ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 227 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 127 177 217 225 226 227 228 229 237 277 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.781 - 6.810 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

tuli vähä kiireisesti toi 17:30, en millään ehtinyt mukaan. Mutta ensi kerralla!

^Ja sunnuntaisin lähtö klo 9:00 samasta paikasta. Tervetuloa mukaan! Huutelemalla täällä ajoissa saa myös usein ajoseuraa.

Tänään käytiin ajelemassa kolmisin vajaa kaksituntinen pitkin lähimettiä. Keli oli hyvä eli ei kovin märkä.

Onko huomenna kellään ajohaluja?

^ajohaluja olis mutta todennäköisesti en pääse muiden velvoitteiden vuoksi. Sen sijaan sunnuntai-iltapäivä näyttää valoisalta ajelun suhteen.

Aamulla Mtb Jpään perinteiselle isänpäivälenkille?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Rattaanpultti kadonnut metsään. Sattuuko kellään olemaan ylimääräistä pitkää rataspulttia? Sellaista joka menee rokkirenkulan kanssa. Vaihdossa voin antaa normipultteja, muuta pikkutarviketta tai rahaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Aamulla Mtb Jpään perinteiselle isänpäivälenkille?
    MTBJpään Legendaarinen Perinteinen Isänpäiväretki.

Kerran itse reittimestarikin kuvassa, heilahti kylläkin vähän kuvaajan kädessä:
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

retkikuvia tältä syksyltä

heccu muokkasi tätä : 16.11.2014 at 18.54

Hieno keli tänään! Jostin kanssa yritimme Talmaan, lähelle päästiin mutta sen verran sihti hukassa että ohi mentiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Hieno keli tänään!
    niin oli

linjasin uuden polun tonne Russan suuntaan mutta eri paikkaan kun Timben kanssa suunniteltiin.
    uni maittoi aamulla, ei ollut porukkalenkille asiaa.

^No se linjaus on sitten joskus esiteltävä.

Juu, eilen oli kyllä mainio keli.
    Kierrettiin kolmisin (KurSki ja naapurini) järvi ympäri perinteiseen tapaan, eikä ihan kovasti eksyiltykään, mitä nyt muutama hakkuu-, ja umpimetsärämpiminen. Aika paljon oli taas metsää kaadettu. Hyrylässä Halkivahan pohjoispuolen polut on hukassa, samoin itselle uutena hakkuuna oli Keravan hautausmaan pohjoispuolella yksi osuus.

Liikeelle päästiin vasta klo 11, mutta ehdittiin ennen pimeää kotiin. Ihan loppu kyllä ajeltiin pyörätietä.
    http://www.sports-tracker.com/#/work...b04bbfcaa08a85
    Muutama kilsa puuttuu alusta, kun piti sammuttaa puhelin, yrittäessäni saada Sportstracker -sykevyötä pariutumaan. Ei onnistunut, kaipa siitä vyöstä oli akku tyhjä.

Fourtour muokkasi tätä : 18.11.2014 at 12.43 Syy: Kuvien lisäys, tai ainakin yritys

Huutomerkki! Pikkujoulut!

Pikkujoulut! Milloin missä?
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

^Olisko innostusta pikkujoulu ajelulle joku lauantai Kuusijärven suunnalla? Voisin tiedustella savusaunaa lenkin päälle.

Juu pikkujoulut, mulle tuli sama mieleen eilien illalla kun tajusin firman juhlien olevan tällä viikolla.
    Pidetäänkö kekkerit 13.12? Aiemminkin ollut hyvä kaava ajaa ensin lenkki ja mennä sitten saunaan ja syömään. Tosin lenkki ei ole aiemmin ollut erityinen nautinto, keli on aina ollut joko surkea tai vaihtoehtoisesti kamala. Kuusijärvellä voidaan keskittyä juomaan kaljaa ja syömään makkaraa savusaunassa. Jostain pitää vaan kaivaa autokuskit.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jost Katso viesti
    ^Olisko innostusta pikkujoulu ajelulle joku lauantai Kuusijärven suunnalla? Voisin tiedustella savusaunaa lenkin päälle.
    Intoa olis, mutta lääkäri ei anna. Mutta savusauna kuulostais ihan hyvältä kyllä.

Pidetäänkö kekkerit 13.12? Kuusijärvellä voidaan keskittyä juomaan kaljaa ja syömään makkaraa savusaunassa. Jostain pitää vaan kaivaa autokuskit.
    Mulle 13.12 on OK. Kuusijärven heikko kohta tosiaan on logistiikan vaikeus. Tilataksilla tai kahdella takas Jäkeen ei varmaan mahdoton kustanne olis, mutta molempiin suuntiin tulee vähän tyyriiksi. Jaa niin, ja fillaritkin pitäis saada kulkemaan sitten.

No voi voi 13.12 mulla muuta, tuleeko 29.11 liian pian? Minä ainakin voin autoilla...

Saunajuomat jäävät vähemmälle kaikkina muina lauantaina mutta sen kestän ehkä just ja just

Oletko Ertsi telonut itteäs äkillisesti?

Nii että kaks kuskia ja minä. Kuulostaa ... pikkujouluilta. Ehkä odotellaan muiden Jäsenten inputtia aiheeseen vielä.

No äkillisesti yhden Messiläreissun jälkeen alkoi lonkka vihoittelemaan. Kävin tossa jokunen viikko sitten lekurissa ja magneettikuvassa näkyi lonkkamaljassa luun sisäistä turvotusta. Tulihan siellä pannuteltuakin, mutta saattaa olla vääränlaista rasitustakin. Tiedä häntä, vuoden vaihteeseen pitäis tulla kuntoon, kunhan malttaa välttää täristystä ja varmuudeksi kaikkea fillarointia. Aika karmeet vieroitusoireet muuten päällä saatana. Sorruin ekan kerran kolmen päivän ajotauon jälkeen. Nyt oon pysynyt kuivilla pari viikkoa. Purin varmuudeksi pyöränkin pilkkeiksi

Ei kukaan ole kärräämässä iskareitaan Fillariosaan? Mun aikataulut ei natsaa niiden aikataulujen kanssa ja pitäis saaha vaimentimet huollettua...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Nii että kaks kuskia ja minä. Kuulostaa ... pikkujouluilta. Ehkä odotellaan muiden Jäsenten inputtia aiheeseen vielä.
    No siis periaatteessa kiinnostaa tulla mukaan. Puheena olleet päivätkin sopisivat.

Pikkujoulut kiinnostaa, ja ajankohdat on molemmat ihan yhtä hyviä tai huonoja. Pienellä järjestelyllä onnistunee, vaan lenkille tuskin ehdin ensin.

Ertsi: mä ajelen Fillariosan ohi lähes joka päivä toistaiseksi. Jos saat jousituksen mulle niin mä voin tiputtaa ne Markukselle. Ilmeisesti ei ole ihan päivän päälle sulla huollot muutenkaan. Ikäviä hommia tuommoiset vaivat, ei muuta kun tsemppiä! Vieroitusoireita helpottaa kun ostaa johonkin uutta palikkaa tai muuta oheiskrääsää.

Mukana Joulunvietossa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Mukana Joulunvietossa!
    Vahva Enkä, eikusiisehkä, ekapvä eikäy, toka ehkä. L-Kone toimitetaan DHL-lentorahtina.

kahvitauko

ja näin siinä sitten käy kun kaffe nousee päähän.

Oikein Porschen kone... Super!

Kyllä pikkujoulut kiinnostaa. Kumpikin päivä pitäisi olla mahdollinen.

Siin on traktorimiehelle latotaidetta vkl ajelusta lakeuksilta.

Ertsi: mä ajelen Fillariosan ohi lähes joka päivä toistaiseksi. Jos saat jousituksen mulle niin mä voin tiputtaa ne Markukselle. Ilmeisesti ei ole ihan päivän päälle sulla huollot muutenkaan. Ikäviä hommia tuommoiset vaivat, ei muuta kun tsemppiä! Vieroitusoireita helpottaa kun ostaa johonkin uutta palikkaa tai muuta oheiskrääsää.
    Markushan asuu tällä kylällä, joten sovin että tiputan suoraan sille. Mutta kiitoksia tarjouksesta! Tässä on onneksi sen verran paljon ohjattua toimintaa, että vaan harmittais kun ei ehdi ajamaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    latotaidetta vkl ajelusta lakeuksilta.
    näkykös Jepualla susia?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •