HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 150 / 342 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50 100 140 148 149 150 151 152 160 200 250 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.471 - 4.500 / 10233

Aihe: Viimeisin hankintasi, vol II

Tilasin Kampissa bussia odotellessa Marsalkka luomu pilsin mutta tein niinkin suuren synnin, että jätin puolet juomatta koska mun mielestä se ei ollut sitten yhtään hyvää. Harmittaa etten ottanut jotain hyväksi koeteltua tuttua olutta. Keisari luomu pils vaikka on paljon enemmän mun makuun tai sitten joku hyvä tsekkiläinen tai saksalainen pils.

Biltema sta. Damaskit Eli säärystimet sit tuulilasin peitto. !☺

Viimeisin hankintasi, vol II

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Tilasin Kampissa bussia odotellessa Marsalkka luomu pilsin mutta tein niinkin suuren synnin, että jätin puolet juomatta koska mun mielestä se ei ollut sitten yhtään hyvää. Harmittaa etten ottanut jotain hyväksi koeteltua tuttua olutta. Keisari luomu pils vaikka on paljon enemmän mun makuun tai sitten joku hyvä tsekkiläinen tai saksalainen pils.
    Karmiva tarina ja väärä paikka. Tämä kuuluu ehdottomasti "mitä neitiä olet tehnyt tänään?" -ketjuun.... Olutta ei jätetä, ettäs tiedät!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BONK Katso viesti
    Karmiva tarina ja väärä paikka. Tämä kuuluu ehdottomasti "mitä neitiä olet tehnyt tänään?" -ketjuun.... Olutta ei jätetä, ettäs tiedät!
    Tämä on taivahan tosi!

Asiaan:

Yläfemmasta satulahärpäkelaukku ja pikkupumppu soratiefantasioiden toteuttamista avustamaan.
    Talvikengät naks naks siitä norjanihmepuodista.
    Memento mori

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BONK Katso viesti
    olen itsekin ihan samaa mieltä ja näin tästä ahdistavasta teosta unta viime yönä. Unessa kävin todesta poiketen ostamassa uuden tuopin toista merkkiä. Puoliksi juotua vanhaa tuoppia tarjoilijan ihmetellessä kerroin sen maistuneen pahalle jo jonka jälkeen tarjoilija maistoi sitä itse ja totesi tuotteen olevan viallista. Unessa sain siis kehitettyä itselleni synninpäästön vaikka tosiasiassa tuote tuskin oli oikeasti varsinaisesti pilalla.

IncBuff Guest
    Raceface NW 30t ratas + pari takavaloa + perushuoltosälää.

Ketjua
    Vaihtajankorvake
    Takavaihtaja
    Keskiö
    Eiköhän muotipoliisi-asioissa päde sama kuin työmatkatemmon sääntöjen tulkinnassa, eli jos täytyy kysyä niin olet todennäköisesti hävinnyt.

olen itsekin ihan samaa mieltä ja näin tästä ahdistavasta teosta unta viime yönä. Unessa kävin todesta poiketen ostamassa uuden tuopin toista merkkiä. Puoliksi juotua vanhaa tuoppia tarjoilijan ihmetellessä kerroin sen maistuneen pahalle jo jonka jälkeen tarjoilija maistoi sitä itse ja totesi tuotteen olevan viallista. Unessa sain siis kehitettyä itselleni synninpäästön vaikka tosiasiassa tuote tuskin oli oikeasti varsinaisesti pilalla.
    Mä aion nähdä ton saman unen ensi yönä. Siinä unessa tarjoilija on niin pahoillaan, että haluaa hyvittää kaiken rakastelemalla kanssani baaritiskillä. That's how it's done.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Mä aion nähdä ton saman unen ensi yönä. Siinä unessa tarjoilija on niin pahoillaan, että haluaa hyvittää kaiken rakastelemalla kanssani baaritiskillä. That's how it's done.
    Se tarjoilija 120-kiloinen ja tottelee nimeä Markku. Mut ei se mitään, fantasia on fantasia
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Se tarjoilija 120-kiloinen ja tottelee nimeä Markku. Mut ei se mitään, fantasia on fantasia
    No joo. Onhan se vähän pienikokoinen mulle.

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    No joo. Onhan se vähän pienikokoinen mulle.
    Ihan hyvin te näytette sopivan yhteen, IMHO...

Ja paluu on-topiciin:

Leuchtie valopannan. KOIRALLE.

http://www.leuchtie.fi/valopanta-leu...i-premium.html

Krossariin kevyempää kiekkoa ja niihin levyt ja rataspakka.

Itselle tulevaa talvea varten fisherin pitopohjasukset, oakleyn laskettelulasit, juoksutrikoot, verkkarit, voitelupakki ym. Stadiumin alesta pari viikkoa sitten. Rumpusetti sekä kitara pojalle. Itselle pari efektiä lisää..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

TI-mieheltä

magnesiumia ja 260G/pari, 60€

Eristystä...

Ja tänään hankitaan nauruja tämän hepun parissa...
    The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji

Pöksyt
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

^ Uuh! Lavvantaina jalkaan!

There can be only one.

Gore-windstopper-xenon-2-0-soft-shell-bib-tights/

^^Hienot, tosi hienot - ja ilmeisesti myyntipuheissa ("As good as it gets: cutting-edge windproof bibtights. Perfect function, cut and appearance.") on ainakin siteeksi totta?

PS Jalkalenkit ovat hyvät silloin kun ne toimivat - ja p-stä kun ne eivät (eli vetävät liikaa, vetävät kieroon tai eivät edes pysy sileästi jalan alla).

Jalkalenkit on just sopivat ja istuvat muutenkin todella hyvin mun trimmatun atleettivartalon päällä... Mä olin menossa lauantaina ostamaan XXL:ästä Diadoran tarjous bibsit, mutta satuin matkalla puhumaan mutiksen kanssa puhelimessa ja se oli juuri jossain kädentaito messuilla, sielä oli joku outlet myynti missä oli Goren kuteita, se oli ostanut molemmat talvibibsit mitä sielä oli, laitoin omat ostoaikeeni jäihin ja päätin katsoa jos jommat kummat jäisi ylimääräisiksi... mun onnekseni nuo Xenon 2 oli mutikselle liian piukat.... hintakin oli positiivisen härski
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Tarjouspipseistä puheenollen, jos joku haluaa vaihtaa XL Diadorat mun L-kokoisiin niin ei kuulkaa muuta kun privaattiviestiä peliin ja vaihetaan kato pöksyt. Minen oo merkillekään nuuka, kuhan on äksä ja ällä perslapussa peräkkäin.

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Pöksyt
    Ihqut kurapöksyt! Katselin vastaavalla värityksellä olevia Goren juoksuvermeitä XXL:ssa ja totesin, että epilepsian puhkeaminen on vain ajan kysymys, jos tuon värimaailman laittaa päälleen ja hieman heiluttelee raajojaan Ja olipa muuten huonosti suunniteltu juoksutakki, btw. On Gorella hyviäkin, mutta se XXL:ssä myynnissä ollut oli aivan susi hintaansa nähden - ei tuuletusta, samaa softshelliä edessä ja takana jne. jne. ja hintaa melkein pari sataa.

Itse ostin kävelysauvoihin uudet kumitupit terien suojaksi. Koiranperkeleet oli askarrelleet....

Pearl Izumi Ambif vaipattomat pitkis bibsit.
    Ahneella on kehno loppu.

2 x:

Eli siis 2x:

Ratas, ei nyt just tuo, mutta samanlainen.

Garmin Edge 1000 - bundle.

kasettisoittimen
    --

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Garmin Edge 1000 - bundle.

No sehän yllättävää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Kyllä tuntus olevan niiiiin väliinputoajalaite tuo ettei mitään rajaa. Yleensä itselle tulee himo saada kaikki uusi nyt ja heti mutta tuo E1000 ei herätä kyllä mitään ostofiiliksiä. Olisivat edes tehneet näytön paljon isommaksi ilman surureunoja, mutta näköjään ei siitäkään olis ollut apua jos vesipisara on näytöllä ja se jumittaa sen käytön heti sit. Hyvä Garmin, hienon laitteen valmistitte!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeppa Katso viesti

No sehän yllättävää.
    No nyt herätti ostofiiliksen.

Niinhän ne ajatukset monesti muuttuu.

Olen vielä utelias, mikä sai ostofiiliksen heräämään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eeppa Katso viesti
    Olen vielä utelias, mikä sai ostofiiliksen heräämään?
    Muutaman tunnin voimassa oleva hlökohtainen -25% alekoodi.

Eikä haittaa yhtään toki jos edes esmes satelliitit löytyy sit nopeemmin kämpän pihassa ja pitkänkin reitin laskenta menee sekunneissa nykyisen minuutin parin sijaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •