Jatkossa dhlää. DPD-Postnord paketit lopulta perillä, mutta kauheaa säätämistä.

Ensin perjantaina sovittiin että ma tai ti töihin ja ilmoitin aikaikkunat milloin käy. Onneksi tuli sitten jälkimmäisenä päivänä aikaikkunassa ja ajoissa, niin pystyin vastaanottamaan. No toinen paketti sitten, jonka liikkeet tähänasti olivat olleet yhtäaikaiset jäi kuitenkin toimittamatta, sovittiin, että tuo sen kotiosoitteeseen kuriirin kanssa. Illalla sitten soitti postnordin täti ja kysyi että hei sulle olis tulossa vielä yksi paketti? Joo, tuokaa kotiin, hyvin teilläkin tieto kulkee, kun sen jo kuriirin kanssa sovin. No arvatkaapa vaan soittiko seuraavana aamuna kuriiri, että mä olen nyt täällä sun työpaikalla, voitko tulla ottamaan paketin vastaan?

Onneksi sain delegoitua homman työpaikalla ja tuttu otti vastaan. Mutta vaikutelma oli kyllä laadullisesti ja toiminnallisesti ala-arvoinen. En minä voi ruveta säätämään töitäni ja menemisiäni noita paketteja vastaanottaakseni. Huvitti vielä kun paketteihin oli teipattu sähköposti, jossa maininta että "asiakkaan kanssa aikamoista säätämistä", ikään kuin se olisi minun vikani.