Aika samanoloiset fiilikset, varsinkin nyt, kun on muitakin alustoja kuin PC. Ajoin viime keväänä muutaman kerran sitä Macilla VM waren kanssa. Mac kävi pirun kuumana ja watit oli siinä varmasti kovemmat kuin itsellä.
Nyt Mac natiivi ohjelma toimii kohtalaisesti, joskin softa on ainoa, joka on pakottanut minut boottaamaan Macin. Softassa on kyllä sitä(kin) kautta paljonkin viilattavaa.
Tykkään kyllä tuntumasta trainerissa (vanhempi malli), selkeästi parempi kuin Tacxin halppis mistä minulla on aiempaa kokemusta.
Huonot puolet minulle on oikeastaan Garminin kautta, eli ei tue suoraan wattisiirtoa mittariin, .fit filet ei kelpaa Garmin connectille. Tästä syystä siirrän ne koneen kautta Stravaan, jossa analysointi on helppoa.
Itse olen ajellut lähinnä liigan ajoja ja sitten Livenä muutamia pätkiä. Koska olen joskus lähtenyt sufferfestin kelkkaan niin olisi hienoa jos näitäkin pystyisi rakentamaan Bkooliin. Itseasiassa väsäsin jo Angelsia vastaavan mäki-intervallin testattavaksi ja pitäisi vielä tehdä muitankin jos saan ne toimimaan. Strukturoituun harjoitteluun livet ja liigat on itselleni hankalia, kun en pysty välttämään kiusausta ajamaan kilpaa

Kirjanmerkit