Minulla ei ollut mitään ongelmia saada Pro mallin renkaiden litkuttamisen kanssa , kieltämättä rengas istui aika kovasti vanteelle , mutta 99.7kg massalla pieni painallus kengänpohjalla hoiti tuonkin pulman pois. Useita lenkkejä takana "lähimetsissä" enkä todellakaan kanna varasisuria mukana , talutetaan tarvittaessa ja jumpataan sisätiloissa![]()
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Lieköhän joku trolli vaan.
Kuten satusetä totesi , ilman kuvaa mitään ei ole tapahtunut![]()
Kyl täst on trollit kaukana, kuvat on lähetetty xxl asiakaspalveluun. Eka fatty lenkki ajettu siis eilen, kuvakin taisi olla global fatty ketjussa, siinä seisoskeltiin junaradan varessa Lohjalla. Silloin nauratti, mutta tänä aamuna pyörää puhdistaessa hymy hyytyi, toptube melkein poikki seat tuben vierestä + iso murtuma keskiön yläpuolella. Pyörän fiksaukseen käytetty enemmän aikaa kuin ajamiseen, ja sit tämä, kyl vituttaa.
ohoh..toivotaan että oli yksittäinen maanantai kappale kyseessä
älkää kysykö mistä johtuu väkivalta!! älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma!!
En minä ainakaan trolliksi epäillyt, olisi vain mielenkiintoista nähdä kuva. Toivotaan tosiaan että kyseessä on yksittäistapaus ja että saat uuden rungon nopeasti.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Kuningaslada on kuollut..... Kuka meitä nyt johtaa?
Itse oon ollut samaa mieltä Tankin kanssa. Nyt kuraloskapskakelien seurauksena alkoi toptube ja seatstayt himmentyä ja naarmuuntua ihan silmissä. Kävin Mätänetistä läpinäkyvää korjausteippiä
Se on hiukan joustavaa ja tukevaa, joten ryppyjä ei tule yhtä helposti kuin pakkausteippiin. Eikä juuri näy kun rungon putsaa kunnolla ennen teippamista.
Hyvää palvelua XXL Kalevassa tänään. Liten huolto tehtiin lähes odottaessa.
Läskipyärä!
White pro sai tänään uutta kumia alleen dillinger 5 nastat 4.8x26 tpi 120 sekä kevennys sisureiksi 13f lisäksi poistin toisen Vanne nauhan molemmista keikoista ja leikkasin Vanne nauhaa kapeammaksi. Kokonaisuutenaan pro:n kumit lähti erittäin helposti vanteella ja uudet nousi nätisti.
nuo dillingerit tilasin vahingossa Norjasta en ajatellut tilatessa ettei ole eu maa. Kumit maksoi kuitenkin tulleineen vähemmän kuin xxl.fi kaupasta tosin ei montaa euroa(eikä noita nyt ole saatavanakaan).Satuin tilaamaan erikoistarjous päivänä jonka takia haksahdinkin Norjan kauppaan, tullit oli vajaa 90€ johon kuuluu tuotteessa tuleva tullaus prosentti 4% ja kaiken päälle vielä verot 24%. Kauppana sykkelkomponeter
Joo valmiiksi nastoitetut. Varmaan huomenna illasta ehtii kokeilemaan ellei tule työ esteitä.
juurikin noiden polkujen kunnon vuoksi katselin netistä noita gummeja ja haksahdinkin ostamaan, kun eipä täällä Oulussa hiihtokelejäkään ole.
Nyt saa taas Interceptoria XXL:stä, ja 9.-10.12. hinnasta tippuu 20%. Sopivasti alle kahden tonnin siis jää hinta. Omaani olen ollut tyytyväinen, joten voin suositella.
Eiköhän tuossa ollut selkeä valmistusvirhe jos ekalla ajolla hajos. Samaa runkoa on ainakin kahdessa muussa pyörässä käytössä.
Interceptor oli jo ainakin viikko sitten Tammistossa 1999 jo ennen tätä tarjousta.
Totta kai ja takuu hoitaa kuntoon. Ei epäilystäkään. Jonkin verran ajotaukoa toki tulee.
Hyvä! Montakohan noita muuten on käytössä "foorumilla", mä olen laskuissa pysynyt perässä 2-3 kappaleessa
Ei kannata lähteä, mutta sellaisiakin ihmisiä on. Houkutteleva vehje kyllä, etenkin jos sattuu hyvät alepäivät kohdalle. Isomman eturattaan kun vaihtaa pienemmäksi niin aika valmis paketti. Vai oliko nuo "Chosen"-navat ongelmallisia?
XXXL:n sivuilla kaksi arvostelua (toisesta vain pisteet, sensuroitu?), onkohan nimim. Lähde asialla?
JackOja muokkasi tätä : 09.12.2014 at 10.25
Choseniä käytettiin ainakin Borealiksen ekassa sukupolvessa, uudempia en ole aukonut, mutta luulenpa että samoja ovat. Toimii kunhan joskus irroittaa kasettirungon ja putsaa ja rasvaa. Tiiviste päästää kaiken oravaa pienemmän sisään ja pöly ja hieno kura syövät kynsien hahlot.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Omassa Whitessä on aikapaljon kolhuja ihan hyvä että on umpiputkialumiiniä. Läski on sen luontonen pyörä, että sillä tulee kompuroitua.Takuut ei hae näitä katkenneita runkoja huitsin nevadasta tai osta uusia hampaita. Pitää muistaa myös tämä.
Itse olen myös ainakin kampien kolisevan läskillä huomattavasti 29eria enemmän kiviin, ainakin itse tulee poljettua reilusti enemmän penkistä ja kokeiltua hiukan rohkeammin vaikeita/ahtaita paikkoja. Orkkis isososen eturattaan 4piikkiä murskasin jo ensi lenkeillä ja tilalle laittamaani BBG bashringin taitoin seuraavallakunnon rinkulan ainakin itselleni tarvitsen rattaiden suojaksi . Itse runko on kyllä vielä säästynyt kolhuilta.
Itsellä kanssa alussa kolisi kammet aika urakalla joka paikkaan ja asiaa kaverin kanssa tarkemmin tutkaillessa huomasimme, että White Prossa ainakin on reilun sentin matalampi keskiö kuin esim Trekin Farleyssa. Bashringiä en itse ole vielä kaivannut, vaikka pari osumaa onkin iso ratas saanut. Katselleen tarvetta sitten uusiksi, kun olen saanut kiinni sen pienemmän rattaan, kun siirryn 1x10 voimansiirtoon ja alkaa olla kilsoja tuolla takana..
Krossikommuuni / Syöte MTB
Mä laitoin pikkurattaalle tuon Absolutin 28T NW ja ison paikalle pitää tilata tosiaan kunnon bashring
Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen Pro malliin, pikku tuunausten jälkeen. Kaikki "ylimääräinenkin " löysi kierrätyskohteen.
Kirjanmerkit