HephaElectrobikeGarminGiant
Sivu 82 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32 72 80 81 82 83 84 92 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.431 - 2.460 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Tänään pysähdyin jonkun pyöräilijän kohdalle Kyläjoentien risteykseen Nurmijärvelle auttaakseen häntä, mutta kävikin ilmi että hän vain vastasi saamaansa tekstiviestiin.
    Ja valottomana ajo johtui kyllä ihan lenkin liiallisesta venymisestä, niinpä kävelin pimeällä polulla kotiin enkä ajanut enempää.
    Kiitos neuvosta vielä, täytyy hankkia tähänkin pyörään valo .
    LauriMan muokkasi tätä : 29.09.2014 at 21.37 Syy: Lisätty kunta

^ Hyvät aikeet LauriManilla. 5€ valo ei paljoa paina, vaikka olisikin kokoajan tangossa kiinni.

Joku tummiin pukeutunut trikoosetä suhasi niin iloisen pirteän kirkkaalla neon punaisella maasturilla ohitseni tuossa kahdeksan pintaan aamulla Ymmerstan ja Kauniaisten välissä. Foorumilaisia? Haluan sen pyörän

Tänään klo17:15oulussa mäntylän kivikon alapäässä porisi pari miestä. Toinen läskillä ja toinen tais olla täpäri. Morjestin heitä ku olin ensin liukastellu kivikon alas.

lehtijussi Guest
    Kukas ajanu "mun" polkuja Oriveden Huppionvuorella? Tuoreet jäljet...
    Hirvikärpäsiä erityisen paljon liikkeellä tänään, paitti Kannuksenvuorella sai/saa ajella ilman pikkukavereiden seuraa.
    Sielläkin oli joku käyny...

Tänään illalla täällä Keilankannan nurkilla siinä Messukadun risteyksessä oli sellainen vitsin siisti 29(?) jäykkis omistajineen. Pisti silmään, liekkö vielä sinkula ollut..?

Keravan Prisman edessä hämärtyvässä illassa viritteli vakavasti otettava punapaitainen maastokuski lähtökuntoon Gianttia ja itseään mm. heijastinliivein (olikohan asicsin juoksumali ehkä kyseessä...)

Löytyi sovellus joka tekee tämänkin ketjun tarpeettomaksi: http://labs.strava.com/flyby/
    http://veloviewer.com/athlete/931321/

Oliko kenties foorumilaisia hän, jonka jälkikasvu näki tulevan poispäin Rokokalliolta eilen illalla? Kerrottujen tuntomerkkien perusteella vahva epäilys, että jäsen Grr on ollut siellä pyörää ulkoiluttamassa.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Oliko kenties foorumilaisia hän, jonka jälkikasvu näki tulevan poispäin Rokokalliolta eilen illalla? Kerrottujen tuntomerkkien perusteella vahva epäilys, että jäsen Grr on ollut siellä pyörää ulkoiluttamassa.
    Juuh , olin itsekin paikanpäällä ( en siis ole etsimänne henkilö ) ja voin kertoa lisätuntomerkkeinä kypärän, joka oli siis tällainen -> http://varuste.net/Crazy-Stuff+Eagle...dult?_tu=47195

Muuta en miehestä kerennyt nähdä kun viiletti sellaista vauhtia

Tänään oli oikein ruuhkaa Kullaanvuorella Raisiossa, ketähän te kaikki olitte ja varsinkin hän joka ajelin mun edellä monta kilometriä

^ Itse ajoit kuitenkin ;-)

A Gentleman will walk but never run

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petev Katso viesti
    Tänään oli oikein ruuhkaa Kullaanvuorella Raisiossa, ketähän te kaikki olitte ja varsinkin hän joka ajelin mun edellä monta kilometriä
    Varmaan minä, jos olet se kaveri kenellä oli whiten läski.
    Onko kylki kunnossa?

Kuka oli tänään ajellut Pyhällä latupohjaa pitkin Astelin suuntaan ja takaisin. Luultavasti läskillä. Minä kävin hiihtämässä.
    Jos et aja et voi ottaa!

No niin mukava tavata näin virtuaalisestikin, tais mennä pari kylkiluuta murteelle, mutta eiköhän ne siitä parane...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petev Katso viesti
    No niin mukava tavata näin virtuaalisestikin, tais mennä pari kylkiluuta murteelle, mutta eiköhän ne siitä parane...
    Paranemisia vaan, eipä niille oikein mitään voi tehdä, aika parantaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LauriMan Katso viesti
    Juuh , olin itsekin paikanpäällä ( en siis ole etsimänne henkilö ) ja voin kertoa lisätuntomerkkeinä kypärän, joka oli siis tällainen -> http://varuste.net/Crazy-Stuff+Eagle...dult?_tu=47195

Muuta en miehestä kerennyt nähdä kun viiletti sellaista vauhtia
    Hihii, aika vahvat tuntomerkit juu. Mikäs siinä alamäkeen viilettäessä kun sai upeasti tilaa kapealla polulla. Oli oikeastikin vähän hoppu, lamppu unohtui kotiin eikä hämärän laskeutumiseen ollut enää kauaa.
    --

Kuka olit sinä miekkonen tänään Tuusulan Würthin kohdalla tulossa etelästä päin klo 16:27 tarkalleen ottaen, neonkeltaisessa ajotakissa, tummissa housuissa ja oliko pyörä tumma hybridi vai maasturi tmv.?

Sanoisin, että tuohon aikaan ei tartte vielä kirkasta huomiovaloa osoittamaan eteenpäin, sai siristellä kohtaamisen jälkeen silmiä hetken.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Tänään noin 16.30 Rovaniemellä kirkonmäkeä kiipesi White-läski kärry perässään. Autolla tulin vastaan, muuten olisin pyrkinyt juttusille (ja koeajolle).

Viesti sille joka tuli tänään Turussa Itäistä Rantakatu keskustaan tuplavaloilla. Suuntaa ne kiinanvalot alaspäin. Harittaa aika pahasti ylöspäin ja häikäisee aika v-mäisesti. Sammuta vaikka ihmisten ilmoilla se toinen ja suuntaa toinen selvästi maahan. Meinasin jopa sanoa kohdalla, mutta jätin valitettavasti sanomatta..

Joku ajeli Mootsin crossarilla Vantaanjoen vartta tänään susikoiranilmalla. No, ei ainakaan tarvitse ruostumista pelätä.

Yellow Fluo Teamista tuli mieleen: kuka mahtoi ajaa lauantai-iltapäivänä kello kolmen maissa Nikkilästä Paippisiin päin? Neonkeltainen väri takissa ja kengänsuojuksissa oli niin kirkas ja heijastava että se näytti aurinkoisena päivänä jotenkin oudolta ja väärään paikkaan eksyneeltä.

Pikkulinnut bongasi Suomen eteläisimmän läskin Utössä viime viikolla/vkloppuna. Joku täältä?

Paikallinen saarelainen kyseessä.

Ketäs ajeli Whiten läskillä tänään about puol viiden aikoihin Hirpparin sillan tienoilla? Olin itse se lamppu kypärässä ajellut spessukuski, joka tuli mäkeä alas.

Kuka ajoi 5 minuuttia sitten maasturilla Forssan linja-autoaseman ohi, paljoa en kerinnyt tyypistä painaa mieleeni, mutta kypärä taisi olla vaalean värinen ?

Lieköhän foorumilaisia ?

Hep Forssa. Jos Giantin maasturi ja reppu selässä? Jokioisten kuntosalilta matka kotia. Ajankohta ja kypärän väri ainakin täsmää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pontus Katso viesti
    Hep Forssa. Jos Giantin maasturi ja reppu selässä? Jokioisten kuntosalilta matka kotia. Ajankohta ja kypärän väri ainakin täsmää
    Reppu kyllä oli, mutta maasturin merkkiä en nähnyt. Silti uskon sen ollen sinä . Itse olin linja-autossa, koska en jaksanut/ehtinyt polkea 180 kilometrin päähän ja takaisin viikonlopussa.

Joku teräsmies mankeloi täpärillä Levitunturia ylös tuossa viikko sitten. Liki huipulla laskettelin autolla vastaan.

Vantaan Tammiston pääväylää pitkin on huristellut parina aamuna kuuden pintaan elmeri jolla on punaista vilkkuvaloa taakse, noin 600 lumenea eteen, kypärää ja heijastinliiviä.
    Ihan uteliasuuttani kyselen, jos olet kuulolla mikä on filosofiasi, kun annat painaa autoille tarkoitettua väylää etkä käytä esim. jommalla kummalla puolella olevaa kevyen liikenteen väylää? Pyöräsi ei kuitenkaan ole mikään anoreksia gummeilla varustettu maantiekilpuri.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •