Hemmetti. Tää ei oo enää niin UG:tä kuin kuukausi sitten.
Hemmetti. Tää ei oo enää niin UG:tä kuin kuukausi sitten.
Nää lukuisat fatbike-säikeet on kieltämättä varsin hauskoja seurattavia. Noo vuospari niin pahin kiima on ohi. Mitähän sitten hehkutetaan?
I väntan på ännu dåligare tidet
kaveri olis ostanut mun ladan mutta ei voi myydä kun rakastunut ja tyytyväinen peliin.
itse 180cm ja M koko tuntuu hyvältä ja ketterältä
Milloin oulussa lada miittinki jossain polulla? jotenkin tuntuu että farley-kuskit haluaa mukaan kuitenkin kemuihin![]()
etelä-pohjanmaan kalpeet läskit, löytyykö niitä?![]()
Ajeletteko näillä fateilla kesät talvet?
itse olen ajatellut ajatellu asian niin, että ostamalla fatbiken saan maastopyöräilykauden lähes läpivuotiseksi. Ei se polulla pyöräily oikein onnistu tavallisella maastopyörällä, jos on liikaa lunta. Mikseipä sillä voisi ajaa kesälläkin erityyppisessä maastossa, mutta enimmäkseen silloin tarkoitus ajaa 26" jäykkäperäisellä.
En millain muotoa ilkeile, kuhan vaan lempeetä herjaa koitan heittää, varsinkin kun oma täysjousto/jäykkäperäpyöräily on varsin vähäistä.
I väntan på ännu dåligare tidet
Oulun läskien vyörynnälle on yhteislenkkiosiossa ketju valmiina.
Keravalaisten pitäis tehä oma, tai ainakin joku yleinen "Keravan polut" -ketju.
#fillarifoorumi @ IRCNet
Lisää läskiä Ouluun, tänään tuli postiin ja oikea M- kokoinen tuli. Piti heti päästä testilenkille ja isosti tykkään kyllä.
![]()
Kiitos Ski avusta! Pyörät vaihtoivat omistajaa tänään aamulla ja nyt molemmilla on oikean kokoinen läski riesana :-)
Pyörän kokoamisen, säätämisen ja pienen testilenkin jälkeen tuo vaikuttaa hintaisekseen hyvältä kamppeelta. Painoahan tuolla on kauheasti (noin 15,6kg polkimien kanssa), mutta eipä tuo ajaessa haitannut.
Ski ja Mika K ovat osasyyllisiä läskikuumeeseen ja pyörän hankintaan, joten he lienevät halukkaita osallistumaan uuden pyörän oston perustelujen keksimiseen![]()
Ämmä Pro noudettu kotiin, huomenna enemmän fiiliksistä. Yleisvaikutelma ok![]()
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Jos Vantaalle päin liikkuu ja haluaa edullisen GPS kellon niin Tammistossa on XXL kaupan vieressä One Way outlet myymälä ja siellä edullisesti(49,90) TIMEX merkkinen GPS kello, en ostanut tätäkään kun ei ollut sykkeen mittausta. Tuolla muutenkin ihan hemmetin halvalla talvivarusteita lähinnä hiihtoon mutta kyllä niitä voi pyöräillessäkin käyttää.
Vanha idiootti teiniangsti kirjoitus hylätyn junanradan kupeessa antoi tänään paljon paremman merkityksen
![]()
Tänään ensimmäinen testilenkki White Prolla ja enemmän kuin positiiviset fiilikset. Jotenkin samanlainen poikamainen fiilis kuin ensimmäisillä polkujuoksulenkeillä minimalistisilla barefoot kengillä. Vauhti ei välttämättä päätä huimaa, mutta mahtava kikkailla kivikoissa ja juurakoissa. Koko kroppa ja mieli tykkää!
Tosin pieni pelko oli persuuksissa koko ajan renkaiden keston takia. Laatikosta kun fillarin otin niin molemmat sisurit oli rikki ja XXL lähetti hyvityksenä uudet sisurit, mutta mallia Contin 26x2.3-2.7. Pakko nuo oli kuitenkin alle laittaa kun ei muutakaan ollut. Ekan lenkin kesti mutta ei noilla kait pitkään uskalla ajella. Isompaa sisuria tai litkut tilalle.
Just katoin et 31.8 on viimeksi ulkoilutettu commencalia. Pitäsi varmaan käyttää sitäkin ulkona välillä....... mut kun tolla walkosella on niiiiiin paljon hauskempaa
![]()
Kannattas ulkoiluttaa, voi tulla mustasukkaiseksi.
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Näytti olevan pari ladaa jäljellä Kalevan XXL:ssa. Mitä ihmettä?!? Alkaako kiiman huippu olla jo taittumassa?![]()
^ Markkina on saturoitunut.
Läski kävi ulkona. Mättäälläkin kulkee.
![]()
Eiköhä seuraava buumi ole retkipyörä.
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Liteläski syksyisissä tunnelmissa.
Meinas hikiä pukata ku Pro:sta otti päällikumit pois vanteelta.. Pitää tubelessit tehä..
Kirjanmerkit