Älkää nyt antako A.B:lle tätä ilmaiseksi. Vähän yritystä edes? A.B on pyöräilijä joten ei se kovin kauas jaksa juosta.Jos yhdistää mun juttuja foorumilla niin joku Sherlokki voisi aavistaa vähän edes missä päin toi on...
Älkää nyt antako A.B:lle tätä ilmaiseksi. Vähän yritystä edes? A.B on pyöräilijä joten ei se kovin kauas jaksa juosta.Jos yhdistää mun juttuja foorumilla niin joku Sherlokki voisi aavistaa vähän edes missä päin toi on...
________
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy
Jeps, nyt taas kotimaassa... Tosin tämä viikonloppu saattaa mennä ohitse... Kyllähän ton joku toinenkin vois hakea
![]()
Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for
Noh, enhän mä maltaanutSaunalenkillä löysin itseni tällaiselta kaltevalta liukkaalta sillalta...
![]()
Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for
Sitten vähän vuodenaikaa liittyviä varoituskylttejä... kun tuosta tekstistä ei oikein saa selvää, niin siinä varoitetaan jäästä...
Tuon pitäisi olla kivan helppo ja sopivan lähelläkin vielä...
Hmm... Yllättävää olisin kuvitellut juuri sinun, hiihtoikämiehenä, tunnistavan paikan...![]()
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...427101&lang=fi
Joonaanmäen mastosta ei tänää tipunut jäitä
![]()
partsi muokkasi tätä : 09.11.2014 at 21.08
Pidetään kierto nopeana.. Ei näy vielä töhryjä tässä uudessa sillassa.
Joonaanmäellähän se jää varoitus oli, tuo uusi on kyllä tosin pikainen! Tosin ei mulle, kun nyt (taas) istun jo Embraer ERJ-190 kyydissä...
Tuossa taisi olla, tarkempi edittely kun ollaan kotona, uusi rasti tulossa.
I've been around
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...428404&lang=fi
Tuossa tarkempi paikka.
I've been around
Ja tässä uusi rasti.
I've been around
Oliskohan WetWillie käynyt täällä
MUOKS: Näkyvä kuva parempi mieli
A.B. muokkasi tätä : 15.11.2014 at 17.44
Siellähän se, joenvarrella.
I've been around
Uusi rasti olkoon tämän näköinen paikka, piti heittää pieni ketunlenkki Ikämieslenkin päälle etten jää heti kiinni kun joku laittaa kuitenkin seurannan näkyville
![]()
Mähän muuten tiedän ton. Kun ottaa vähän vauhtia niin tosimieshän droppaa tosta!
________
Joo mäkin tiedän, kerrankin!
Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.
Ei tuon paha pitänytkään olla! Ja kyllä tuon kohdan voi alaspäin ajella ihan hiljaakin...![]()
Muistan kun J.F:n kanssa dropattiin tosta kovasta vauhdista...?Siinähän on hyvin tilaa "ländätä".
________
Täytyypä lähteä joskus teidän mukaan kun mä en oo vielä nähnyt tuosta droppausta, vaikka paikka siihen kieltämättä soveltuukin ihan hyvin...![]()
Hiljaa kun ajaa niin ei ehdi tail-whippiä tekemään!
Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.
Täytyy myöntää että ei dropattu tällä kertaa eikä ole sitä aikaisemminkään tehty... Kaupungilla kuitenkin puhutaan että isot pojat ovat siitä hyppineet?
Siis täällä voi käydä harjoittelemassa "citydroppausta":
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...426116&lang=fi
________
Uutta peliin:
Valitettavasti kuvan laatu on taas täysin riippuvainen kuvan ottajan valokuvaustaidoista.
![]()
________
Hopi hopi! Tuhannen taalan paikka. Ymmärtääkseni "kuvarastien kruunaamaton kuningas" A.B on paikkakunnalta pari päivää pois jolloin nyt on muillakin mahdollisuuksia...![]()
________
Mulla tällä hetkellä ongelmia saada niitä kuvia tapatalkin kautta foorumille...![]()
Ajattelinkin että junnut voisi paikan tietää...![]()
________
Sori Mike, mutta mun kärsivällisyys loppui ja oli pakko käydä pienellä aamulenkillä...Onkohan Mike käynyt Ruusupuistossa leikkimässä?
![]()
A.B. muokkasi tätä : 21.11.2014 at 10.33
Uusi rasti näytti tällaiselta aamusella
![]()
Kirjanmerkit