ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 225 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 125 175 215 223 224 225 226 227 235 275 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.721 - 6.750 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Ilmaannun aamulla Marcollin pihalle.

Ainakin www.carboncycles.cc ja www.on-one.co.uk myyvät aika edullisia kuitukeuloja 26" koossa. Mä valitsisin mahdollisimman pitkän axle-to-crown -mitan koska silloin on mahdollisimman loiva keulakulma. Ja toki jos jotain keulaa kehutaan kovasti mukavuudesta niin se. Sepolla taisi olla carboncyclesin keulasta hyviä kokemuksia ja yleisesti On-Onen kuitukeulat ovat olleet luotettuja.
    Hei, kiitti! Pitääpä alkaa suunittelee.

Jep. Tuomaalle ja Rautapelolle paikat lämpimänä. 9.00 tasan suurinpiirtein.

Kiitoksia Marcollille retkestä Sipoonkorpeen. Viisi ukkoa matkassa, kokonaisaika 5 tuntia sisältäen kahvipaussin ja 40 km. Hieno keli ja reitti! Sen verran raskas reissu oli että näin iltapäivällä ei ole ollut suurempia haluja tehdä muuta kuin juoda, syödä ja kuluttaa sohvaa

Jälkeä ei ole jakaa koska träkkeri ilmeisesti hukkasi signaalin ja lisäksi unohdin laittaa sen päälle kahvien jälkeen. Niin, eikä Runtasticin ilmaisversio edes tue jakamista. Ehkä joku muu sai reitin talteen.

Kysymys Sipoonkorven tietäjille: mistä kannattaa lähteä ja minne suunnata jos menee lapsien kanssa Sipoonkorpeen? Pitäisi viettää yksi päivä siellä makkaraa syöden ja hitaasti liikuskellen. Lisähaastetta tuo se, että yksi lapsista (5 v) on pyörätuolissa mutta häntä voi toki kantaa.

Me on penskojen kanssa käyty muutaman kerran tuolahttp://www.luontoon.fi/retkikohteet/kansallispuistot/sipoonkorpi/reitit/Sivut/Default.aspx on ihan kivituhkatie ja hyvä makkarapaikka.Minä lähdin aamusella Keravalle housukaupoille, no housuja ei löytynyt mutta tulipahan ajeltua 3.5 tunnin rauhallinen lenkki.Oli kyllä kovat polut ja rengaskin piti.Aamulla ajoi n.10 aikaan 4 henkinen maastopyöräporukka meidän pihan ohi Auerpolkua, olikohan paikallisia? Näin vain vilaukselta enkä huomannut jengitunnuksia.eipä taida tuo linkki pelittää, mutta löytyy nimellä; Ponunpolku.
    Jost muokkasi tätä : 18.10.2014 at 18.46

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jost Katso viesti
    Aamulla ajoi n.10 aikaan 4 henkinen maastopyöräporukka meidän pihan ohi Auerpolkua, olikohan paikallisia? Näin vain vilaukselta enkä huomannut jengitunnuksia.
    Minä annoin porukalle tietä, kun ylittivät Kaukotietä. Luulin ensin, että Sipoonkorven porukalle oli tullut joku force major ja avoimesta auton ikkunasta huutelin perään. Kesken lauseen tajusin, ettei poppoo mitään tuttuja ollutkaan
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

heip.tuli oltua tän päivän lenksulla. http://www.sports-tracker.com/#/work...b0c6740be4a9dc
    sis.henk.koht.ajelun .järvelle.

Marcolli: mun teline on Eufab Bike Four. Kokosin sen eilen, oma fillari mahtuu siihen just ja just vähän väkisin eli sun fillari tuskin siihen mahtuu. Teline on iso ja kolho, mutta siinä on tilaa neljälle filolle ja hintaa oli näköjään 262€ kotiovelle

Seppo: Softa oli maastokartat: http://www.windowsphone.com/fi-fi/st...2-c58cabc59051 En tiedä onko muille käyttiksille kuin WP:lle.

Jost: kiitoksia vinkeistä. Tarttee perehtyä paremmin.

Olisko huomen aamulla lenkille lähtijöitä? Ajatuksena oli lähtee hautausmaan parkkipaikalta viimestään puol ysi ja siitä ajella sitte kolme tuntii eteenpäi, sille pitää yheltä olla jo helsingissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Ilmaannun aamulla Marcollin pihalle.

Ainakin www.carboncycles.cc ja www.on-one.co.uk myyvät aika edullisia kuitukeuloja 26" koossa. Mä valitsisin mahdollisimman pitkän axle-to-crown -mitan koska silloin on mahdollisimman loiva keulakulma. Ja toki jos jotain keulaa kehutaan kovasti mukavuudesta niin se. Sepolla taisi olla carboncyclesin keulasta hyviä kokemuksia ja yleisesti On-Onen kuitukeulat ovat olleet luotettuja.
    Moro! Onko kellään kokemuksia tuosta carboncycles.cc:stä? Liekkö luotettava toimija? Ainakin hinnat on sangen kohtuullisia.

Edit: Sepolla ilmeisesti kokemusta ko. putkasta.
    Palis79 muokkasi tätä : 20.10.2014 at 11.04 Syy: harjoitellaan sitä luetun ymmärtämistä 😁

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Palis79 Katso viesti
    Moro! Onko kellään kokemuksia tuosta carboncycles.cc:stä? Liekkö luotettava toimija? Ainakin hinnat on sangen kohtuullisia.

Edit: Sepolla ilmeisesti kokemusta ko. putkasta.
    Ei mulla ollut ainakaan ongelmia, tosin omasta ostosta on jo muutama vuosi vierähtänyt.

Varuskunnan metsissä viuhuu luodit edelleen, just Lauantaina ajelin tuosta ohi.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014...65117_uu.shtml

kuvailoa taas kaikille

bärkele, tohon ne simmarit sitten unohtu tolpan päähän kun olin käynyt Pääjärvessä uimassa

Hyvin taitaa olla kalsarit tuulettunu, koska roikkuivat siellä jo monta viikkoa sitten, kun kävin kiertämässä Pääjärven.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marcolli Katso viesti
    Hyvin taitaa olla kalsarit tuulettunu, koska roikkuivat siellä jo monta viikkoa sitten, kun kävin kiertämässä Pääjärven.
    eipä tullut haisteltua

XXL tarjoaa Dexal patukoita hintaan 0,45 kpl

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    XXL tarjoaa Dexal patukoita hintaan 0,45 kpl

Kannattaa kattoa päivämäärä. Omenat meni vanhaksi aika nopeesti. Cappucinossa
    oli paremmin päiväystä.

Ei kellään olisi nurkissa ylimääräistä etuvaihtajan vipusysteemiä X9 (X7) 2*10 tai 3 *10 ? Tarve olisi heti. Lauantaiksi pitäisi
    saada fillari kuntoon. Taitaa olla vissiin sormissa liikaa voimaa, kun X9 pamahti kuorineen rikki. Jousetkin ryömi ulos jne.

Hieno valopäälenkki tänään. Kiitokset vaan Jukalle ja Tuomakselle seurasta. Keli oli Loistava , 2h nurkilla pyörittiin.

^Hyvä reipas lenkki tosiaan. Eka valopääajelu tälle syksyy, hyvin pelitti vehkeet. Onnex tilasin matkalta saunan, kotisiirtymä jäädytti varpaat ja vähän ukkoakin.
    Marcolin ja sun vaihtajan jämistä vois saada yhen käyttökelposen yksilön ehkä,jos ja kun. Kandee tsekkaa.

Tosiaan peukalovoimin mullakin pamahti x9 topaleiks. Mulla kuitenkin korkkas vaan panta, jonka jo tilasin Hi5:sta 2kympin hintaan.

Tervehdys,

perjantaina(24.10.) aamupäivällä ajattelin ajaa autolla Kuusijärvelle ja lähteä siitä tutkimaan Sipoonkorven maastoa zygällä.
    Makkarat ehkä jossakin laavulla (siellä kaiketi sellainen on) ja lenkin lopuksi pulahdus Kuusijärveen.

Oisko mukaanlähtijöitä ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Kannattaa kattoa päivämäärä. Omenat meni vanhaksi aika nopeesti. Cappucinossa
    oli paremmin päiväystä.
    Minä olen syönyt useamman kuukauden verran päiväysvanhoiksi menneitä energiapatukoita. Hyvältä maistuivat eikä mennyt maha ruikulille.

Heccun kanssa tapettiin mun pekkaspäivää. Heccu navigoi keulassa ja tästä johtuen mulle poluista arviolta 77,8% uusia

http://www.sports-tracker.com/#/work...b0f1fab234fe34

Onko ajotouhuja mielessä viikonlopulle? Sunnuntaille lupaa mahdollisesti heikohkoa keliä, lauantaille kivaa keliä.

^ Vuosaari Euro King Enduro Race olis lauantaina. Kisahalut eivät hirmu kovat ole, mutta Calpis voisi innostaa... Noiden välillä vaiheilen minä.
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marcolli Katso viesti
    Tosiaan peukalovoimin mullakin pamahti x9 topaleiks. Mulla kuitenkin korkkas vaan panta, jonka jo tilasin Hi5:sta 2kympin hintaan.
    paremmin tutkin ja kansimuovi + ruuvikiinnikkeet säpäleinä. Korjasin liimalla ja teipillä. Ei siitä nyt
    hyvä tullu, mutta jotenkin sillä jopa sai survottua pientä ja iso tupaan Kestää nyt kuitenkin uuden
    tuloon ja eipä tuo etuvaihtaja kovin kriittinen osa näis touhuus ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kasari Katso viesti
    Heccun kanssa tapettiin mun pekkaspäivää. Heccu navigoi keulassa ja tästä johtuen mulle poluista arviolta 77,8% uusia

http://www.sports-tracker.com/#/work...b0f1fab234fe34
    Tuo puolenvälin metsäosio näyttää mielenkiintoiselta, kartalle se oikea reuna. Onkos tuo helpostikin löytyvä reitti vai kannattaako ollenkaan ilman opasta lähteä etsimään?

^ilman opasta ei taida tulla mitään. en tiedä miten onnistuisi jos saisi ton viivan puhelimeen tai Garminiin. Sports Trackerin maksullisessa versiossa on jäljenseuranta mahdollisuus, sillä voi seurata toisten jälkiä.

Itsellä Android puhelimessa OsmAnd joka osaa reitittää gpx-jäljen mukaan eli tuonhan saa ulos SportsTrackerista jolloin voisi sitten jälkeä seurata. Vaatii tosin, että reitin SportsTrackeriin laittanut ottaa sen exportilla ulos ja jakaa sen

VPCX- kilvoitteluun on osoitettu kiinnostusta tämänkin palstan asukeissa, mainittakoon ainakin herrat Timberman sekä Seppo. Hommaa pääsisi kokeilemaan ensi sunnuntaina Myyrmäessä 5e:n hintaan sisältäen saunan. Itse ajattelin avata kauden tuolla.http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...l-9!-Alkaa-7-9

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •