ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 228 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 128 178 218 226 227 228 229 230 238 278 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.811 - 6.840 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    näkykös Jepualla susia?

Ei näkyny, mutta hirvi lähti ryteiköstä kun avidit vinku. Jepuansusi st:ssä tulee aikaisemmasta asuinpaikasta täällä järvenpäässä😉 viittaa toki pohjamaallekin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Ei näkyny, mutta hirvi lähti ryteiköstä kun avidit vinku. Jepuansusi st:ssä tulee aikaisemmasta asuinpaikasta täällä järvenpäässä😉 viittaa toki pohjamaallekin.
    oukkisdoukkis, ei varmaan ihan sattumalta ole Jepuankatua Jäkessä, joku vrkmies sieltä kotoisin tms

Neuvottelua metsän läpi ajelusta.

Pikkujouluja täytyy katella miten käy kun ei vapaita vklliä hirveesti oo ja osa niistäkin säävarauksella.

Laitetaan vielä reikä maassa eikä ihan niin pieni mitä kuva antaa ymmärtää. Viitisen metrii tiputusta arviolta.

On varmaan viisainta ajella pikkujouluajelut Jäkessä, niin ei tarvitse huolehtia fillareista.Tiedustelen tänään tuon saunatilanteen.

Mukavaa pikkupakkasta jo illaksi luvassa. Onko kukaan lähdössä illan pimeälenkille tänään?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Joo tulossa ollaan. Kiire, mut ehdin ehkä just 17.31

Pikkujoulut la 29.11 klo 15 Kuusijärvellä.Vaihtoehto 1: sauna ja avanto yleisövuorolla , käytössä savu-ja sähkösaunat. Saunan jälkeen kotaruokailu esim. kiusaus,salaatit, leivät jne..omat juomat, kota käytössä klo 21:een. Tälle paketille hinta n. 25-30 e per lärvä.Vaihtoehto 2 priva savusauna 2 h 240 EUR + ruoat ja kotavuokra. Tuottaako jollekkin tuo saunominen yleisövuorolla ongelmaa? En usko että on mitään tungosta la ip. ja tuo kota on siis privakäytössä ja sinne menee tusinan verran kuikeloita pyöräilijöitä helposti. Vastailkaa Mahd. pian niin voidaan lyödä lukkoon jos natsaa.

^mukana olen. Kannatan vaihtoehto 1:stä. Luulisin että muut yleisövuorolaiset häiriintyvät enemmän meistä kuin me heistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jost Katso viesti
    Pikkujoulut la 29.11 klo 15 Kuusijärvellä.
    Uittu! Juuri kalenteria tutkineena huomasin olevani keikalla, kellonajasta en vielä tiedä mutta todennäköisesti alkuillasta. Iltariennoissa siis.

No ei tainnut mitään suurta hypetystä saada tuo pikkujouluehdotus.Onko vika päivässä tai paikassa vai molemmissa? Ehkäpä sitä sitten saunotaan kotona ja pureskellaan kynsiä

pikkujouluehdotus, pureskellaan känsiä
    illalla pakolliset pileet hesassa mutta lenkuran vois keritä ajaa.

ehdin ajaa tän polun kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.

Kotieläin (isolla) muuttuu keskenkaisen koiraksi (pienellä).

Arvoisa Kotieläimen Ulkoiluttaja eli AKU.

No ei tainnut mitään suurta hypetystä saada tuo pikkujouluehdotus.Onko vika päivässä tai paikassa vai molemmissa? Ehkäpä sitä sitten saunotaan kotona ja pureskellaan kynsiä
    EIEIEI. Tullaantullaan.

^No sitten nimiä listaan keitä on tulossa, kolmisin on vissiin sama syödä vaikka Lissun grillillä. Ruoat ja paikat pitäs varata.

^No sitten nimiä listaan keitä on tulossa, kolmisin on vissiin sama syödä vaikka Lissun grillillä. Ruoat ja paikat pitäs varata.
    Vaihtoehto 1 parempi. Tulossa ollaan.

Millonkas osallistujamäärä pitää ilmoittaa?

Ja minä olen tulossa, ykkönen on ykkönen.
    ertsi muokkasi tätä : 21.11.2014 at 15.51
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Varasin nyt sen kodan. Safkaajat lupasin ilmoitella myöhemmin...

Sain regattua foorumille joten fourtour, voit quotata naapurini -> Tonip tästä lähtien.
    Voisin laittaa omat sykkeeni järven ympäri reitistä mutta kuka nyt niitä jatkuvasti välillä 170-190 olevia sykkeitä haluaisi katsella.
    Ja näin aloittelevalle harrastelijalle tuo järven kierto oli kyllä elämys joita toivottavasti tulee lisää ja paljon. Ei muuta kuin "yläketjua kireelle".

Nimi listaan, päivälle 29.11 ja yhteissaunaan. Lenkki ennen saunaa sopii myös kuvioon.

Pitäkää hyvät pikkujoulut! Itse olen muuttohommissa auttelemassa ja illalla synttäreillä. Mahdollisesti illalla ollaan tuossa keskustassa nauttimassa sihi juomaa jos oikein hurjaksi menee

Huomenissa pitäs ilmoitella pikkujoulun ruokailijat.Tuomas,Ertsi,Javal,Kasari,ToniP ja Minä.Mites muut? Minun kyydissä pääsee ainakin 4 kuusikselle ja jos käyttäytyy hyvin myös takas.Tuomas varannut jo etupenkin.

Huomenissa pitäs ilmoitella pikkujoulun ruokailijat.Tuomas,Ertsi,Javal,Kasari,ToniP ja Minä.Mites muut? Minun kyydissä pääsee ainakin 4 kuusikselle ja jos käyttäytyy hyvin myös takas.Tuomas varannut jo etupenkin.
    No hyvä, että vapaaehtoisia kuskeja. Varaa mulle sitten takapenkki mennen tullen.

Olisiko saatavilla tarkempaa ajatusta pikkujoulujen ohjelmasta?
    Oliko edelleen ajatuksena käydä Kuusijärven ja ehkäpä Sipoonkorven maastoissa filllaroimassa ennen muuta ohjelmaa?
    Ja siitä sitten jatketaan jotenkin joulutunnelmissa..? Fillari ja fillarointivarustus, saunavarustus, kotavarustus, ja kenties jatkovarustus? Kodassa lienee savuista, joten puku päällä ei kai kannata siellä istuskella, ja harvoin olen fillaroinutkaan...
    Ja ruokailu kyllä kiinnostaa, jos tuo ohjelma, tai lähinnä päivän mahdollisesti aiheuttamat logistiikkahaasteet saadaan ratkaistua. Mitähän siihen olisi tarjolla, siis ruokailuun?

Paljon on kysyttävää, ja hintakin vielä kiinnostaisi, jos osallistujia on tuo 6 + minä.

Kyyti kelpaisi ainakin takaisin päin. Tulen näillä näkymin Helsingistä suoraan. Näyttäis pääsevän bussilla ihan viereen.

Tarkoitus oli ajella Järvenpäästä käsin, ei tarvitse huolehtia sitten fillareista. Varmaan la aamuna klo 10 maalikaupalle ketä kiinnostaa. Kuusijärvelle autokyydillä klo 15 saunaan ja avantoon ja sitä nautintoa pari tuntia. Klo 17-21 on se kota varattu jossa tapahtuu ruokailu ja juominen, omat juomat mukaan. Ruoka ehdotuksia saan huomenna ja varaillaan ne sitten kun tiedetään lopullinen määrä, safka tuolla on aina ollut kyllä hyvää kun minä olen siellä syönyt.Sauna ja avanto maksaa meiltä 6 € per henki, safkat ja kotavuokra n. 20-30 € per henki riippuen menusta.Onko muuten kellään mitään erikoisruokavalio toiveita? Sieltä sitten suunnistellaan jossain vaiheessa iltaa vissiin takas Järvenpäähän ja kaikista kovimmathan menee tietysti hotelli Vantaalle. Kannattaa varmaan ottaa joku varatakki kotailtaan jos savunhaju pelotttaa, ne voi vaikka jättää minun auton kyytiin.

Tarkoitus oli ajella Järvenpäästä käsin, ei tarvitse huolehtia sitten fillareista. Varmaan la aamuna klo 10 maalikaupalle ketä kiinnostaa. Kuusijärvelle autokyydillä klo 15 saunaan ja avantoon ja sitä nautintoa pari tuntia. Klo 17-21 on se kota varattu jossa tapahtuu ruokailu ja juominen, omat juomat mukaan. Ruoka ehdotuksia saan huomenna ja varaillaan ne sitten kun tiedetään lopullinen määrä, safka tuolla on aina ollut kyllä hyvää kun minä olen siellä syönyt.Sauna ja avanto maksaa meiltä 6 € per henki, safkat ja kotavuokra n. 20-30 € per henki riippuen menusta.Onko muuten kellään mitään erikoisruokavalio toiveita? Sieltä sitten suunnistellaan jossain vaiheessa iltaa vissiin takas Järvenpäähän ja kaikista kovimmathan menee tietysti hotelli Vantaalle. Kannattaa varmaan ottaa joku varatakki kotailtaan jos savunhaju pelotttaa, ne voi vaikka jättää minun auton kyytiin.

Kyllä houkuttais ajaa se lenkki kuusijärvellä ja siitä sitten suoraan saunaan. Taitaa olla vaan tekemätön paikka. Pitäis olla joku pakettiauto (tai pakettitaksiauto tjsp. )+kuski jonne ne 6+ fillaria voisi sitten survoa. Sitten
    toki pitäis olla varmaan toinen kuskikin. Tuo porukkahan muuten ei sovi kaikki Jostin autoon. Ketään ei oo vielä metsään jätetty, niin ei jätetä sinne kotaankaan. Tullaan sitten vaikka taksilla takasin koko porukka niin
    saadaan hintaa pienemmäksi.

Jaa tuo hotelli vantaa on vielä hengissä....

Juu kiva olis siellä ajella, mutta vaatis kyllä pakun, mulla menee oma pyörä kyllä takaboxiin.Käykö kaikille tämmönen pikkujoulu menu?

Savuporokiusaus
    Fetasalaattia
    Punajuurta ja maustekurkkua
    Leipää ja levite

Hyvin tarkennettu! Osallistun näillä näkymin kaikkeen. Pyöräily siellä Kuusijärvellä olisi mukavaa vaihtelua, mutta haastetta siinä fillarien ja kamojen ja ihmisten mahduttamisessa riittää. Tonip:n kanssa tultaneen autolla Kuusijärvelle, ehkä. Jollei fillaroida Kuusijärvellä, niin kyllä sekin sopii, että joku osuus MTB Järvenpään pikkujouluista pidetään Järvenpäässä.

Ja menyy kelpaa mulle.

Juu kiva olis siellä ajella, mutta vaatis kyllä pakun, mulla menee oma pyörä kyllä takaboxiin.Käykö kaikille tämmönen pikkujoulu menu?

Savuporokiusaus
    Fetasalaattia
    Punajuurta ja maustekurkkua
    Leipää ja levite
    Menu okei.

Jospa minä osallistun niin, jos vielä ehtii ilmoittautua, että aamulenkille lähden, jos on hyvä sää.
    Saunan ja järven jätän väliin.
    Tulen kodalle n. klo 17. Jos saan kyydin, niin paluu taksilla tai jollakin. Jos en saa kyytiä, tulen omalla autolla ja silloin voin tietenkin tuoda muitakin takaisin Jäkeen.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Hyvä hyvä vielä ehtii, meitä on nyt minun laskujen mukaan 8 ruokailijaa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •