Ja mää aattelin just siinä 18:00 korvilla ajella suntaagina täällä kotopuolessa. Jotain vaihtoehtoista polkua vois ajaa.
Ja mää aattelin just siinä 18:00 korvilla ajella suntaagina täällä kotopuolessa. Jotain vaihtoehtoista polkua vois ajaa.
Mä tulen suoraan Anoppilan™ kaffepöüdästä, saatan olla jonkun minuutin myöhässä.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Syväoja houkuttas, mutta katotaan mitä mun päänmenoks on huomenna suunniteltu..![]()
Thnx , soikio ratas tarjouksen passaan tällä kertaa,kun ajelen yhä 2x10:llä.
Mutta takaloksulle olisi tarvetta kun sheivasin vanhan liian lyhyeksi räntäkeleille.
Mää joskus vuosia taaksepäin kokeilin kawerin olmoa ja siinä soikhiopään suunittelema ellipsi-ratas niin kyllä siitä oli apuja esimerkix kuninkaanmäen nousussa,sen huomasi kyllä selvästi!![]()
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
Mulla Sram X5 kammet.
Ajaminen seisahtui eilen tuossa terminaalin aidalla hetkeksi ja hukkasin kmw:n ja HC:n hetkeksi kun sijainti ja reitti katosi ajatuksista hetkeksi aivan kokonaan. Syy tähän oli se kun jostain syystä tuli mieleen juttuhetki Eikun kanssa siitä mitä tuolle takaiskarille pitäisi tehdä. Meni vieläkin yli ymmärryksen -> memory failure, bluescreen, reboot ja vasta sitten taas jatkettiin.
104 on oikea pulttikehän koko kiitos.
Ja muutenkin tässä heilutaan 1x9:n ja 2x9:n välillä ja molemmissa puolensa. "Ylhäällä" poikien kanssa ajellessa saisi välillä olla se kolmaskin.
Täällä Sram X5 = 104bcd
Mä voisin kans osallistua kimppatilaukseen. 32 hampainen, musta. 104 pulttijako Shimanon XT -kammille. Siis ihan sellainen normaali jonka saa bashin kylkeen kiinni, onko se sitten se XX1 Style - Shimano? Jos ei oo mustaa niin vihreä käy myös.
Kuinka iso tuo "ovaalius" on? tuleekohan ongelmia 32 -hampaiselle tarkoitetulla bash ringillä?
32T:n ovaalisuus on 30T ja 34T:n välillä
![]()
Jos jää ylimääräsiä niin voin ottaa 32 mustana. Hclla on osote jossakin. Paljos noi maksaa?
Scream for me banjometsä! Eli tulossa tänään.
Sopiiko jos siirretään alku kello 18:30, ehtii hc:kin paikalle ilman hätiköintiä.
Rattaat on tilattu, rattaalle tulee hintaa noin 34T 50,99€ ja 32T 58,99€ +1,5€
Nouto meiltä. Jos haluat sen postiin, niin laitan laskun ja ahneena haluan vielä 3€ postikuluihin lisää.
mutanaama muokkasi tätä : 09.11.2014 at 17.36
Sopii hyvin ainakin mulle.
18.30 ok *lisämerkkejä että saa minimissään 10 merkkiä*
Ellmeri salaharjoittteli eilen iltapäivällä vanhan asemapaikkansa edessä ajamalla päin punaisia valoja.
Siivosin kaappia ja sieltä löytyi itsellä täysin turhia palikoita, joita ei viitsi edes torille laittaa. Onkos täällä tarvetta Sramin x5 läskikamppien orkis hammasrattaille, kunto on käyttämätön.0 Lisäksi turhana kaksi käytettyä 9 speed xt kasettipakkaa toisessa suurin 32 ja toisessa 34 hammasta. Toinen pakka paskainen, mutta molemmilla pakoilla ajaa vielä pitkään. Hammasrattaat 3* Pirkanmaan panimon 66 oluttölkki ja pakat 4* edellinen olut.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Tiedän. Oma vika. En ala arvaileen kuin nuo vaihdepöörissä kestää, mut kinkulakäytössä ei näytä pitkäikäseltä tuo. Kalenteri kertoo et ~35 tuntia on käyttöä ollut ja hampeissa on selvää kulumaa. Rallinaaman kapeeleveestä ei tossa ajassa ees kivan vihree anodisointi antaudu.
HEPPP! 9-sp XT Pakat löytää uuden kodin täältä. Niitä voi kuluttaa vaikka työmatkuttimena olevassa kiklokrossarissa sitQ talvi saapuu mit Schnee.
Nimim.
Hamsteriksi naamioitunut vanha jäärä
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Ok Shimu. Ei tarvetta elämää nähdeille 9 speed xt takavaihtajille, toinen pitkä häkkinen ja toinen mallia lyhyempi. Pitäisi toimia kun suoraan ajosta ovat laatikkoon menneet. Nippu hinta molemmille 30,- ja jos ei toimi niin saa palauttaa ja rahat saa takaisin. Nää on siis ajalta ennen mitään plussajutskia.
Jos täällä sais myydä ja ostaa niin ostaisin oitis. Hää on hyvä ja laittaa sivuun odottamaan hamsteria.
Joku täällä asuva hakkaa nuita vimputtimia ihan urakalla pas2....
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Noku mää mitään myy, kun pyynnit on niin pikkaisia. Vähän niinku jotakin setämies palvelua tai semmosta.
Tän päivän pööräily alkoi hienoissa merkeissä. Ei satanu ja oli toosi lämmintä, paitsi alkumatkassa puroon pudonneen sedän mielestä. Seuraava kilometri meni ihan hyvin, mulla vähän teknistä murhetta vaeltavien ketjujen kanssa. Taas kilsan jälkeen mua jännitti alamäessä niin, että päätin ajaa puuta päin, alamäen jälkeen toinen setä voi pahoin ja rämmittiin lepotauon jälkeen maantielle ja hissuksiin pyöriä pesemään. Jälkipuheet tais kestää lenkkiä pidempään, mutta kaikille tais jäädä ihan ok olo.
Kivaa oli banjolaaksossa, Ergonin jaqqara sopi mun ahterille tooooooosi hyvin.
Joo mukavaa pienistä vastoinkäymisistä huolimatta. Mittariin ei paljoo tullu, mutta laatu korvaa määrän.
Kirjanmerkit