HephaFillariGiantElectrobike
Sivu 59 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 49 57 58 59 60 61 69 109 159 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.741 - 1.770 / 5219

Aihe: Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

^^Jarrulaikan ruuvi toimittaa hädässä myös klossin ruuvin virkaa.

Patukkaa ja vettä on tietekin myös mukana, minigrip pussissa on myös aina vähän talouspaperia jos iskee isompi hätä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kyprok Katso viesti
    Pyörästä riippumatta mulla on aina ketjupätkiä mukana. Omaan ketjuun sopivia ja välillä muitakin. Tuskin ne läskissä katkeaa sen helpommin kuin muissakaan fillareissa.
    Tuskin ne enempää kestää, kuin muissakaan pyörissä. Kertaalleen olen onnistunut melki aina ketjun katkomaan, sen elin iän aikana ja yleensä vielä aika uutena. 0.75 venymässä lähtee ketjut rokeen.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti cuppis Katso viesti
    ^klossin ruuvi puuttuu
    Voiko sen syödä jos tulee nälkä kesken lenkin?

Mulla ei ole multitoolia minkäänlaista, vaan pienehkö pussukka, jossa on ketjunkatkaisija, kuusio-ja torxavaimia, kärkipihdit (terävähköillä kärjillä, imho parempi kuin gerbermanien pihdit), pieni veitsi, rengasmuovit ja jotain muuta, mitä.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Makkuria, kaliaa ja sinappia ja sit tietty termarissa kaffia. Jaffakeksit jälkiruuaksi sen konjamiinin jälkeen ja tietty lepotuoli nippusiteillä repun ulkotaskussa kii ettei kivellä istuksia hanuria palelluttamassa.

Onko kukaan nähnyt 165 mm läskikampia myynnissä? Semmottis on olemassa kun On-Onen pikkupläskin speksit niin väittää. Kuka myy vai häh?
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

Middleburn tekee mutta käsittääkseni niillä tuntuu olevan pitkät toimitusajat.Race Face sixc tais olla kans mitä vois saada. Shocktherapy:sta kannattaa kysyä.

Hilloa noihin yllämainittuihin kyllä palaa,kun
    Muitakin romuja melkovarmasti tarvii vaihtaa
    Keskiönseudulle että saa kaikki sopimaan
    Yhteen.
    sixsixone muokkasi tätä : 14.10.2014 at 18.34

Surly mr Whirly

Armsets: 165, 170, 175, 180, & 185mm. Silver or Black. (165mm in Silver only). Forged 7075-T6 aluminum.

Onko kukaan nähnyt myynnissä Stanin ZTR HUGO 52 kehiä?
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Onko kukaan nähnyt 165 mm läskikampia myynnissä? Semmottis on olemassa kun On-Onen pikkupläskin speksit niin väittää. Kuka myy vai häh?
    Meikällä Muklukissa Surly MrWhirly 165mm mustat kammet, Toikkalasta
    Päivät ilman vahinkoa

Läski tuli hankittua mutta mistä saa hankittuja sisureita. Mitä suosittelette?

Minkälainen takalokari kannattaisi hankkia?
    __________________________________________________ ______

Tiukassa paikassa silmät kiinni ja lisää vauhtia!

Onko toi raskas polkea? Oikeesti, luepa vähän näitä ketjuja.

There can be only one.

mutanaama Guest
    Janip, kato eka sivu, siellä se viisaus on. Ja jos sieltä ei löydy niin fättirengaskeskustelusta. Luulisin että paras on nyt onza- Saa vaikka mistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Janip, kato eka sivu, siellä se viisaus on. Ja jos sieltä ei löydy niin fättirengaskeskustelusta. Luulisin että paras on nyt onza- Saa vaikka mistä.
    Yep ja kiitti mutta kun on niin innoissaan että ei ehdi lukea....
    __________________________________________________ ______

Tiukassa paikassa silmät kiinni ja lisää vauhtia!

mutanaama Guest
    , sitä se teettää..

Ja kun tuo hakukaan ei toimi, minkä syyt varmaan on myös jossain käsitelty, niin ehkäpä tämäkin on jo joristu mutta ei se mitään:

Vuos sitten sain jostain (täältä?) päähäni että on paljon uskottavampi harrastaja jos läskissä on BB7 jarrut, sillä mekaanisina ne ei jäädy (mitä ongelmaa ei ole kyllä ollut muissakaan), niinpä minulla on sellaiset.
    Onko niihin joku joka on joskus ajanut hydrauleillakin tyytyväinen? Vannotko kautta kiven ja kannon?
    Pysähtyyhän niillä kyllä mutta ihmeellisesti purasevat kiinni pikku viiveellä eikä tuntoa ole. Eipä tuolla normiajossa kauhiaa merkitystä, muttei varsinaisesti innosta kaahaamaan tai estottomaan alamäkinautiskeluun, no ei niitä täällä olekkaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Voiko sen syödä jos tulee nälkä kesken lenkin?
    Tuleehan noita pahimpaan ketutukseen toisinaan järsittyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oulunjulli Katso viesti
    Ja kun tuo hakukaan ei toimi, minkä syyt varmaan on myös jossain käsitelty, niin ehkäpä tämäkin on jo joristu mutta ei se mitään:

Vuos sitten sain jostain (täältä?) päähäni että on paljon uskottavampi harrastaja jos läskissä on BB7 jarrut, sillä mekaanisina ne ei jäädy (mitä ongelmaa ei ole kyllä ollut muissakaan), niinpä minulla on sellaiset.
    Onko niihin joku joka on joskus ajanut hydrauleillakin tyytyväinen? Vannotko kautta kiven ja kannon?
    Pysähtyyhän niillä kyllä mutta ihmeellisesti purasevat kiinni pikku viiveellä eikä tuntoa ole. Eipä tuolla normiajossa kauhiaa merkitystä, muttei varsinaisesti innosta kaahaamaan tai estottomaan alamäkinautiskeluun, no ei niitä täällä olekkaan.
    Allekirjoitan hakuominaisuuden paskuuden. Googlehaku + site:fillarifoorumi.fi tuottaa paremmin osumia. Foorumin haku antaa Ketjun, jossa asiaa on käsitelty ja sieltä on 168 sivun joukosta ilo hakea se sivu, missä asiaa sivuttiin. Tai sitten minä(kään) en vain osaa.

Entisessä 29-pyörylässä oli Shimanon XT-hydraulijarrut 160-millisillä levyillä. Niillä pärjäsin joka tilanteessa, Tahkon loppulaskut mukaanlukien. Massaahan löytyy semmoiset sata, plus tai miinus. Nyt on nuo BB7:t myöskin 160-levyillä ja kun niissä on säädöt kohdallaan, niin mielestäni eivät juuri häviä noille hydraulisille tuntumassa (tai jälleen olen barbaari, joka ei mitään ymmärrä) eikä niitä säätöjäkään tarvitse olla koko ajan tekemässä. Ainoa, mitä kaipaan, on kahvojen etäisyyden hienosäätö.

Samaten Kona Rovessa olevat Hayesin mekaaniset levarit ovat olleet mielestäni aivan messevät.

^Kuinkahan hienoa säätöä sä oikeen kaipaat siihen BB7 kahvojen etäisyyteen? Itteä ainakin alkoi ensin jo epäilyttää siitä ruuvia veivatessa että tuleeko ne kahvat ollenkaan lähemmäs.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka T L Katso viesti

Tein tuon polven päällä että on edes jotain siihen asti kun saan töissä tehtyä kunnollisen rinkulan valmiiksi... .
    No nyt sain tehtyä uuden. Jos tankkikuskille kelpaa tuo eka versio niin sen saapi vastikkeetta.

Kyllä meille romua mahtuu!

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tiki Katso viesti
    mielestäni eivät juuri häviä noille hydraulisille tuntumassa (tai jälleen olen barbaari, joka ei mitään ymmärrä).
    Kai mun pitää noille vielä antaa aikaa ja tunteita. Roplaan lisää, näytän kuka määrää ja muutun barbaariksi.
    ....ja jos ei onnaa niin sitten vaihan nuo jäykkään 29":iin ja siitä Shimanot.

Vannon, on ollut Hopen, Shimanon ja Avidin hydraulijarruja käytössä . On myös käytössä BB7:t 180/160 levyillä (29 pyörässä) ja aiemmin oli Shimanon kuoret/vaijerit. Nykyään on Lapintien kauppiaan suosituksesta laitettu BMX kuoret (odyssey, muistaakseni), ne on vähän järeämmät kuin normi kuoret ja tuntuma parani. Nämähän on tietysti makuasioita, mutta tuo kokeilu ei ole kauhean kallis vrt. uudet hydrauliset.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

....ja jos ei onnaa niin sitten vaihan nuo jäykkään 29":iin ja siitä Shimanot.
    mä tein tuon ratkaisun ja olen ollut tyytyväinen. Ei ongelmia kesällä eikä talvella.

Bansku81:n repunsisältöön lisäisin parin kertakäyttöisiä talouskäsineitä.
    On mukavampi jatkaa matkaa remontin jälkeen puhtain käsin. Halpoja
    ja kevyitä nuo käsineet on.

Täällä BB7:t. On mielestäni sysipaskat hydraulisiin verrattuna, mutta mitä sitä ei tekisi katu-uskottavuuden takia? En ole saanut aikaiseksi vaihtaa.
    Suurin ero XT:hen on, että BB7 tasaisen pska läpi vuoden, XT vain talvella. Eli läskipyöräilijää ei harmita pakkaset, kun ne ei vaikuta jarrun toimintaan. Toki mielipiteeni voi olla väärä.
    Syvän Idän Fat Biker - vikise, sika, vikise

Eikö se "mekaaniset levarit"-perinne Läskeissä perustu pelkästään siihen, että alunperin niitä oli tarkoitus käyttää tosimiesten extremereissuilla Alaskassa jne. eikä jossain tissiposkiajeluilla kaupunkien puistoissa. Koska on helpompi korjata mekaaninen kuin hydraulinen tsydeemi jossain keskelleä korpea karhujen ja susien järsiessä kinttuja.

Mitä noita turhia miettimään, laittaa sellaiset kun haluaa.

zipo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    eikä jossain tissiposkiajeluilla kaupunkien puistoissa.
    Olet tervetullut meitsin tissiposkilenkille.Voi olla että joutuu hieman jarrujen tuntumaa arvostamaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Onko kukaan nähnyt myynnissä Stanin ZTR HUGO 52 kehiä?
    Hugo52:sta on tulossa Hi5bikeen heti kun niitä saa Stanilta. Itsekin nuita odottelen kovasti. Jenkkifoorumia lueskelin ja siellä mainittiin lokakuu, mutta ainakaan vielä ei näy nettikaupoissa. Josko nuista kasais Bucksaw:hon kiekot kesäksi. Kehät tulis olemaan 27,5" ja renkaiksi 3-3,5".

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Olet tervetullut meitsin tissiposkilenkille.Voi olla että joutuu hieman jarrujen tuntumaa arvostamaan.
    Noinhan mä sen justiinsa tarkoitin...Hymiö unohtui. Sitäpaitsi olen itse tissiposki, en pysyis perässä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •