ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 84 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 74 82 83 84 85 86 94 134 184 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.491 - 2.520 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti slow Katso viesti
    Kolmekymppinen jos haluaa rentoilla. Vauhti riittää kuitenkin alamäissä varmasti. Siitä sitten isommaksi jos reisissä jerkkua riittää.
    Juu, se tai sitten ovulaatioihme

Liikkuvaa kuvaa FatbikeEspoon Arkiläskilenkiltä.

Tervetuloa mukaan ajelemaan muiden läskien kanssa (saa myös tulla kapeammalla renkaalla, mutta osallistuminen lenkeille on läskinostolupaus ). Enemmän tietoa ja keskustelua Facebook ryhmässä TÄÄLLÄ.

Uskaltaakohan noille lenkeille lähteä rapakuntoisena? Aika haipakkaa tuossa videolla mennään.

OT:
    Itse läskipyöräilijänä en suostu uskomaan/myöntämään, että lajiin kuuluisi videossa soivan kaltainen musiikki millään muotoa. Missään tilanteessa. En millään. :P
    Mistä ootte kaivanu?

Hyi.

EDIT: Ei mene läpi edes huumoriin vedoten.

Paska haisee ja banjot soi. Hienosti peltopätkällä kypärävalo näytti aivan emäaluksen abduktiokeilalta. Oikein mukava video.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kyprok Katso viesti
    Uskaltaakohan noille lenkeille lähteä rapakuntoisena? Aika haipakkaa tuossa videolla mennään.
    Koskaan ei olla ajettu lujaa mutta koko ajan täysiä. Mukaan vaan.

Miten jäsen brilleaux voi tuosta vetää ananaksen aorttaansa? Eikö tietokoneestansa löydy mute-namiskuukkelia? Mää omaani käytän paljon kun niin kovin usein näitten phillarivideoiden ääniraidaksi on laitettu mitäänsanomatonta ja mielenkiinnotonta hevisontaa / vielä huonommin aiheeseen liittyvää teknotikutusta / peräpukamat aiheuttavaa ambientjollotusta.

Bäk tu pisnes. Hyvän rainan laittoi juhine, dänksistä. Ja kiitos kutsusta. Saatampa hyvinkin joskus lähteä Epsooseen riipaksi. Kunnääs jos mää olen jonossa niin ainakaan mun takana ei vauhti ole kovinkaan huima.

Tekipä mieli pistää jalalla koreasti mutta en kehdannut... Onpa terävät spotit valoissa vai näyttääkö vaan vilmillä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Miten jäsen brilleaux voi tuosta vetää ananaksen aorttaansa? Eikö tietokoneestansa löydy mute-namiskuukkelia? Mää omaani käytän paljon kun niin kovin usein näitten phillarivideoiden ääniraidaksi on laitettu mitäänsanomatonta ja mielenkiinnotonta hevisontaa / vielä huonommin aiheeseen liittyvää teknotikutusta / peräpukamat aiheuttavaa ambientjollotusta.

Bäk tu pisnes. Hyvän rainan laittoi juhine, dänksistä. Ja kiitos kutsusta. Saatampa hyvinkin joskus lähteä Epsooseen riipaksi. Kunnääs jos mää olen jonossa niin ainakaan mun takana ei vauhti ole kovinkaan huima.
    No kieli poskessa mä sen ananaksen nykäisin.
    Raina oli ihan jees kyllä.

Mute löytyy kyllä ja on ahkerasti käytössä näillä rainoilla.
    *vieläkin puistattaa*

Jonkun pitäs varmaan avata virallinen fatbike musiikki-ketju...
    I don't want to break these chains

No eikö toi edellinen sitä ole? Näemmä.

Tuosta vois saada official-kamaa:
    http://www.fmej.fi/sivut/etusivu.htm

Hiito.
    Innostuin tanssahtelemaan banJou musiikin tahdissa ja siinä meni sit loppupäivän säät. Saas nährä missä kelissä kotimatka hoituu....

Ei liity mitenkään läskipyöriin, mutta yritin kaivella juutuupista veli Mutiksen Oktooperifiesta-pätkää vuosien takaa vaan en löytänyt. Yritysportaat oli kyseessä ja siinä oli imo mitä onnistunein musavalinta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Hiito.
    Innostuin tanssahtelemaan banJou musiikin tahdissa ja siinä meni sit loppupäivän säät. Saas nährä missä kelissä kotimatka hoituu....
    Tuskin ainakaan huonommassa kuin aamulla..

Ässällä Rouvansa stilettikorot ja väärissä jaloissa kun niin nätisti paistaa. Jatkakoon hän!

Videolla oli metsä joka näytti yhdeltä polulta, video oli varmasti nopeutettu ja musiikki oli härskiä etelän syvä joki fiilistä .... Taattua Läskipyörä-fiilistelyä paitti että mun oli parempi

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Ei liity mitenkään läskipyöriin, mutta yritin kaivella juutuupista veli Mutiksen Oktooperifiesta-pätkää vuosien takaa vaan en löytänyt. Yritysportaat oli kyseessä ja siinä oli imo mitä onnistunein musavalinta.
    Se katosi bittiavaruuteen iäksi.

Kyllä on hyvä fiilis, kun Shokkiterapiassa sain tänään loistavaa palvelua.
    Soitin tänään, että mitenkäs sopii Bluto rds Hopen 135mm etunapaan (tarvis nastakumit vanhoille kiekoille). Tuo näytiille, niin katsotaan sanoi hän ja kaupassa tarjosi mulle itselleen alunperin tekemää adapteria jota vielä vähän viimeisteli
    Nyt voi äkkiseltään vaihdella kiekkoja/kumeja kelin mukaan, oli sitten keulana Bluto tai hiilarijäykkis

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBVespa Katso viesti
    Jonkun pitäs varmaan avata virallinen fatbike musiikki-ketju...
    Tätähän ehdotettiin jossain aiemmin läskipyöräilijöiden tunnusralliksi.

^Asiaa !
    Shimaani muokkasi tätä : 16.12.2014 at 20.33 Syy: Ja jättikokoinen vihreä pallura

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti

Jokusen vuoden jo ollut läskikuumeessa. Tämä tallenne taisi ratkaista pähkäilyn vanhuuden varalle säästämisen mielekkyydestä säästämisen tappioksi.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

kyprok - Varmasti uskaltaa lähteä mukaan. Itsekkin olen ollut viimeaikoina rapakunnossa lenkkien jälkeen. Ja kaikki otoksethan on otettu alamäkeen ajaen . Mutta vakavasti puhuen Fatbike Espoon tarkoitus on ajella rennolla meiningillä ja kun tasoeroja luonnollisesti on, niin hitaampia aina odotellaan kiltisti.

brilleaux - Olen pahoillani musiikkivalinnasta. Americana/bluegrass on salainen perversioni. Oikeasti kuuntelen pelkästään Scooteria ja Metallicaa.

Liikuva shikaani - Kypärän päällä keikkuu sellainen aika terävällä keskustalla varustettu valo, jonka ympärillä on hailakampi halo joka riittää ääreisnäölle. Tangossa puolestaan aika laaja valokeila.

Tässä muuten lisää banjoa ja pekonia jos kiinostaa:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti

http://www.youtube.com/watch?v=Y1st6O1tqII
    Eikö tuossa lauleta, ettei mikään oikein kiinnosta eikä innosta? Ja "ei huvita lähteä lumeen" yms. Sopiiko tuollainen tunnuslauluksi, olin kuvitellut, että Läskeily olisi mukavaa puuhaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juhone Katso viesti
    brilleaux - Olen pahoillani musiikkivalinnasta. Americana/bluegrass on salainen perversioni. Oikeasti kuuntelen pelkästään Scooteria ja Metallicaa.
    Musiikkimakuni on erittäin laaja. Lähes kaikki uppoaa. Myös bluegrass.
    Mutta näemmä yhdistettynä läskipyöräilyyn, mun maunkin rajat tulevat vastaan. :P

Mainittu Rammstein noin yleisellä tasolla sopisi kyllä mun läskeilyyn. Samoin vaikkapa kasari Saxon. Esim. tämä:

Pahoittelut offarista. Ei voi mitään.

Hö, ei oo kukaan tarttunu miun muutama sivu takaperin tarjoamaan vetten päällä ajelu-videoon. Onkse läskikuskeille sitten niin tavanomaista puuhaa
    [ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

kyprok - Varmasti uskaltaa lähteä mukaan. Itsekkin olen ollut viimeaikoina rapakunnossa lenkkien jälkeen. Ja kaikki otoksethan on otettu alamäkeen ajaen . Mutta vakavasti puhuen Fatbike Espoon tarkoitus on ajella rennolla meiningillä ja kun tasoeroja luonnollisesti on, niin hitaampia aina odotellaan kiltisti.
    Kiva kuulla. Olen ehdottomasti mukana heti kun pyörä on ajovalmis ja sitkeä (viikkoja kestänyt) flunssa on ohi. Kiitos tarkennuksesta

Pekkaspäivän fiilistelyjä, kannatti olla ylsässä ny koko päivä aikaa poljeskella
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

Timo, ainut joka oikeasti ajeli vettenpäällä oli Jiesus. Läski kyllä kelluu, mutta ei sillä ole soveliasta ajaa vettenpäällä. Pitäs olla nääs sammutin , kelluliivit ja kulkuvalot. Läskissä.

*nips*
    Tässä muuten lisää banjoa ja pekonia jos kiinostaa:
    Kovasti arvostusta. Myös musiikille. Finger pickin' good.
    Memento mori

Ei ollut pöhkömpi juhonen raina #2. Alussa oli kadenssi varmasti sama kuin banjon tikutus. Onko Espoossa kuvattu?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •