Mullon 32/20. Asun tasamaalla, vaan on tuolla tullut käytyä mäkisemmissäkin paikoissa. Laittaisin taakse 21 nyt talveksi, jos keksisin mistä sen saisin.
Mullon 32/20. Asun tasamaalla, vaan on tuolla tullut käytyä mäkisemmissäkin paikoissa. Laittaisin taakse 21 nyt talveksi, jos keksisin mistä sen saisin.
^Kokeilempa siis 18 ja 20 piikkisiä.
Fillari on Mukluk3 2014 ja keskiölaakerit oireilee etenkin vetopuolelta eikä vassujen vaihto näytä auttavan. Mitä siis tilalle? Sais kestää enemmän kuin tonnin.
Surly tekee ainakin 22t asti sinkularattaita. Itse tilasin 21t rattaan www.bike24.com :sta mutta postikulut on melko suolaiset jos ei muuta tilattavaa ole.
Sopisko tämä..
The end of the road is just the beginning...
^tilaanpa siis sellaisen. Eikös ihan normi 68/73mm käy jos ottaa väliputken vanhasta leekeristä?
^Sarja sisältää noi kaikki tarvittavat osat.
Vai meinasitko että hommais laakerikaupasta
Pelkät konelaakerit?
^Toimi tottakai. Ajossa tällä hetkelläkin.
Viimeiseen tungin Motorexin 2000 pölysuojien sisään ja laakerin taka puolelle reilusti, kun jostain kummasta saa aina vettä sisäänsä vaikka onkin se väliputki. Mun lähikaupasta saa ainakin Motorexiä https://www.bike-components.de/en/Mo...radfett-p8199/
Puol vuotta tuntuu menevän rahisematta hikiseen alkuperäisenä. Toinen menee aina eka, mut en kuollakseni muista kumpi no eipä sillä sinänsä väliä.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Mä en käytä sitä keskiömuhvia, lisäksi mulla on porattuna 5mm reikä keskiön alle, ei tiivisty kosteus> kestää laakerit pidempää.
^reiän meinaan minäkin porata. Oli nimittäin jonkin verran ylimääräisiä veden tuomia partikkeleita keskiössä. Sinänsä ei ihme kun kesällä joutui Pöyrisjärvellä uittamaan fillaria 1,5km yhteen pötköön.
Juu mullakin porattu reikä.Viimeksi kun otin keskiön auki niin oli siistissä kunnossa ja ei ollut muhvissa vettä.
Jepu, tattista vinkeistä.
Sepä se juuri hankintaa hidastaa, että muulle ei nyt ole tarvetta ja tuota surlyä en ole järkevillä postareilla läytänyt. Onnionnikin myy omaansa, mutta samoin kulut on suuret... SturmeyArcherin kohdalla en löytänyt intensiivisen 9 minuutin googletuksen jälkeenkään tietoa, onko se leveäkantainen vai kapoinen vai mikä se on.
Urpo ajatus Salsalta, kun eivät ole valmiiksi porannut ainakaan 14 malliseen Muklukkiin. Vettähän sinne keskiiöön kertyy se on selvä. Saavuttaako keskiomuhvin käyttämättömyydellä jotain parannusta GXP laakerien kestävyyteen edellyttäen, että rungossa reikä?
Kysäsempä samalla takuu vaikutusista piiruuttani, poraamisen suhteen, kun seuraavan kerran Toikkaa jaksan pommittaa puhelimella muiden asiotten tiimoilta.
Endless ja Rennen tekevät ainakin shimanon vapaarattaaseen käyviä sinkularattaita myös 23t / 24t / 25t.
En tiedä millaisia ovat ja mistä tällähetkellä saap. Kuukkeli kertonee.
^^Oho mikä kesto. Ei mulla ole missään rungossa kestänyt priimana yli puolta vuotta vaikka on reikä ollutkin tosin putki on ollut välissä. On silti rasvan lisäyksellä ja puhdistuksella saanut jotenkin toimimaan noin vuoden.
Meinasin viimeks, ku laakerit vaihdoin kairata sen reijän, mut unohdin. No yks homma veteissä eli hillitsen porani vielä.
Enpä ole tuommoiseen keskiöreikään törmännyt. Kieltämättä seisova vesi happanoo. Sinne vaan alimpaan kohtaan ränni niin kuin soutuveneessä? Laittakees kuva.
Meikäläisen Muklukissa näyttää olevan keskiön alla reikä, liekkö itse Toikka porannut ko. reiän jos noissa ei kerta oletuksena sellaista ole.
t. Janne
Poistin Jampasta mekaaniset BB7 jarruttimet. Tilalle laitoin Roselta melko edukkaasti hankkimani SLX:t, eteen vaihoin vielä 180 mm levyn.
Kyllähän nuo tuntuu pysäyttimiltä ainakin tuossa omassa pihassa tehtyjen sisäänajojarrutusten perusteella. Ei ollu kovin kaukana ettei ois jääny vaihtamati, viikonloppuna meinasin ajaa auton alle kun BasgadBreikid7 oli jäässä kun en ollut öliyä yhtään naruihin laittanu. Takaletku pitää vielä uittaa rungon sisään, kunhan 20/20 tulee ja näkee sitten letkujen oikeen mitan.
Näinkin kummallisesta asiasta on joristu. Ragleyllä kuuluu perus toimitukseen.
OT
Kaadoin eilen huoltopuuhissa hiilaritäpärin katolleen ja kas, jostain lirahti lattialle pari desiä mustaa mönjäistä vettä. Viitsisköhän porata...
/OT
Mun 2013 mallin alumiini Beargreasessa ja 2015 mallin Blackborowssa oli reiät keskiön muhvin alla ihan suoraan paketista vedettäessä.
Mikähän lie syy siihen että Muklukista jostain syystä olisi jäänyt se pois.
Ihan kannattava lisä varsinkin ulkona pyöräänsä säilyttäville. Kerran tuli vastaan tapaus jossa oli takahaarukan putkissa ja keskiössä ollut vettä ja pakkaset olivat tehneet tehtävänsä. Muodostunut jääpala oli halkaissut turvotessaan rungon sisältä ulospäin.
Oli vähän mahdotonta yrittää mitään valmistusvirheväitteitä komppailla kun putket olivat selkeästi turvonneet normaalin halkeamisen sijasta.
Eipä ole Moonlanderissakaan vakiona reikää.
Make war, then love.
Omassakin Fattyssa jarrut väärin päin. Onkos noiden puolien vaihtamisessa iso homma vai pitääkö viedä jonnekin laitettavaksi ja tingata hinta sitten myyjältä? Mitään normaaleja kummempia työkaluja ei ole. Jarrut Avidin Elixirit.
Kirjanmerkit