HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 14 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 64 114 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

  1. #391
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hartsa24 Katso viesti
    Meinas hikiä pukata ku Pro:sta otti päällikumit pois vanteelta.. Pitää tubelessit tehä..
    Menikö puhki, vaihdoitko sisureita vai mitä?

    Meinasin tässä laittaa B-D:stä tilaukseen SKS MUD-X ja SKS GRAND M.O.M -lokasuojat. Pulloteline ja juomapullo tietty löytyvät jo, Sigma tuli ostettua XXL:stä samaan aikaan pyörän kanssa (enää pitäisi saada vaan toimimaan se) ja vaatetusta en tartte oikeastaan nyt ollenkaan. Heittäkääs jos on ideoita mitä muuta tarttisi Whiteen tilailla samalla.

    Pyörä tosiaan seisoo tuossa eteisessä ja kuivunutta kuraa siitä tippuu aika ajoin, mutta mitä tuolle voi tehdä oikein.. Välttelee lenkin loppuvaiheessa märkiä kohtia niin ei pitäisi tulla mukana paljon mitään juurikaan, rikkakihvelillä sitten kotona ottaa lattialta mitä on tipahtanut. Märkää pyörää on aika turha harjatakaan.

    Digitaalinen painemittari on myös ostoslistalla, mutta saatan saada käytettynä yhdenmoisen foorumin kautta, mutta jos en niin pitänee laittaa samaan tilaukseen lokarien kanssa. Taas 50 euron tilaus tulossa.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  2. #392
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    80
    Digitaalisen mittarin hain R-techistä, 18.90e
    Läskipyärä!

  3. #393
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tomikulmala Katso viesti
    Digitaalisen mittarin hain R-techistä, 18.90e
    XXL:ssäkin oli noita SKS:n digimittareita muistaakseni 18,90e ja näyttää olevan B-D:stä väliaikaisesti loppu muutenkin. Voisi ensi viikolla kyllä polkea hybridillä Tammistoon ja palauttaa nuo bibsit mitkä ostin, kokoa isommat saisivat olla. En tiedä tosin onko XXL-koossa edes noita bibsejä, pitää katsoa. Samalla voisi tilata sen ja miksei ostaakin nuo lokaritkin jos saa kohtuuhintaan, ainakin tuota MUD-X:ää oli hyllyssä, Itiksessä tosin torstaina. Netissä ei näytä olevan ollenkaan.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  4. #394
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Tyrnävä
    Viestit
    67
    Ei menny puhki, tubeles renkaat teen noista.. Sisuri oli Vee Rubber 26x4.25/4.7 eli olivat kyl massiiviset ja myös painavat..

  5. #395
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    80
    Mulla kanssa tubeless-roinat (litkut+sisuskumit) tulossa Saksasta Liteen. Ensi viikolla sitten säädetään .
    Samaan syssyyn otin Thudbuster LT:n.
    Läskipyärä!

  6. #396
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Pitää ottaa enemmän selvää tuosta tubeless-touhusta, aika tuntematon alue meitsille tällä hetkellä.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  7. #397
    IncBuff Guest
    Juu 2Fat Pron kumit istuu aika tukevasti vanteella. Ei riittänyt riisitautisen elopaino irrottamaan takarengasta vanteelta. Toivottavasti ei puhkea.

  8. #398
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Juu 2Fat Pron kumit istuu aika tukevasti vanteella. Ei riittänyt riisitautisen elopaino irrottamaan takarengasta vanteelta. Toivottavasti ei puhkea.
    Tätä ongelmaa tuskin meikäläisellä on.

    Piti takarengas sellaista ääntä tänään ajoittain ja mietin, että kohta puhkeaa saatana. Pelko perseessä koko aika, ei kiinnostaisi nyt ostella 80 euron renkaita viikoittain rengasrikkojen takia. Muistaakseni satkun molemmin puolin pyörii fattyjen renkaat. No eipä tuo mihkään puhjennut, en oo vaan tottunu mihinkään mökään kun maastoajoa on takana tosiaan se kokonaista kolme lenkkiä eli ne mitä on Whitellä tullu nyt.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  9. #399
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    748
    Kannattaa ne Whiten kummit purkaa kotioloissa, sieltää saa 500g perpää huisvittuun pois.
    Sitten on helppo vaihtaa renkula jos puhkee mehäs, kun ne on kerran purkanut.

  10. #400
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    80
    Onko joku väsännyt lite-ladaan tubelessin?
    Onko rengas hyvin kiinni vanteessa?
    Läskipyärä!

  11. #401
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Iitti
    Viestit
    1.309
    Ei oo kiinni. Laske ilmat sisurista pois, niin huomaat, mitä tarkoitin.

  12. #402
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    80
    Se ei liene hyvä asia kun tubelessia väsää?
    Läskipyärä!

  13. #403
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Iitti
    Viestit
    1.309
    Renkaan sain nostettua vanteelle ja yön yli se piti ilmat. Töistä tultuani vanne oli tippunut pois renkaan sisältä. Ei uskaltanu jättää tubelekseksi. Ei viitti ottaa riskiä, että rengas irtoaa ajaessa vanteelta. Sitä en osaa sanoa, että onko renkaan vai kehän vika.

  14. #404
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    80
    Jos noihin tubeless-videoihin on yhtään luottaminen, niin renkaan pitäisi ilmeisesti pysyä melko tiukasti vanteessa kiinni.
    Ja litkutuksen jälkeen täytyisi varmaan ajaa lenkki, että mössö leviää?

    Arvuuttelua vain, en ole yhtään tubelessia tehnyt
    Läskipyärä!

  15. #405
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    3.619
    Vanteesta se enimmäkseen riippuu, kuinka pysyy kumit ylhäällä 0 paineilla. One-onen vanteiltakin putoaa kumi pois, kun paineet laskee olemattomaksi, mutta silti toimii tubeleksina ihan hyvin.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

  16. #406
    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    86
    Hyvin pelaa tubetybenäkin, joten mitäpä sitä toimivaa muuttamaan

  17. #407
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    80
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppony Katso viesti
    Hyvin pelaa tubetybenäkin, joten mitäpä sitä toimivaa muuttamaan
    Pyörivää massaa olisi mukava pienentää .
    Läskipyärä!

  18. #408
    Liittynyt
    09/2014
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    833
    Olikohan täällä jossain ketjussa juttua tuon 2fat pron vapaarattaan huollosta / rasvauksesta? Tai joku pika ohje miten homma hoidetaan? Itsellä ei aikaisempaa kokemusta fillarin takapään purkamisesta ja mitään erikoistyökaluja ei löydy.

    Tänään olisi sopiva sadepäivä nyppiä fillaria vai olisiko parempi päätyä vaihtoehtoon b) If ain't broke, don't fix it vai c) vie pyörä ammattilaiselle?

  19. #409
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bansku81 Katso viesti
    Olikohan täällä jossain ketjussa juttua tuon 2fat pron vapaarattaan huollosta / rasvauksesta? Tai joku pika ohje miten homma hoidetaan? Itsellä ei aikaisempaa kokemusta fillarin takapään purkamisesta ja mitään erikoistyökaluja ei löydy.

    Tänään olisi sopiva sadepäivä nyppiä fillaria vai olisiko parempi päätyä vaihtoehtoon b) If ain't broke, don't fix it vai c) vie pyörä ammattilaiselle?
    Tsekkaa keskustelun sivu 5.

    Pitipä rekisteröityä tännekin, kun parvekkeella makaa hyvin mutainen M-kokoinen Pro. Pyörä tuli hankittua jo reilu viikko sitten, mutta vasta eilen pääsin oikeasti lenkkeilemään ja suunnaksi otettiin reitti 2000. Aikamoinen kokemus, ensimmäinen yli 100 km pyörälenkki itselleni. Whiten sielunmaisemaan pääsi tossa ihan kivasti sisälle, vaikka reitti onkin suurelta osin hiekkatietä missä fattia ei välttämättä tarvitse. Sehän ei tietenkään haittaa, kun tuolla polkeminen on hauskaa alustalla kuin alustalla. Lisähuomiona näköjään toi vakiosatula on mulle ihan hyvä, koska kaikista paikoista perse on vähiten kipeä.

  20. #410
    Liittynyt
    03/2004
    Paikkakunta
    syvä etelä
    Viestit
    1.470
    liteä on taas saatavilla mutta ovat xxl:llässä haistaneet kiiman ja nostaneet liten hintaa porvarillisesti +200e..eli välitilaan. mitä tehdä perekele jos tuon tilaa ja sen jälkeen pro mallia ilmestyy myyntiin perinteiseen 1000e hintaan niin tyhmäksihän siinä itsensä tuntee,toisaalta jos jää kokonaan ilman ei siitäkään neron leimaa otsaansa saa.
    älkää kysykö mistä johtuu väkivalta!! älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma!!

  21. #411
    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    86
    Tangon ajattelin vaihtaa omaani, mutta näyttää siltä että gripit on liimattu tukevasti tankoon ja ei saa noita hallintalaitteita pois, joten onko joku saanut ne ehjänä irti vai pitääkö alkaa vuolemaan ja ostaa sitten uudet.

  22. #412
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Nuuksion kupeessa
    Viestit
    3.483
    ^paineilmaa tupin ja tangon väliin niin pitäisi lähteä.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

  23. #413
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.023

    Läskilada (alias White)

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    ^paineilmaa tupin ja tangon väliin niin pitäisi lähteä.
    Näin vierestä tuolla lailla tehdyn operaation, menee takaisin myös helposti paineilmannavustuksella
    JKK muokkasi tätä : 19.10.2014 at 13.11 Syy: kirjoitus.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

  24. #414
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Yksi metodi on käyttää ohutta pitkää ruuvimeisseliä tai vaikkapa pinnaa. Tungetaan sinne gripin ja tangon väliin ja rakoon suihkaus CRC:tä. Tai vastaavaa multiöljyä.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  25. #415
    IncBuff Guest
    Itse olen aina vetänyt puukolla nuo mäkeen ja laittanut tilalle kunnon lukkogripit.

  26. #416
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Nuuksion kupeessa
    Viestit
    3.483
    Älkää nyt hyvät ihmiset laittako öljyä sinne tuppien ja tagon väliin, niistä tulee kertakäyttöisen kun eivät enään pysy paikallaan.

    Ja jos ei löydy paineilmaa niin tuon videon oppien mukaan onnistuu myös.

    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

  27. #417
    Liittynyt
    03/2006
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    669
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppony Katso viesti
    Tangon ajattelin vaihtaa omaani, mutta näyttää siltä että gripit on liimattu tukevasti tankoon ja ei saa noita hallintalaitteita pois, joten onko joku saanut ne ehjänä irti vai pitääkö alkaa vuolemaan ja ostaa sitten uudet.
    Sulla on ilmeisesti 2Fat pro joten siinä on Ritcheyn lukkogripit. Avaa ne kaksi ruuvia sieltä kahvan vaihtajien puoleisesta päästä. Sitten lähtee vetämällä. Ne Ritcheyn grippien ruuvit painaa sellaista metalliläppää sitä tankoa vasten joka ei sitten palaudukaan samaan tahtiin kuin ruuvi löystyy. Voi joutua vetämään kovastikin mutta lähtee sieltä. Itellä raapi kauniit jäljet tankoon.

  28. #418
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    Nuuksion kupeessa
    Viestit
    3.483
    ^Juu ja jos on lukkogripit niin ne lähtee irti ruuveja löysäämällä
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

  29. #419
    Liittynyt
    03/2006
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    669
    Sanokaapa viisaat mikä euroopasta saatavilla oleva keskiölaakeri käypi noihin FSA:n Comet kampiin? Orkkislaakerikupissa on mallimerkintä BB-7100. Shimanon BB70 kupit ei mahdu tuosta Cometin akselista läpi. Muutoin Shimanon dimensiot on identtiset FSA:n kanssa.

  30. #420
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Itte asiassa olen erinomaisen monet painettavat gripit poistanut ja myös asentanut WD40 käyttämällä. Erittäin nopeaan haihtuu multispray-öljy pois.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •