ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 36 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 34 35 36 37 38 46 86 136 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.051 - 1.080 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Kuuluuko tuohon asennus?
    Suorittavat ensihuollon yhteydessä, joten maksuton. En noista keskiöistä ymmärrä mitään, taitaa olla useampia noitakin tarjolla, pitää etsiä se sopiva.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lähde Katso viesti
    Voi paska, hiilari White napsahti poikki ekalla lenkillä. Joten tarkkailkaa niitä runkojanne murtumien varalta.
    Pics or it didn't happen
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Minulla ei ollut mitään ongelmia saada Pro mallin renkaiden litkuttamisen kanssa , kieltämättä rengas istui aika kovasti vanteelle , mutta 99.7kg massalla pieni painallus kengänpohjalla hoiti tuonkin pulman pois. Useita lenkkejä takana "lähimetsissä" enkä todellakaan kanna varasisuria mukana , talutetaan tarvittaessa ja jumpataan sisätiloissa
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Suorittavat ensihuollon yhteydessä, joten maksuton. En noista keskiöistä ymmärrä mitään, taitaa olla useampia noitakin tarjolla, pitää etsiä se sopiva.
    135€ osat ja asennus, älä vaivaa päätäsi enempää. Hyvä diili, case closed.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Voi paska, hiilari White napsahti poikki ekalla lenkillä. Joten tarkkailkaa niitä runkojanne murtumien varalta.
    Ei lohduta, mutta tiedän miltä tuntuu. Toivotan nopeaa takuukäsittelyä ja parempaa onnea!

There can be only one.

Lieköhän joku trolli vaan.

Kuten satusetä totesi , ilman kuvaa mitään ei ole tapahtunut

Kyl täst on trollit kaukana, kuvat on lähetetty xxl asiakaspalveluun. Eka fatty lenkki ajettu siis eilen, kuvakin taisi olla global fatty ketjussa, siinä seisoskeltiin junaradan varessa Lohjalla. Silloin nauratti, mutta tänä aamuna pyörää puhdistaessa hymy hyytyi, toptube melkein poikki seat tuben vierestä + iso murtuma keskiön yläpuolella. Pyörän fiksaukseen käytetty enemmän aikaa kuin ajamiseen, ja sit tämä, kyl vituttaa.

ohoh..toivotaan että oli yksittäinen maanantai kappale kyseessä
    älkää kysykö mistä johtuu väkivalta!! älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma!!

ja sit tämä, kyl vituttaa.
    Ei tietty ollenkaan hyvä juttu. Mutta hiukan kuitenkin tuuria kun ei särkynyt niin että kesken ajon jotain kokonaan irtikatki. Vaikka emäputki rungosta hyvässä alamäessä.

En minä ainakaan trolliksi epäillyt, olisi vain mielenkiintoista nähdä kuva. Toivotaan tosiaan että kyseessä on yksittäistapaus ja että saat uuden rungon nopeasti.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Kuningaslada on kuollut..... Kuka meitä nyt johtaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Kaikkiin kohtiin, joissa letkut osuvat runkoon. Ovat hetkessä valkoiset. Lisäksi viistoputken alapintaan. Ite en oo suojaillut hiilarirunkoja millään. Ajettavaksi ne on tehty.
    Itse oon ollut samaa mieltä Tankin kanssa. Nyt kuraloskapskakelien seurauksena alkoi toptube ja seatstayt himmentyä ja naarmuuntua ihan silmissä. Kävin Mätänetistä läpinäkyvää korjausteippiä
    Se on hiukan joustavaa ja tukevaa, joten ryppyjä ei tule yhtä helposti kuin pakkausteippiin. Eikä juuri näy kun rungon putsaa kunnolla ennen teippamista.

Hyvää palvelua XXL Kalevassa tänään. Liten huolto tehtiin lähes odottaessa .
    Läskipyärä!

White pro sai tänään uutta kumia alleen dillinger 5 nastat 4.8x26 tpi 120 sekä kevennys sisureiksi 13f lisäksi poistin toisen Vanne nauhan molemmista keikoista ja leikkasin Vanne nauhaa kapeammaksi. Kokonaisuutenaan pro:n kumit lähti erittäin helposti vanteella ja uudet nousi nätisti.
    nuo dillingerit tilasin vahingossa Norjasta en ajatellut tilatessa ettei ole eu maa. Kumit maksoi kuitenkin tulleineen vähemmän kuin xxl.fi kaupasta tosin ei montaa euroa(eikä noita nyt ole saatavanakaan).Satuin tilaamaan erikoistarjous päivänä jonka takia haksahdinkin Norjan kauppaan, tullit oli vajaa 90€ johon kuuluu tuotteessa tuleva tullaus prosentti 4% ja kaiken päälle vielä verot 24%. Kauppana sykkelkomponeter

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jakke81 Katso viesti
    White pro sai tänään uutta kumia alleen dillinger 5 nastat 4.8x26 tpi 120 sekä kevennys sisureiksi 13f lisäksi poistin toisen Vanne nauhan molemmista keikoista ja leikkasin Vanne nauhaa kapeammaksi. Kokonaisuutenaan pro:n kumit lähti erittäin helposti vanteella ja uudet nousi nätisti.
    nuo dillingerit tilasin vahingossa Norjasta en ajatellut tilatessa ettei ole eu maa. Kumit maksoi kuitenkin tulleineen vähemmän kuin xxl.fi kaupasta tosin ei montaa euroa(eikä noita nyt ole saatavanakaan).Satuin tilaamaan erikoistarjous päivänä jonka takia haksahdinkin Norjan kauppaan, tullit oli vajaa 90€ johon kuuluu tuotteessa tuleva tullaus prosentti 4% ja kaiken päälle vielä verot 24%. Kauppana sykkelkomponeter
    Kerrohan sitten ensituntemuksia kun ehdit ajamaan. Oulun polut on nyt oivallisessa nastarenkaan testauskunnossa!

Oliko renkaat valmiiksi nastoitettu?

Joo valmiiksi nastoitetut. Varmaan huomenna illasta ehtii kokeilemaan ellei tule työ esteitä.
    juurikin noiden polkujen kunnon vuoksi katselin netistä noita gummeja ja haksahdinkin ostamaan, kun eipä täällä Oulussa hiihtokelejäkään ole.

Nyt saa taas Interceptoria XXL:stä, ja 9.-10.12. hinnasta tippuu 20%. Sopivasti alle kahden tonnin siis jää hinta. Omaani olen ollut tyytyväinen, joten voin suositella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Latati Katso viesti
    Nyt saa taas Interceptoria XXL:stä, ja 9.-10.12. hinnasta tippuu 20%. Sopivasti alle kahden tonnin siis jää hinta. Omaani olen ollut tyytyväinen, joten voin suositella.
    Ei kai sellaista uskalla ostaa?

Voi paska, hiilari White napsahti poikki ekalla lenkillä...

Eiköhän tuossa ollut selkeä valmistusvirhe jos ekalla ajolla hajos. Samaa runkoa on ainakin kahdessa muussa pyörässä käytössä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    No meikä osti, kuten viestistäni oli pääteltävissä. Hyvä on, ei ole vielä katkennutkaan kertakaan

Interceptor oli jo ainakin viikko sitten Tammistossa 1999 jo ennen tätä tarjousta.

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Ei kai sitä nykyään uskalla mitään ostaa jos tuolle linjalle lähtee, että jos löytyy yksikään hajonnut niin ei voi ostaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Eiköhän tuossa ollut selkeä valmistusvirhe jos ekalla ajolla hajos....
    Totta kai ja takuu hoitaa kuntoon. Ei epäilystäkään. Jonkin verran ajotaukoa toki tulee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Latati Katso viesti
    No meikä osti, kuten viestistäni oli pääteltävissä. Hyvä on, ei ole vielä katkennutkaan kertakaan
    Hyvä! Montakohan noita muuten on käytössä "foorumilla", mä olen laskuissa pysynyt perässä 2-3 kappaleessa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Ei kai sitä nykyään uskalla mitään ostaa jos tuolle linjalle lähtee...
    Ei kannata lähteä, mutta sellaisiakin ihmisiä on. Houkutteleva vehje kyllä, etenkin jos sattuu hyvät alepäivät kohdalle. Isomman eturattaan kun vaihtaa pienemmäksi niin aika valmis paketti. Vai oliko nuo "Chosen"-navat ongelmallisia?

XXXL:n sivuilla kaksi arvostelua (toisesta vain pisteet, sensuroitu?), onkohan nimim. Lähde asialla?
    JackOja muokkasi tätä : 09.12.2014 at 10.25

Choseniä käytettiin ainakin Borealiksen ekassa sukupolvessa, uudempia en ole aukonut, mutta luulenpa että samoja ovat. Toimii kunhan joskus irroittaa kasettirungon ja putsaa ja rasvaa. Tiiviste päästää kaiken oravaa pienemmän sisään ja pöly ja hieno kura syövät kynsien hahlot.

There can be only one.

Omassa Whitessä on aikapaljon kolhuja ihan hyvä että on umpiputkialumiiniä. Läski on sen luontonen pyörä, että sillä tulee kompuroitua.Takuut ei hae näitä katkenneita runkoja huitsin nevadasta tai osta uusia hampaita. Pitää muistaa myös tämä.

Itse olen myös ainakin kampien kolisevan läskillä huomattavasti 29eria enemmän kiviin, ainakin itse tulee poljettua reilusti enemmän penkistä ja kokeiltua hiukan rohkeammin vaikeita/ahtaita paikkoja. Orkkis isososen eturattaan 4piikkiä murskasin jo ensi lenkeillä ja tilalle laittamaani BBG bashringin taitoin seuraavalla kunnon rinkulan ainakin itselleni tarvitsen rattaiden suojaksi . Itse runko on kyllä vielä säästynyt kolhuilta.

Itsellä kanssa alussa kolisi kammet aika urakalla joka paikkaan ja asiaa kaverin kanssa tarkemmin tutkaillessa huomasimme, että White Prossa ainakin on reilun sentin matalampi keskiö kuin esim Trekin Farleyssa. Bashringiä en itse ole vielä kaivannut, vaikka pari osumaa onkin iso ratas saanut. Katselleen tarvetta sitten uusiksi, kun olen saanut kiinni sen pienemmän rattaan, kun siirryn 1x10 voimansiirtoon ja alkaa olla kilsoja tuolla takana..
    Krossikommuuni / Syöte MTB

Mä laitoin pikkurattaalle tuon Absolutin 28T NW ja ison paikalle pitää tilata tosiaan kunnon bashring

Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen Pro malliin, pikku tuunausten jälkeen. Kaikki "ylimääräinenkin " löysi kierrätyskohteen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wekkuli Katso viesti
    Interceptor oli jo ainakin viikko sitten Tammistossa 1999 jo ennen tätä tarjousta.
    Se oli "supersunnuntaitarjous". Sitä seurasi kolmen päivän "ystävämyynti", jossa sai 25 prosenttia alennusta "tarjoushinnasta" eli 2499 eurosta...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •