GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 74 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 64 72 73 74 75 76 84 124 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.191 - 2.220 / 5219

Aihe: Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

Lankesin sitten minäkin OneUpin synttäritarjoukseen ja tilasin 30-piikkisen eturattaan ja 42-piikkisen takarattaan. Saapahan nyt sitten vihdoin ja viimein sen kauan kaivatun ryömintävaihteen.

Onko muilla kokemuksia miten takarattaan koon kasvatus vaikuttaa ketjuihin? Mulla on nykyään edessä 32, joten siitä lähtee pari piikkiä pois, mutta vastaavasti taakse tulee 6 lisää eli lopputuloksena piikkien lukumäärä kasvaa neljällä. Ylettyyköhän nykyiset ketjut vai pitäisikö tilata saman tien varmuudeksi uudet ketjutkin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mxv Katso viesti
    ... Ylettyyköhän nykyiset ketjut vai pitäisikö tilata saman tien varmuudeksi uudet ketjutkin?
    Jos et ole lyhentänyt niin pitäisi ylttää, muuten ei. Mä laitoin uudet ketjut ja ne oli mittauksen mukaan puol lenkkiä lyhkäset. No, ei se häkki nyt tapissa kuitenkaan ole.

Ketjut on lyhennetty SRAMin ohjeen mukaan, joten uusiksi menevät. Sen kyllä näki ihan silmämääräisestikin kun kävin tutkimassa pyörää tarkemmin. Vaihtaja painuu melkein ääriasentoonsa jo nyt, joten lisäpiikeillä ei tule ketjut mitenkään ylettämään.

Voi hitto. Jäätynyt voimansiirto aiheutti tänään sen, että piti ajaa koko lenkintapainen isolla eturievällä. Eihän se kovin pahalta tuntunutkaan. Toki 38T on liikaa hitaaseen möyrintään ja tekniikkakinkamiin, mutta silti. Ja minä kun luulin, että ihan hetkeen ei tarvitsisi päivittää mitään.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

^Mutikselta 32T Ovulaatioratas niin elämä hymyilee, pyörä ja lompakko kevenee.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    ^Mutikselta 32T Ovulaatioratas niin elämä hymyilee, pyörä ja lompakko kevenee.
    Nomuttakun! Vanhatkin toimii. Toisaalta pässi pitäis saada. Jos mä ny jostain syystä heittäisin mutista setelillä, niin tarviiko tommonen pervoilusoikio ohjurin kaveriksi?

There can be only one.

^ valmistajan sivuja kun hän tiirailee niin huomaa että ei. Sanovat että hc ryskynryskyn enskassa ehkä. Sen sijaan 10-ketju on pakollinen.

mullakin vaijerinkuoreen on päässyt kosteutta notta alkulenkistä piti oikein vääntää että sai pykälää vaihdettua. Tokeni se siitä kummiskii.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Nomuttakun! Vanhatkin toimii.
    Eihän se ole mikään este, vanhat voi aina säilyttää bäkuppina jos joskus sattuisi tarviimaan

Toisaalta pässi pitäis saada. Jos mä ny jostain syystä heittäisin mutista setelillä, niin tarviiko tommonen pervoilusoikio ohjurin kaveriksi?
    Ei se ohjureita tartte, mää oon vuoden päivät ajanu 1X9 NW setupilla kahessa pöörässä ja kerran on tainnu ketjut lähteä edestä, vaihtajina Saint.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Etuvaihtajan saa hyvin auki kusemalla. Toimii myös takavaihtajaan. Urealla ne lentokentätkin pidetään sulana. Mutta yksi vihree tai musta olis vielä vapaana. ...tu minä mikään sisustusarkkitehti ole, joka kaikki värit osaa ulkoa.

Eipä tullu toi mieleen eilen kun vaihdevipu jääty ja jouduin ajamaan sinkulana...jos vaikka tohonkin toimis

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Etuvaihtajan saa hyvin auki kusemalla. Toimii myös takavaihtajaan. Urealla ne lentokentätkin pidetään sulana. Mutta yksi vihree tai musta olis vielä vapaana. ...tu minä mikään sisustusarkkitehti ole, joka kaikki värit osaa ulkoa.
    Heij sie interjöör arkiteht, saapiko niitä sinisenä?

mutanaama Guest
    Nyt ei ne nuoret, nyt ei ne nuoret, osaa kunnolla kustakaan. Kiitos Ellmerille silloin joskus viime vuosikymmenellä

mutanaama Guest
    @kemizti, Saa toki. Se vaan on musta tai vihree

^asia kunnossa, mustaa voisi koepolkaista.. kjehkjeh, saako postitettua mustaa manseen? Yv@fb?

mutanaama Guest
    Musta tuntuu kohta kemiztin koivissa. Jos Tankkikin tollasen haluaa, niin tarjolla olisi vielä sateenkaaren kirjoista se vihreä.

Se ei yhtään sovi mun pyörään.

There can be only one.

mutanaama Guest
    Entäs sitte?

Tarpeeks kun viiraa päässä, niin pesee tehdasvärin pois ja värjää haluamakseen
    petjala muokkasi tätä : 02.12.2014 at 07.46

^^^Siinäpä mahtava syy päivittää muitakin osia. Mullekkin tulee vihree kultaseen Muklukkiin ja siihen se sopii ainakin tai sitten värjään Muklukkini vihreeksi.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Se ei yhtään sovi mun pyörään.
    Sullaha on sellane Värien_Kakofonia(tm) ettei yks vihree ratas tunnu lähinnä missään..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Sullaha on sellane Värien_Kakofonia(tm) ettei yks vihree ratas tunnu lähinnä missään..
    Oishan tossa yhet vihreet polkimet, stonga ja tolpan kiristin ja kasa avaruudettimia...

There can be only one.

Mitä sä siinä sit valitat, valmis värikoodaus.

Noku se ratas on ihan pikkuisen eri sävyinen! Ja mä tykkään mun mustasta stongasta...

There can be only one.

mutanaama Guest
    Vihree meni jo

Noku se ratas on ihan pikkuisen eri sävyinen! Ja mä tykkään mun mustasta stongasta...
    Mä voin kyllä poistaa sulta stongan, sikäli että se oli 20/20..?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Mä voin kyllä poistaa sulta stongan, sikäli että se oli 20/20..?
    Et voi.

There can be only one.

mutanaama Guest
    Noi ovaalit meni aika ripeesti, eikä mullekaan jääny yhtään varalle. Tarviiko ees on taas ihan eri juttu. Mutta olen nyt kuitenkin tilaamassa noita uudelleen, ellei kotomaassa ole jo tarjontaa.

Sairanen jäi vahingossa ilman ja mäkin tarttisin toisen, niin ainakin pari olis tillauksessa. Tarviiko joku muu viälä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Noi ovaalit meni aika ripeesti, eikä mullekaan jääny yhtään varalle. Tarviiko ees on taas ihan eri juttu. Mutta olen nyt kuitenkin tilaamassa noita uudelleen, ellei kotomaassa ole jo tarjontaa.

Sairanen jäi vahingossa ilman ja mäkin tarttisin toisen, niin ainakin pari olis tillauksessa. Tarviiko joku muu viälä.
    Kiinnostaa, mutta sopiiko ne tohon mun spessuun? Sram X01 1x11 ja sit noi pedaalikoodit onkin mulle ihan hepreaa.

Onko kellään Whiten läskiin sopivaa ehjää kampisettiä myynnissä, kaipuu olisi kova. Mitä halvempi, sen parempi.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Mä voin ottaa yhen trattaan. Olikos niitä mitä värejä ja mikä koko sopisi parhaiten mun pitkille koiville?

There can be only one.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •