosiolla tein u-käännöksen.
Taisin tuossa vaiheessa olla parinsadan metrin päässä rastista. Tai sitten arvailen ihan väärää paikkaa![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
Vanha rasti oli näillä main http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...246459&lang=fi
Polun parkkipaikan puoleisessa päässä oleva ja oli niin täynnä vettä, ettei siitä onnistunut loikata kuivana yli. Yritin kuitenkin ...
Ja se pattinki kellui kahtena kappaleena ojassa.
ja uusi joka on sitten helppo tai ei ole. Jos ei ole, niin vihjeitä alkaa tulla.
![]()
MTB 50+ muokkasi tätä : 16.12.2014 at 11.12
ÖRM 2021
1. vihje: tuossa etuvasemmalla oli aikoinaan poikkeuksellisen paloturvallinen savusauna, joka paloi vain kerran.
ÖRM 2021
Sama polkuhan tuo sittenkin oli, mitä jo kertaallen ajelin
Uudesta ei mitään hajua.
Minä ajan pääni jäädyksiin
Näin hienon taidepläjäyksen otin toisesta tornista aamuyön hämärässä. Rasti jäi löytymättä.
Matin historialliset tarinat jos muistaisi, niin tuo palovinkki pitäisi aueta, mutta ei. Pitäisiköhän ajella enemmän idässäkin...
Se sauna paloi jo 70-luvulla ja siitä on jäljellä enää kuoppa.
ÖRM 2021
2.vihje. Etelässä näkyy kello niin valossa kuin pimeässäkin. Pyörä on aseteltu tarkoin itä-länsi suuntaan. Hyvin lyhyt pistopolku loppuu tuohon.
MTB 50+ muokkasi tätä : 17.12.2014 at 11.44
ÖRM 2021
Nyt ei kyllä ole mitään käsitystä rastistaOnko toi fillarin oikealla puolella oleva tumma osa vettä?
3.Vihje: toinen kuvakulma pimeän pohjoisen suunnalta. Kello näkyy kahtena valona yössä.
![]()
MTB 50+ muokkasi tätä : 18.12.2014 at 04.57
ÖRM 2021
4.vihje: olen joskus vienyt tuosta talvella porukkalenkin saaren kiertoon.
ÖRM 2021
On siinä joitakin vuoden ympäri asuttuja mökkejä, mutta ei siellä kukaan tule valittamaan ellei pihaan mene.
ÖRM 2021
Kävin aamulenkillä tarkastamassa rastin. Paikoillaan oli.
Siinä on läheisyydessä on kolme ympäri vuoden asuttua rakennusta. Ainoastaan lähimpänä olevan pienen punaisen mökin, jossa ei asuta juuri koskaan, asukas pyrkii estämään muiden metsässä liikkumisen rakentamalla esteitä polulle. Hän ei kuitenkaan ole se HM.
Pääpolulta on tuon lyhyen pistopolun päähän kuusi reipasta askelta.
ÖRM 2021
Vanha:
Uusi:
![]()
Varahousut kannattaa ottaa tälle rastille mukaan, tai ainakin nippusiteitä.
Kirjanmerkit