GiantHephaElectrobikeFillari
Sivu 60 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 50 58 59 60 61 62 70 110 160 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.771 - 1.800 / 5219

Aihe: Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

IncBuff Guest
    On ne hurjia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Noinhan mä sen justiinsa tarkoitin...Hymiö unohtui. Sitäpaitsi olen itse tissiposki, en pysyis perässä.
    Aivan varmasti pysyisit perässä, etäisyys saattaisi vain hieman venähtää
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Muttei liikaa, siellä oon minä tai shimu kannoilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dave Turner @mtbr
    At this time the Khan is in much higher demand than originally anticipated, which to my cynicalness was really perplexing. But, after putting some hours on it in different terrain I realize that FAT full suspension is a game changer, an industry wide game changer. Over the next few years watch out... I really think a large % of riders would be happier with the Khan in almost every type of riding except sanitized crap trails and road riding. The traction is insane up and down hill, even with low dollar alloy rims and tubes the thing gets up to a reasonable pace with little effort and on the steeps I started to realize how much stress there was to small tired bikes in finding climbing traction. The traction on the descending portion of the ride is even more inspiring as the pace goes up the bike still bites. Keep in mind SoCal this time of year is like powdered glass, and this thing is a cat on carpet. For many whose definition of mountain bike riding is not about Strava records or threshold work, this is a confidence inspiring, imagination opening experience. Flickable? Nimble? no, but I have rarely ridden with riders that fit that description. Playful? Hello yea, as in, I think I will spin up that wall and slow roll off the small cliff for the fun of it. Of course leaving less tracks and skid damage to get us more into trouble with religious flower counters.
    To ride, shoot straight and speak the truth

^Kuten jo aiemmin ennustelin, kohta myydään enskakuskeille läskit. Samoin DH-porukalle.
    Katsotaan, kauanko menee kun enskakisat ajetaan vähintään täpärisemiläskeillä?

EDIT: Toki en näe yhtään estettä sille, miksen ajaisi enskaa jäykkisläskipojalla. Hyvin se poluille taipuu jäykkänäkin.
    Ja varmasti täpäriläski on hullu laite. Mutta ei mulle.

Mitenköhän jousitus auttaa tuohon pompotus taipumukseen kovassa vauhdissa. Itsellä ainakin on hurjasti enemmän luottoa 26'' 160mm joustavaan täpäriin alamäessä kun pysyy renkaat koko ajan maassa, läskillä meno on sellaista jatkuvaa parin metrin loikkaa kun on vähänkään vauhtia juurakossa.
    Ratareisi, 24 h pyöräilytapahtuma
    Jälleen ensi vuonna

Läskejä oon joka kerta noissa kisoissa odotellu näkevän, ehkä ens vuonna.
    kyllä iskareilla sitä pomppimista saa hillittyä, kokonaan ei varmaan saa koska rebound pitäs säätää niin hitaalle ett jousitus rupeis pakkaamaan ja lopettais "toimintansa", riippuu tietty mitkä renkaat nyt sitten on pläskejä.

^^Parin metrin loikat on hyviä. Ei se mikään pakko ole koskettaa jokaista juurta ja murkaletta :-D

Pitää elvyttää harrastusta kahdeksan vuoden jälkeen. Ostin läskin eilen joku Salsa Knukluk. Mitä paineita renkaissa tommosessa peruskäytössä olisi hyvä pitää? En hirveästi metsään poikkeile. Viitsisikö tuohon lukkopolkiet ruuvata? Vanhoja kenkiä löytyy.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKK Katso viesti
    Pitää elvyttää harrastusta kahdeksan vuoden jälkeen. Ostin läskin eilen joku Salsa Knukluk. Mitä paineita renkaissa tommosessa peruskäytössä olisi hyvä pitää? En hirveästi metsään poikkeile. Viitsisikö tuohon lukkopolkiet ruuvata? Vanhoja kenkiä löytyy.
    Nyt vetää ainakin Tank Driver hernarit ja pannarit nessuun!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hub Katso viesti
    Nyt vetää ainakin Tank Driver hernarit ja pannarit nessuun!
    Jaa. Miksi? Lukkopolkimista?

IncBuff Guest
    4 bar on hyvä.

valppaus Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    Vuos sitten sain jostain (täältä?) päähäni että on paljon uskottavampi harrastaja jos läskissä on BB7 jarrut, sillä mekaanisina ne ei jäädy (mitä ongelmaa ei ole kyllä ollut muissakaan), niinpä minulla on sellaiset. Onko niihin joku joka on joskus ajanut hydrauleillakin tyytyväinen? Vannotko kautta kiven ja kannon?
    Pysähtyyhän niillä kyllä mutta ihmeellisesti purasevat kiinni pikku viiveellä eikä tuntoa ole. Eipä tuolla normiajossa kauhiaa merkitystä, muttei varsinaisesti innosta kaahaamaan tai estottomaan alamäkinautiskeluun, no ei niitä täällä olekkaan.
    Täpäreissä ennen läskiä oli hydrauliset jarrut, Formulan eri malleja (K24, R1, jne) - nyt BB7:t kolmatta vuotta läskissä, enkä ole nähnyt mitään tarvetta jarrujen vaihtoon, vannon BB7 on korjattavissa polulla (ei tosin ole ollut tarvetta), helppo säätää ja pysäyttää kuten pitääkin, vaikka en nyt mikään kaahailija olekaan. Tuntuma on hyvä, enkä täpäristä vaihtaessa edes noteerannut asiaa mitenkään erityisesti. Levyt olen vaihtanut vakio G2CS:stä Ashiman Ai2:iin (160 mm).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti valppaus Katso viesti
    BB7 on korjattavissa polulla (ei tosin ole ollut tarvetta),
    Ei ole ollut nestejarruissakaan korjaustarvetta poluilla koskaan.
    En mä silti BBseiskoja moiti, ei ole kokemusta käytännössä.

Aloita 0,5 paineilla.
    Suosittelen lukkopolkimia mutta lämpimiä kenkiä löytyy paremmin jos ajat fläteillä.
    Jos päätät olla menemättä metsään, niin voit nostaa paineita max mitä renkaan kyljessä lukee.

Kyllä mä sanoisin että hukkaan menee koko pyörä jos ei metsässä aja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Kyllä mä sanoisin että hukkaan menee koko pyörä jos ei metsässä aja.
    Metsätiet on tähtäimessä.

Surlyn sivuilta: 5-15psi renkaille väliltä 3.7-4.8, itsellä työmatka-ajossa tuo 10psi ihan ok.
    Make war, then love.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti freerider70 Katso viesti
    Surlyn sivuilta: 5-15psi renkaille väliltä 3.7-4.8, itsellä työmatka-ajossa tuo 10psi ihan ok.
    Paljonko painat? Toihan on jtn 0,7bar?

Siis kivireki. Ainakin mun 70kg:n "massalla"

Ohan toi kolminumeroisessa lukemassa tällä hetkellä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Paljonko painat? Toihan on jtn 0,7bar?

Siis kivireki. Ainakin mun 70kg:n "massalla"
    Joo toi paino on yksi ylpeyden aihe. Kahdessa kuukaudessa reilu 20kg pois. Nykyään 103kg joka on pituuteen suhteutettuna normaali paino.

Kukaan tehenä 1x11 pläskiin. Lähinnä kiinnostaa kuinkas salsan conversion 2 napaan menis 11 vaihteinen pakka vai eikö millään.
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

mutanaama Guest
    Soita Toikalle Shocktherapyyn

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pohjola Katso viesti
    miten?
    Juoksemalla, jätin karkit pois ja syömällä paljon hedelmiä. Juoksu ja ruokavalio tärkeimpänä

okei mun polvilla ei juosta mut tota läskipyörällä polkemista oon aatellu, mut tulee taas vastaan huilipäivät pitää kai sit sotkea vaan enempi kerralla vaikka 4 tuntia jaa joo onhan tossa syömisessä mulla korjattavaa, punanen liha jo jäi ja kalja
    Minä lopetin juoksemisen polven takia, se tähystettiin mitään vikaa ei ollut. Nyt olen kiinnittänyt tekniikkaan paljon huomiota. Oli kiva myös löytää hyvät juoksukengät kokoa 48. Talvea varten ton läskin hommasin, yli kaksi metriä kun juostessa kaatuu niin siitä ei hyvä seuraa. Nastat ei näillä painoilla pysy kengissä kiinni ja ei löydy kokoakaan kengistä mihin järkevästi saisi nastat kiinni.

Kuka hullu läskipyöräilijä jättää kalian, kerettiläisyyttä sanon minä!
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Kuka hullu läskipyöräilijä jättää kalian, kerettiläisyyttä sanon minä!
    Vaikka semmoinen jonka verenpaineet oli 210/140, eilen oli 117/78 ja pari kuukautta liikuntaa.

jaa joo onhan tossa syömisessä mulla korjattavaa, punanen liha jo jäi ja kalja
    Mä en ymmärrä tätä sitkeää myyttiä oluen lihottavuudesta. Mistä toi harhaluulo kumpuaa ja miten se on näin sitkeässä?

Mulla on pysynyt paino kurissa jo vuosia, kun aloitin vaan tuijottamaan syömiini hiilareihin. Ja niiden laatuun.
    Oluen (yhden) nautin lähes joka ilta. Ja usein ruokajuomana.

Ei moista herkkua kannata, saati tartte pois jättää.
    Jättää ne nopeat hiilarit pois. Ei se muuta tartte.
    Ja jos haluaa enemmän tuloksia niin vähentää hiilareita yleisellä tasollakin.

Vaaleat jauhot, (vaaleat)pastat, (vaalea)riisi, peruna pois niin alkaa tapahtua.
    Pottukin on semmoinen turhake ettei paremmasta väliä! Prkl.

Vaikka semmoinen jonka verenpaineet oli 210/140, eilen oli 117/78 ja pari kuukautta liikuntaa.
    No oluella ei tohon osuutta ole. Jos et juonu lavaa päivittäin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    No oluella ei tohon osuutta ole. Jos et juonu lavaa päivittäin.
    En ole olutta mistään syyttänytkään. Olen eläessäni juonut kuin yhden pullon olutta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •